Skocz do zawartości

Czujnik temperatury


Chester1311

Rekomendowane odpowiedzi

WIECIE GDZIE JEST POŁOŻONY CZUJNIK TEMPERATURY ??? TEN OD ZEGARÓW W CZARNYM KOLORZE,

Nie czaje, o ktory czujnik Ci chodzi :doh: bo nie tak dawno dowiedziałem sie ze w BMW 318i e36 z 1991r M40 (w mojej buni :norty: ) sa trzy czujniki temperatury.

Jeden przy chłodnicy, dwa sa przy silniku (http://bmwfans.info/original/E36/Lim/318i-M40/ECE/L/M/1991/11/mg-11/ill-11_1342/#12 nr 11 i 13).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyłączam się do tematu. Dzisiaj wracając z dłższej trasy, po wyłączeniu autka i ponownym jego urychomieniu zaobserwowałem iż wskazówka jest równo w pionie. Wyłączyłem silnik i go ostudziłem . Przekręcam stacyjkę i nadal w pionie. Podejrzewam że zapewne padł czujnik temperatury cieczy ale gdzie go szukać. BMW 318i 96r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slawcio o kurcze to juz 3 sa ?? to tesz sie dopiero dowiedzialem :-] :jawdrop:

 

ale mi chodzi dokładnie o czujnik koloru czarnego ( http://moto.allegro.pl/item300294015_czujnik_temperatury_wody_bmw_318i_e36_97r.html ) taki jak na tej stronce , bo niebieski idzie do komputera a czarny idzie do wskaznika na zegarze bo mi wogole nie chodzi . tak ze to albo 11 albo 13 bo nie widze koloru tych czujnikow na schemacie :)

 

ale dzieki temu schematowi przynajmniej wiem juz gdzie szukac :) ale pod kolektorem sa :duh: :mad2: ale bedzie zabawy .... :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujniki obydwa są w bloku silnika pod stelażem wspierającym kolektor dolotowy!troche zabawy jest żeby je wymienić ale da się rade bez odkręcania kolektora!jeszcze przypomne ż niebieski daje sygnał do kompa o tem. silnika a ten z kolei wykorzystuje te informacje do przygotowania odpowiedniej mieszanki. czarny (albo brazowy- nie wiem czy to nie jest brąz:))daje sygnał tylko do wskaźnika temp!i jest go trudniej wymienić bo jest głębiej schowany:)po prawej stronie bloku!Powodzenia:)miłego dubania:)

 

P.S.

na ten stojący w pionie wskażnik może pomuc reset kompa:)może nie bedzie trzeba odrazu czujnika zmieniać:)

(OO( )( )OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujniki obydwa są w bloku silnika pod stelażem wspierającym kolektor dolotowy!troche zabawy jest żeby je wymienić ale da się rade bez odkręcania kolektora!jeszcze przypomne ż niebieski daje sygnał do kompa o tem. silnika a ten z kolei wykorzystuje te informacje do przygotowania odpowiedniej mieszanki. czarny (albo brazowy- nie wiem czy to nie jest brąz)daje sygnał tylko do wskaźnika temp!i jest go trudniej wymienić bo jest głębiej schowany:)po prawej stronie bloku!Powodzenia:)miłego dubania:)

 

P.S.

na ten stojący w pionie wskażnik może pomuc reset kompa:)może nie bedzie trzeba odrazu czujnika zmieniać

 

Dokładnie. Ja u siebie jeszcze wyjmowałem krokówkę, aby mieć lepszy dostęp. A z resetem na czujnik do deski rozdz. nie wiedziałem. Ciekawe, ale ja w ub. roku musiałem go podmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.