Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przymierzam sie do wymiany tłumika, bo w starym już wszystko "dzwoni" na wyższych obrotach, tzn. te farfocle w środku.Chodzi mi o tłumik o lekkim basowym pomruku, ale żeby w środku było cicho, bo od tego co teraz mam aż łeb boli :twisted2: I teraz mam pytanko: na co zwrócić uwage przy zakupie nowego wydechu?Wiem, że sam tłumik nie zwiększy mocy, ale chodzi mi o to co by nie kupić jakiegoś trypla, który tą moc ujmie.Jaka średnica dolotu itp. Pozdro. :cool2:
Opublikowano
mam ten sam problem kolego:)dzwoni cos w nim a poza tym w srodku jest juz glosno i nie przyjemnie:(ale ja chyba kupie zamiennik a nie zadem podrabiany tuning gdyz zalezy mi na ciszy w aucie
Opublikowano

ja mam to samo ale u mnie jest to chyba na srodkowym tlumniku... Przy 3200 obrotach dzwoni ze szok,ale jak sie da nizej albo wyzej to jest normalnie :D Narazie tego nie zmieniam bo zadko jezdze powyzej 3tys obr :P tym bardziej ze brzeczy.

 

a te tlumniki z allegro to przewaznie sluza do buczenia... Jak z zamiennikow to BOSAL i WALKER ponoc sa dobre,a szczegolnie BOSAL. Oczywiscie org to juz wogule :cool2:

B M W
Opublikowano
Mozesz napisac czy u ciebie bardzo slychac ten tłumik w srodku?i czy ten dzwiek dochodzi z tylu?bo u mnie tez cos dzwoni w koncowym ale buczy w całym aucie ze aż czasem własnie boli głowa!no i nie njestem pewien czy to koncowy a wywalic kase i nic nie pomoze to bez senu...znalazlem ultera za 670 zl ale dla mnie to i tak narazie spory koszt...Na allegro znalazlem zamiennik za 320 ale nie wiem czy warto
Opublikowano
Mozesz napisac czy u ciebie bardzo slychac ten tłumik w srodku?i czy ten dzwiek dochodzi z tylu?bo u mnie tez cos dzwoni w koncowym ale buczy w całym aucie ze aż czasem własnie boli głowa!no i nie njestem pewien czy to koncowy a wywalic kase i nic nie pomoze to bez senu...znalazlem ultera za 670 zl ale dla mnie to i tak narazie spory koszt...Na allegro znalazlem zamiennik za 320 ale nie wiem czy warto

 

 

u mnie slychac to w srodku ale tak jak powiedzialem na danych obrotach. Jak go trzymam na 3200 to jest straszny halas od tego dzwonienia,a jak mniej lub wiecej jest juz dobrze. Wysluchalem go na srodku,za skrzynia...Jesli masz jakiegos znajomego bmkowicza podjedzcie sobie i koncowy przeloz z jego. Bedziesz wiedzial dokladniej gdzie szukac.

B M W
Opublikowano
U mnie ten tylni rzegocze przez te farfocle w środku :( Na niskich obrotach jest w miare ok, ale najbardziej go słychać na 3 - 4 tys. obrotów. Też nie wiem jaki tłumik kupić żebym był zadowolony, tzn. chce żeby miał lekko basowy odgłos, ale nie za drogi i co by mi kucyków nie nie zgubił :)
Opublikowano
Jak jest mała nieszczelność w tłumiku ( np. drobna dziurka ) to czy takie coś wpływa na małe obniżenie mocy?? Bo jak tak to natychmiast musze wymienić ten felerny tłumik :norty:
Opublikowano

Witajcie podepne sie Mialem ten sam problem i wymieniłem układ na zamiennik firmy Polmostrów naprawde polecam jeżeli ktoś ceni sobie ciszę w autku całość z wymianą wyniosła mnie 235 zł (śmiech) do tego 18 miesięcy gwarancji bo jeżdżę na gazidle jeżeli nie miał bym gazu to gwarancja jest na piśmi na 36 miesięcy. Dodam że tłumik jest wykonany solidnie z dwustronnie aulminiowanej blachy. Jeżeli ktoś jest z ok katowic to moge dać namiary na firmę

Pozdro

Montaż alarmów, blokad, el. szyb BMW i inne TANIO (Możliwość dojazdu) ...
Opublikowano

przy calym oryginalnym ukaldzie bardzo fajnie sprawdza sie ostatni tlumik ultera, ma niezla zywotnosc i niesmiertelne koncowki a i dzwiek jest nieco polepszony bez halasu.

 

Stanowczo odradzam natoamiast wycinanie katalizatora, gdyz w moim IS po wycieciu kata calkowicie zaniklo przyspieszenie z dolu. Tzn przy wysokich obrotach bylo ok ale tak przy np 2 tys nie bylo przyspieszenia wcale

Opublikowano
Kolego jeśli chodzi o 318is to przed wycięciem kata też na niskich nie pojedzie bo taka jest charakterystyka tego silnika wystarczy wykres z hamowni zobaczyć żeby się przekonać. Mi od dołu nie szedł i przed wycięciem i po wycięciu żadnej zmiany. Jeśli chodzi o końcowy tłumik to polecam REMUSA mam i jest poprostu idealny dźwięk i jakość naprawdę super, a kiedy szybki w aucie zamknięte jest cichutko.
BMW forever!!!
Opublikowano
Kolego jeśli chodzi o 318is to przed wycięciem kata też na niskich nie pojedzie bo taka jest charakterystyka tego silnika wystarczy wykres z hamowni zobaczyć żeby się przekonać. Mi od dołu nie szedł i przed wycięciem i po wycięciu żadnej zmiany. Jeśli chodzi o końcowy tłumik to polecam REMUSA mam i jest poprostu idealny dźwięk i jakość naprawdę super, a kiedy szybki w aucie zamknięte jest cichutko.

 

Wiesz ja jezdzilem IS i takie byly moje odczucia, po wycieciu kata nie widzialem duzej roznicy, ale po jego zamontowaniu z powrotem auto stalo sie wyraznie zwawsze z dolu, ja wiem ze IS to silnik o wysokoobrotowej charakterystyce ale jednak w moim przypadku dalo sie to odczuc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.