Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , zwracam sie do tych którzy mają obcykany silnik w BMW E36 318 i ppjemnośc 1,8 ,benzyna

 

WIECIE GDZIE JEST POŁOŻONY CZUJNIK TEMPERATURY ??? TEN OD ZEGARÓW W CZARNYM KOLORZE,

 

Z góry dzięki za odpowiedzi :-)

Opublikowano
Ja u siebie kiedys wymienialem jakis czujnik temp i byl wkrecony z boku chlodnicy.Nie wiem moze jest jeszcze jakis inny... :D (poprawcie mnie jesli sie myle)
Kocham moja Czarnulkę
Opublikowano
WIECIE GDZIE JEST POŁOŻONY CZUJNIK TEMPERATURY ??? TEN OD ZEGARÓW W CZARNYM KOLORZE,

Nie czaje, o ktory czujnik Ci chodzi :doh: bo nie tak dawno dowiedziałem sie ze w BMW 318i e36 z 1991r M40 (w mojej buni :norty: ) sa trzy czujniki temperatury.

Jeden przy chłodnicy, dwa sa przy silniku (http://bmwfans.info/original/E36/Lim/318i-M40/ECE/L/M/1991/11/mg-11/ill-11_1342/#12 nr 11 i 13).

Opublikowano
Przyłączam się do tematu. Dzisiaj wracając z dłższej trasy, po wyłączeniu autka i ponownym jego urychomieniu zaobserwowałem iż wskazówka jest równo w pionie. Wyłączyłem silnik i go ostudziłem . Przekręcam stacyjkę i nadal w pionie. Podejrzewam że zapewne padł czujnik temperatury cieczy ale gdzie go szukać. BMW 318i 96r
Opublikowano

Slawcio o kurcze to juz 3 sa ?? to tesz sie dopiero dowiedzialem :-] :jawdrop:

 

ale mi chodzi dokładnie o czujnik koloru czarnego ( http://moto.allegro.pl/item300294015_czujnik_temperatury_wody_bmw_318i_e36_97r.html ) taki jak na tej stronce , bo niebieski idzie do komputera a czarny idzie do wskaznika na zegarze bo mi wogole nie chodzi . tak ze to albo 11 albo 13 bo nie widze koloru tych czujnikow na schemacie :)

 

ale dzieki temu schematowi przynajmniej wiem juz gdzie szukac :) ale pod kolektorem sa :duh: :mad2: ale bedzie zabawy .... :cry2:

Opublikowano

czujniki obydwa są w bloku silnika pod stelażem wspierającym kolektor dolotowy!troche zabawy jest żeby je wymienić ale da się rade bez odkręcania kolektora!jeszcze przypomne ż niebieski daje sygnał do kompa o tem. silnika a ten z kolei wykorzystuje te informacje do przygotowania odpowiedniej mieszanki. czarny (albo brazowy- nie wiem czy to nie jest brąz:))daje sygnał tylko do wskaźnika temp!i jest go trudniej wymienić bo jest głębiej schowany:)po prawej stronie bloku!Powodzenia:)miłego dubania:)

 

P.S.

na ten stojący w pionie wskażnik może pomuc reset kompa:)może nie bedzie trzeba odrazu czujnika zmieniać:)

(OO( )( )OO)
Opublikowano
czujniki obydwa są w bloku silnika pod stelażem wspierającym kolektor dolotowy!troche zabawy jest żeby je wymienić ale da się rade bez odkręcania kolektora!jeszcze przypomne ż niebieski daje sygnał do kompa o tem. silnika a ten z kolei wykorzystuje te informacje do przygotowania odpowiedniej mieszanki. czarny (albo brazowy- nie wiem czy to nie jest brąz)daje sygnał tylko do wskaźnika temp!i jest go trudniej wymienić bo jest głębiej schowany:)po prawej stronie bloku!Powodzenia:)miłego dubania:)

 

P.S.

na ten stojący w pionie wskażnik może pomuc reset kompa:)może nie bedzie trzeba odrazu czujnika zmieniać

 

Dokładnie. Ja u siebie jeszcze wyjmowałem krokówkę, aby mieć lepszy dostęp. A z resetem na czujnik do deski rozdz. nie wiedziałem. Ciekawe, ale ja w ub. roku musiałem go podmienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.