Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Mam problem z gazem w moim autku a jako ze nic podobnego nie udało mi sie znalezc na forum postanowilem zalozyc posta jesli bylo gdzies cos podobnego to przepraszam!!!

Tak wiec sprawa wyglada tak - nabylem kilka dni temu 540i e39(marzenia sie jednak spelniaja szukalem jej przeszlo pol roku) stan idealny silniczek na benzynie jak i na gazie(auto bylo juz zagazowane :/ ) pyka idealnie rowno bez falowania obrotów.. (400rpm na jalowym ,jakies 600 z klima) orginalny przebieg itd itp mniejsza o to bo nie w tym sek :/ problem tkwi w instalce po pierwsze na dobra sprawe (nigdy nie mialem stycznosci z gazem) nie wiem co to wogole jest i jak sie do tego zabrac :/ no i oczywiscie jak na zlosc dzieja sie dziwne rzeczy na gazie (na benzynie nie wystepuja ) :mad2: a dokladniej auto na 1 i 2 biegu wyraznie a nawet bardzo wyraznie (czasem mniej czasem bardziej a czasem wogole :shock: ) SŁABNIE!!!!! jak dla mnie totalna porazka tym bardziej ze lubie nadusic :cry2: nie wiem co moze byc przyczyna bo na wyzszych biegach problem wogole nie wystepuje :/ auto rwie do przodu jak oszalale !! sprawdzalem i od trzy wzwyz bez roznicy LPG/benzyna :jawdrop: (czasami delikatnie prawie nie odczuwalnie zajaknie sie na 3)!!! teraz co wiem - mam do wymiany swiece (czy to moze byc przyczyna??wydaje mi sie ze wtedy nie szedl by i na pozostalych biegach-moze jestem w bledzie??) w przyszla sobote wymieniam olej i wychodzi czas serwisu LPG (slyszalem o jakims filtrze?? czy to moze byc to?? ale to znowu pytanie dlaczego na innych biegach nie ma problemu?) i to tyle .. :( a co do dokladniejszego opisu auto powyzej 4,5 5 tys obrotow czasem wyczuwalnie szarpnie jakby brak paliwa albo calkowicie "zmuli" wrzucam 3 i petarda do przodu nie rzadko jeszcze z piskiem opon :jawdrop: co zauwazylem nie tak dawno i co wczesniej sie nie dzialo sterownik znaczy przelacznik z piknieciem (kiedy dam jej powyzej wspomnianych obrotow wyrzuca gaz - przelacza na benzyne :jawdrop: prosze o szybka pomoc nie wiem co jeszcze napisac dzis zorientuje sie jeszcze na jakich podzespolach jest ta instalka i postaram sie to dorzucic jesli zrodza sie jakies pytania postaram sie odpowiedziec moze za malo opisalem ale naprawde nie mam pojecia po pierwsze o tych silnikach a po 2 juz wogole zadnego o LPG :duh:

prosze o pomoc ludzi ktorzy maja z tym jakies doswiadczenie a nie pytania ile pali itd... DZIEKUJE :modlitwa:

Opublikowano

po pierwsze to coś nie tak z tymi wskazaniami obrotomierza masz bo nie widziałem zadnego silnika który pracuje na wolnych z predkościa 400obrotów !!!

co wskazuje na to, że zegary były rozbierane i sa źle poskładane....reszte dopisz sobie sam

 

Co do szarpania to ewidetnie szarpie ponieważ przełącza sie na benzyne i to zapewne z powodu spadku ciśnienia....

Może wizyta w warsztacie gdzie gaz był montowany pomoże lub napisz jakiej firmy jest sterownik od gazu pisze na sterowniku (masz to też napisane w dokumentach) czyli kto Ci to może podpiać pod kompa....

 

TRZEBA ZROBIĆ PRZEGLĄD INSTALACJI I OD TEGO BYM ZACZĄŁ a nie od opisywania problemu na forum poza tym wiele podobnych przypadków jest już opisanych....

Opublikowano
kolego, z obrotami bym się nie zgodził - ja mam 540 4.4L E39 która nigdy nie widziała gazu i nie zobaczy i również na jałowym mam ok. 400-450rpm. żadnych problemów z przyśpieszaniem, reaguje na pedał błyskawicznie. więc zegary wcale nie musiały być rozbierane.

Małżeństwo to głupota, lepiej kupic se kota ;)

http://images.spritmonitor.de/247664_5.png

Opublikowano
na temat obrotów (400) tez czytałem kilka postów :norty: a co do twoich przypuszczen (dopisz sobie reszte sam) nie jestem jakims amatorem auto zostało sprawdzone w serwisie bmw smorawinski (pracuje tam moj znajomy) i nie martw sie to nie szrot a reszte dopisz sobie sam...
Opublikowano

Kolego jaką masz założoną instalacje gazową?

 

Podjedz do dobrego gazownika, niech ci wymienia filterki od gazu niech wyczyszczą wtryskiwacze gazowe, i wszystko ustawia i powino byc ok :)

Opublikowano
sek w tym kolego ze caly czas staram sie dowiedziec co tam jest za wynalazek :/ musze gdzies podleciec tak jak mowisz... zna moze ktos godnego polecenia w poznaniu i okolicy?? tak do 100km
Opublikowano
juz wiem co jest dotarlem do goscia ktory to zakladal musze zmienic reduktor on poleca kme gold wie ktos cos o tym?? moze sa lepsze ?? dziekuje
Opublikowano
Sam nie zakładam KME miałem z nimi problemy gdy poszła cała partia z wadliwą sprężyna czy coś ale Już ich po prostu nie montuje i wolę założyć dwa reduktory ale każdy ma swoje patenty...i przemyślenia.
Opublikowano
dzieki KFAS :cool2: tak jak mowisz mam nadzieje ze bedzie to smigalo jak nalezy a poki co musze jezdzic delikatnie :D (oj ciezko bedzie ciezko)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.