Skocz do zawartości

Przedmuchy silnika itp. Co to jest, jakie objawy itp.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, dzis bylem u mechanika, i przy okazji zobaczylem ze wyjol bagnet oleju i obroty sie zwiekszyly. Potem go wsadzil. Potem odkrecil korek oleju, i olej wylatywal, wydaje mi sie ze to naturalne. I powiedzial potem tak ze mam przedmuchy jak cholera i silnik w bardzo złym stanie. Poczytalem na forach ze to nie moze byc obiektywny sposob ns sprawdzenie stanu silnika. Napiszcie jak to jest. Co to sa przedmuchy jakie sa objawy. I czy wyjmowanie bagnetu czy odkrecanie korka jest jakimkolwiek sposobem na sprawdzenie czegokolwiek. Pozdrawiam
Jesli nie masz nic konkretnego do napisania nie pisz nic ! Nie znam sie na mechanice ale che sie poznac :). Prosze o wyrozumialosc.
Opublikowano

Dziwne bo jezeli sa przedmuchy to np po wyjeciu bagnetu obroty powinny spadac.

Jak silnik jest padaka to po odkreceniu korka oleju auto moze zgasnac. Lub cisnienie wypycha bagnet.

Co do oleju wylatujacego spod korka oleju nie wiem jaka jest budowa silnika ale czy czasami jak sciagniesz korek nie widac obracajacego sie wlka rozrzadku ktory wlasnie rozbryzguje olej?

Ogolnie proponuje zmienic mechanika?

A jakie masz problemy z samochodem ze mechanik wydal taka opinie? jest slaby pali olej?

Opublikowano
w starszach modelach to jak sie wykrecilo korek to chlapal olejem np. pasat...puzniej wsadzili plastykowa oslone i po chlapaniu...jak nie ma cos takiego to normalne ze po odkreceniu korka chlapie olejem :P
Opublikowano
Dzieki za rzeczowe odpowiedzi. Ogolnie to nie moj stały mechanik, ogolnie chodzi o te stukania, jeżdźe i sie pytam co oni sadza o tym stukaniu itp ! Ogolnie tego tycza sie wczesniejsze tematy. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=68529&postdays=0&postorder=asc&start=90 i http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=56018&postdays=0&postorder=asc&start=30 . Pozdrawiam
Jesli nie masz nic konkretnego do napisania nie pisz nic ! Nie znam sie na mechanice ale che sie poznac :). Prosze o wyrozumialosc.
Opublikowano
A na mocy wydaje mi sie ze tez stracila.
Jesli nie masz nic konkretnego do napisania nie pisz nic ! Nie znam sie na mechanice ale che sie poznac :). Prosze o wyrozumialosc.
Opublikowano
jak nie masz pod pokrywka oslony wygluszajacej wałek to bedzie bryzgał olejem. Odkrecajac korek od oleju obroty powinny spadac bo przeplywka bedzie dawala zle info do kompa bo przez odpowietrzenie jest polonczona z komorą wałka.
Pozdrawiam i dziękuję.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak nie masz pod pokrywka oslony wygluszajacej wałek to bedzie bryzgał olejem. Odkrecajac korek od oleju obroty powinny spadac bo przeplywka bedzie dawala zle info do kompa bo przez odpowietrzenie jest polonczona z komorą wałka.

 

O, o, o właśnie coś w ten deseń :)

Każdy silnik po odkreceniu korka wlewu zareaguje zawahaniem obrotów i stabilizacją. Po zakręceniu podobnie.

Kai
Opublikowano

Witajcie!

Miałem E36 mam E46 i po odkreceniu korka czy wyjęciu bagnetu zachowują się tak samo.

Pan mechanik to taką metodą może sobie sprawdzić ale 126 p.

Tak jak koledzy pisali najpierw jest albo podwyższenie obrotów, spadek na obrotach i unormalizowanie się na obrotach, albo odrazu spadek i unormowanie

To samo się stanie jeśli będziesz ściągał i zakładał wąż odmy to ten połączoony z pokrywą zaworów.

Wiem o tym bo miałem dziurawy wąż odmy no i przezyłem wymianę uszczelki pod głowicą w E36.

Dobrze że Ci węży nie macał bo też by powiedział że jest w nich za duże ciśnienie- bo w 125 p, nie napinały się tak węże.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.