Skocz do zawartości

lusterka niedziala prawe podgrzewanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam czy ktos morze wie dlaczego jedno lusterko sie podgrzewa a drugie nie .Lewe dziala a prawe niepodgrzewa patrzylem i do jednego jak i drugiego dochodzą kabelki do wkładu.Drugie pytanie jak sie wyjmuje wklad lusterka bo za nic niemoge go wyjąc a niechce uszkodzic wkladu.Dziekuje z góry za kazdą podpowiedz.Moje bmw to e39 2.8 97
Opublikowano
Może sie przepaliło i nie grzeje a ściąga się> regulujesz lustro tak by jego góra była jak najbardziej schowana do wewnątrz i od spodu przesuwa sie taki plastik ząbkowany i po zabiegu montaż załapiesz jak juz ściągniesz. i sprawdź czy lustro ma obieg czy jest przepalone Pozdro
BMW M-Power
Opublikowano
Może sie przepaliło i nie grzeje a ściąga się> regulujesz lustro tak by jego góra była jak najbardziej schowana do wewnątrz i od spodu przesuwa sie taki plastik ząbkowany i po zabiegu montaż załapiesz jak juz ściągniesz. i sprawdź czy lustro ma obieg czy jest przepalone Pozdro

 

plastik przesuwa się w fotochromach, bez fotochoromów trzeba podważyć szkło od spodu

 

Pozdrawiam

typer

Opublikowano
Mi też jedno nie grzeje. Wiem, że się przepaliło i mam zamiar jechać z tym tutaj: lusterka.win.pl Ponoć są w stanie coś z tym zrobić. (ul. Świdnicka 4c Warszawa 678-51-70)
Opublikowano
Nigdzie nie trzeba jeździć, roboty jest na 30min ze wszystkim. Ściągasz wkłady, podważasz je i wychodzą, następnie do kabli podłączasz małą żaróweczkę, powinna po przekręceniu zapłonu świecić pulsacyjnie, jak nie świeci, to jest problem elektryczny, sprawdzasz bezpieczniki, a jak są ok, no to wtedy dopiero do magika. Jak świeci, to na allegro za 6 zł kupujesz matę grzewczą - wybierasz podobną rozmiarówkę jak Twój wkład. Lusterko nagrzewasz zwykłą suszarką do włosów i odklejasz szkło, to samo robisz ze starą matą. Przyklejasz nowe maty i najlepiej sylikonem, albo jakim klejem, który można w razie kłopotów nic nie łamiąc rozczepić wklejasz maty z plastikami. Podłączasz kabelki i masz znowu ogrzewanie.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.