Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
słuchaj w inpa/sgdat nie mam żadnego z tych: mrs5.ipo, ACSM.IPO, ACSM3.IPO

może tu jest problem z moim sterownikiem od poduszek...?

 

To już znalazłeś dlaczego nie możesz się połączyć z poduszkami, musisz zainstalować nowszą INPE dla Ciebie najlepsza jest INPA_502_Update jest po angielsku i są sterowniki z (z końcówką IPO w sgdat ) z nowszymi do nowszych modeli plikami, pewnie w Ediabas \Ecu też Ci brakuje, żeby nie wiem co to się nie połączysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam,

proszę pomóżcie mi rozszyfrować te błędy, z mojego m54b25. Dzięki wielkie

 

http://images61.fotosik.pl/926/1a2ac67d6c4dae35m.jpg

M54 błąd 8

8 Przepływomierz powietrza (HFM)

62 Układ wtrysku powietrza wtórnego -Przełączanie zaworu

 

znajdź gdzieś listę błędów ECU i po numerach będziesz wiedział, ja taką mam. Przepływomierz to tylko DIS, w INPIE tylko mierzy ilość powietrza i podgląd wartości bierzących!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Din76 dzięki wielkie, za odpowiedź, postaram się poszukać tej listy, masz rację będzie łatwiej. Powiedzcie mi jeszcze co zrobić z błędem 62, no i koniecznie co zrobić z przepływką, jak ją zdiagnozować w disie? Jakiś manual łopatologicznie co robimy po połączeniu się z autem. Dzięki bardzo, ja jeszcze przeszukam neta odnośnie tych błędów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie bmw e90 2005 rok odczytuje kody kasuje? dalej to samo chodzi mi głownie o skasowanie błenu kolcków kasuje juz wszytko nadal jest dlaczehgo? i ps: co to sa te dwa problemy? error ecu sub function not supported invalid format i ten drugi?

 

 

http://oi58.tinypic.com/2w5m0p1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dam ci jakiegoś manuala, lub napiszę na WIN XP , ponieważ możesz się trochę pogubić,

chociaż jest po angielsku instrukcja w środku.

Edytowane przez Din76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mam pytanie bmw e90 2005 rok odczytuje kody kasuje? dalej to samo chodzi mi głownie o skasowanie błenu kolcków kasuje juz wszytko nadal jest dlaczehgo? i ps: co to sa te dwa problemy? error ecu sub function not supported invalid format i ten drugi?

 

 

http://oi58.tinypic.com/2w5m0p1.jpg

 

W BMW e46 jest tak że włączasz zapłon na jakieś 60 sekund i naciskasz hamulec i samo gaśnie, po wymianie klocków i wymianie czujnika też próbowałem skasować święcącą się kontrolkę zużycia klocków i w ten sposób wyłączyłem, jak nie zgaśnie to (w E46) problem z czujnikiem, ale spróbuj w BMW są podobne rozwiązania :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ale jaki WINDOWS 7 32 bit czy WIN 7 64 bit jak 32bit to, to co Ci zaproponowałem, ale w 7 64 bit to trzeba Standard tools 2.12 i trochę kombinacji, lub gotowiec przeczytaj viewtopic.php?f=97&t=223979&start=165 lub gotowiec ze Standard Tools 2.12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam WIN 7, 64 bit

 

kolega '' casanova69'' z forum zaproponował że wgra mi zdalnie inpe za 100zł wiec chyba będzie po problemie:)

 

no chyba że Din76 masz jeszcze siłę żeby mi tłumaczyć od a do z jak to wgrać żeby latało... :mlotek:

na chwile obecną pokasowałem wszystko i jestem w punkcje wyjścia :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Spinacz przyślij mi na pw swój adres e-mail to wyśle ci gotowca tylko zainstalujesz standard tools 2.12 i napisze dokładną instrukcje.

Pobrało ode mnie chyba ze 100 osób i nie mieli problemów, a jak nie dasz rady to dopiero zwrócisz się do kolegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .

 

Również potrzebuje pomocy z inpą na widows 8.1 64

 

Znalazłem gotowca tutaj na forum i chyba to było właśnie od kolegii Din76

Wyskakuje mi jakiś błąd komunikacji auta z kablem - oczywiście sterownik aktualny jak i ustawienie na com1

 

Kabel mam jakiś z allegro , przed aktualizacją na windows 8.1 działał .

 

Gdyby ktoś chcial luknąć to zapraszam do kontaktu PW , 50zł na flaszkę za pomoc oferuje.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam .

 

Również potrzebuje pomocy z inpą na widows 8.1 64

 

Znalazłem gotowca tutaj na forum i chyba to było właśnie od kolegii Din76

Wyskakuje mi jakiś błąd komunikacji auta z kablem - oczywiście sterownik aktualny jak i ustawienie na com1

 

Kabel mam jakiś z allegro , przed aktualizacją na windows 8.1 działał .

 

Gdyby ktoś chcial luknąć to zapraszam do kontaktu PW , 50zł na flaszkę za pomoc oferuje.

 

 

Pozdrawiam

 

Kolego jak pobrałeś ode mnie, to napisz jaki dokładnie plik z INPA pobrałeś, mam ich wiele, chętnie ci pomogę, możesz na PW.

i jaki dokładnie nr błędu. i sprawdź czy masz wszystko na miejscu

C:\Ediabas

C:\EC-APPS\INPA

C:\EC-APPS\NFS

C:\NCSEXPER

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Din wielkie dzieki za przesłanie ale jak zwykle problemy :mad2:

inpa się odpala -na pusto...

czyli nie mam tych bibliotek?

chciałem je otworzyć ale wywala jakiś błąd...

jak otworze inpe i wcisne script (nie mam teraz w niej modeli aut) to wywala:

''Couldn't find INPA configuration fileC:\EC-APPS\INPA\BIN\...\cfgdat\Script.ENG''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czekaj może jakiś błąd podczas przesyłu lub pakowania na dwie części sprawdzę czy u mnie się rozpakowuję i nadpisuje jeszcze dzisiaj, najwyżej ci prześle jeszcze raz.

 

EDIT. Właśnie rozpakowałem i przeinstalowałem u siebie INPE z tego co Ci wysłałem i wszystko jest OK, pewnie podczas przesyłania przez e-mail mogło coś się uszkodzić

I powiedz mi jak ty otworzyłeś e-maila ode mnie bez potwierdzenia odbioru, nic mi nie przyszło że odebrałeś pocztę. jeszcze raz Ci wyśle zaraz.

mam nadzieje że nie próbowałeś otworzyć tego samowyopakującego się archiwum SFX za pomocą WINRAR, na niego tylko wystarczy kliknąć nie potrzebuje żadnego programu do rozpakowywania, tylko te dwie części dlatego że je podzieliłem na dwa e-maile wymagały WINRAR- a póżniej tylko klikasz na plik INPA....i i ustawiasz ścieżkę, miejsce docelowe C:\

-już wysłałem drugi raz, napisz czy wszystko OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za drugim razem jest ok coś musiało po drodze uciec...

odrazu widziałem że były wiesze rozmiary plików...

zainstalowałem, mam teraz wszystkie modele :) jutro podłącze pod auto i sprawdze...

słuchaj a spolszczenie do tego masz?bo jak pisałem wcześniej mój angielski jest słaby :(

 

Ps. z przyzwyczajenia otwieram emaile bez potwierdzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

jutro Ci przyśle, ale dla bezpieczeństwa zrób kopie zapasową folderu w INPA\ cfgdat tam są wszystkie samochody BMW jak by coś poszło nie tak z przesyłem to powrócisz do anielskiej oryginalnej, jutro jak podepniesz pod samochód to w pierwszej kolejności kliknij na Functional jobs i kliknij na swój model E60 i kliknij później F2 zrobisz IDENT czyli identyfikacje modułów jakie masz w samochodzie jak masz drukarkę o której Ci pisałem to F9 i zapiszą się (trzeba mieć PDF Creator i Adabe Reader jak coś to przyśle) zobaczysz jakie masz moduły w samochodzie zainstalowane szukaj ACSM to powinien być twój airbag,

jak byś chciał przeczytać błędy we wszystkich modułach to zamiast F2 kliknij F4 a później F1 to odczyt i przeczyta ci błędy z całego samochodu jak byś je chciał wykasować F2.

Tylko kliknij ten wyżej, TD-530 jest dla samochodów raczej po 2007 roku ale też możesz spróbować, ale tam nie znam obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema.inpa działa nie licząc nieszczesnego mudułu poduszek jak wchodze w Airbag ACMS wywala jakiś bład...

niestety spolszeczenie też nie halo może znowu coś zgineło po drodze???

 

robiłem diagnozę ogólna i działało...ale coś tam nie suported-prześle ci na email...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wszystko jest ok, to nie IDENT (identyfikacja modułów) tylko kasowanie błędów w sterownikach, jak jest jakiś błąd który nie chce się wykasować to czasami INPA się zacina, poczytaj pdf tam jest instrukcja użytkowania INPY wychodzi na to według ISTY że na przełomie 2005/2006 była zmiana sterownika od poduszek Airbag

w BMW E60 stary to SIM a nowszy to ACSM dlatego nie możesz się połączyć na zdjęciu widać że wszystkie błędy z SIM (moduł informacji o bezpieczeństwie) zostały wykasowane i wszystko jest OK, :D

 

IDENYFIKACJA

INPA Menu E60

wybierasz klikasz Totalna Diagnoza dla E60 (dla identyfikacji modułów będzie kilka modeli BMW)

-klikasz F1 (E60)

-F2 (robisz identyfikacje)

-F9 jak chcesz wydrukować (jak nie ma drukarki to nie naciskaj informacja zostanie zapisana w pliku EC-APPS/INPA/BIN plik na_id.tmp otwiera się jako notatnik i kopiuje informacje zostaną zapisane do następnego diagnozowania więc można wszystko wykonać dopiero później w domu czytać i kopiować)

-F10 powrót do początku

 

Czytanie błędów

Totalna Diagnoza

-F1 (E60)

-F4 odczyt pamięci błędów

-F1 czytaj błędy pamięci

-drukuj F9 lub zostaw i wciśnij F10 a błędy będą zapisane w pliku EC-APPS/INPA/BIN plik na_fs.tmp otwiera się jako notatnik i kopiuje

- F10 powrót do początku

 

Usuwanie błędów

-Totalna diagnoza

-F1 (e60)

-F4 odczyt błędów

-F2 (usuń błędy pamięci)

-można wydrukować F9

-F10 powrót to menu

Oczywiście za każdym razem musisz wybrać model BMW w menu E60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie potrzebuje działającej inpy z całym zestawem do bmw 520d po lifcie 10. 2007 mam jakąś ale nie czyta wszystkiego z góry dźwiękówka mail [email protected] albo jakiś link bądź płytka jak komuś chce się nagrać koszty oczywiście zwracam ewentualnie podjadę do 40 km od Katowic i jeszcze przydała by sie instrukcja instalacji bo różnie to bywa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Spinacz, cześć napisz jaki błąd może to słynna mata zajętości siedzenia.?

Dla bmw E60 po 2007 D-CAN to twoja INPA może być za stara raczej szukaj IMPA FXX, jak chcesz to możesz pobrać z mojej strony

http://chomikuj.pl/Dinpl/BMW/INPA+5.06+EXX+updateFX++na+WIN+64bit++32bit plik o nazwie INPA FXX-EXX NCS 4.0.1 Standard Tools 2.12 na Win 7.8 64bit

lub INPA EXX 5.06 NCS 4.0.1, ale można spróbować tamta jest całości po angielsku razem z błędami, a FXX to już częściowo po niemiecku, polecam test całego samochodu TD-530 na pewno obsłuży twój samochód, jak nie pomoże to ściągnij FXX.

Ale jak będziesz mógł czytać E60 z końca 2007 roku INPA 5.02 UPDADE to napisz ciekawi mnie czy jeszcze obsłuży?

520d to pewnie N47 177KM jest w tej INPIE DDE7N47 jest to pierwsza edycja tego pliku zawiera (106 KB), a już w INPA EA-90 zawiera (163 KB ), a w FXX (292 KB)

Edytowane przez Din76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.