Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
1.8 m40 wymieniony pasek cały komplet rolki napinacz około 40tyś km temu za miesiąć wracam do polski moją bmw i sie zastanawiam czy bezpiecznie gnac ją na tym pasku 2tys km bo akurat tyle mam do domu czy moze jednak zmienic wolałbym w polsce na miejscu bo raz taniej dwa robi mi znajomy zawsze i kłade cześci z górnych półek? prosze o rade moze ktoś robi długie trasy i sie orientuje.... Edytowane przez pawelaspl

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano

Moja m40 1.8 jak ja kupowałem miała o 20tys za dużo jak na pasek bo aż 60tys. Wyglądał tragicznie ale nie było oznak np zjechanej rolki czy tego typu rzeczy.

 

Pozdrawiam i trzymam kciuki za pasek.

Opublikowano
Moja m40 1.8 jak ja kupowałem miała o 20tys za dużo jak na pasek bo aż 60tys. Wyglądał tragicznie ale nie było oznak np zjechanej rolki czy tego typu rzeczy.

 

Pozdrawiam i trzymam kciuki za pasek.

 

ok dzieki za sugestie pozdrawiam

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
1.8 m40 wymieniony pasek cały komplet rolki napinacz około 40k km za miesiąć wracam do polski moją bmw i sie zastanawiam czy bezpiecznie gnac ją na tym pasku 2tys km bo akurat tyle mam do domu czy moze jednak zmienic wolałbym w polsce na miejscu bo raz taniej dwa robi mi znajomy zawsze i kłade cześci z górnych półek? prosze o rade moze ktoś robi długie trasy i sie orientuje....

nic z tego nie rozumiem :roll: wymieniłes ten pasek czy nie?

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
1.8 m40 wymieniony pasek cały komplet rolki napinacz około 40k km temu za miesiąć wracam do polski moją bmw i sie zastanawiam czy bezpiecznie gnac ją na tym pasku 2tys km bo akurat tyle mam do domu czy moze jednak zmienic wolałbym w polsce na miejscu bo raz taniej dwa robi mi znajomy zawsze i kłade cześci z górnych półek? prosze o rade moze ktoś robi długie trasy i sie orientuje....

nic z tego nie rozumiem :roll: wymieniłes ten pasek czy nie?

 

sorki wielkie faktycznie nieprzeczytałem tego co sam napisałem wymieniłem ale 40tys km temu....

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano

Myślę, że to zależy jakiej jakości masz założony pasek teraz. Jeśli jakiś markowy, to powinien wytrzymać, jeśli coś gorszego... Trudno zgadnąć. Zwykły Gates pisze, że wymiana co 60 tysi - gdzieś na pudełku wyczytałem. No i przede wszystkim sam styl jazdy. Jazda spokojna, bez obciązeń silnika, może uchronić przed nadmiernym zużyciem.

Wg mnie. :D

Opublikowano

jak chcesz to zmień a jak nie to nie zmieniaj-raczej nie powinno sie nic wydarzyć :P

taka uwaga nie tylko do ciebie; ludzie wstawiajcie czasem przecinki jak piszecie w zdaniu o różnyxh rzeczach bo chwilami jest się cięzko połapać o co wogle chodzi :mad2:

ja wiem ze wirus ziemniaka sie rozprzestrzenia ale trzeba się bronić :mrgreen:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
Kolego wsiada się i sie jedzie.Bo nikt tu kaznodzieją nie jest. :twisted2: i głowy nie położy czy dojedziesz czy nie dojedziesz. :twisted2:
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano

Każda markowa rzecz ma jakąś tolerancje i granice bezpieczeństwa ale zdarzają sie wyjątki.

 

Musi być taka granica bo inaczej te paski przy 40 tys by strzelały nagminnie a zdarza sie to niezwykle rzadko i żeby to była pewna liczba musi byc zapasu z około 10 tys km a i w większości przypadków pociągnąłby pewnie i z 80 tys ale nikt nie ryzykuje.

 

jeżeli masz markowy rozrząd to sie nie martw i jedź

Opublikowano
Mój kumpel w M40 nie wymienił paska przez 4 lata i 70 000 km, następnie sprzedał samochód i powiedział kupującemu, żeby w najbliższym czasie wymienił pasek, ten natomiast, wyznając zasadę "kilkunastoletni samochód ma jeździć, a jak nie, to na żyletki" nie wymienił również tego paska i przejechał 40 000 i rozbił się nim tak fest, że musiał go zezłomować, pasek służył dzielnie aż do końća :wink:
Opublikowano
Na pewno ryzyko istnieje...ale ja na Twoim miejscu bym wymienił rozrząd i ze spokojem wracał do domku...Twoja decyzja, ale nie bez powodu pasek w M40 wymienia się co 40 tysięcy. Ja jestem wierny zasadzie-lepiej wcześniej wybulić kasę niż potem żałować że czekałem...Miałem przypadek jedngo samochodu: kupiłem Rovera 218 SD Turbo około 8 lat temu. Było to w czwartek, pojachałem więc od razu do mechaniora na wymianę rozrządu. Powiedział mi, żebym przyjechał w poniedziałek...Niestety w sobotę pasek nie wytrzymał :mad2: Zawory pogięte, potem planowanie gowicy, uszczelki, generalnie remont od podstaw...Kosztowało to mnie ponad 2500 tysiąca...a po dwóch latach okazało się, że głowica przy okazji ucierpiała...Silnik nigdy nie odzyskał dawnego wigoru...To taka przestroga...Zrobisz jak uważasz, ale ja na Twoim miejscu wymieniłbym rozrząd na miejscy chyba, że to kolosalne koszty ta gdzie przebywasz.
Freude am fahren...
Opublikowano
Smiało leć do domu, napewno producent dał pewną tolerancję.. BMW jak dla mnie zaniżyło nieco przebiegi między wymianami z racji bezpieczeństwa, nie jest to nowe auto a paski zyskały sporo na jakości w porównaniu z tymi z przed lat... jednak unikaj zbędnego hamowania silnikiem, mocnych redukcji itp. w polsce zrobisz pozatym to sporo taniej!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.