Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Od jakiegoś czasu zauważyłem, że zbyt szybko bunia szamie mi olej.. ale do tego jeszcze nie miła plama na każdym miejscu parkingowym gdzie się zatrzymałem....

Wyciek udało mi się zlokalizować: przy podstawie tej puszki z filtrem oleju.

 

Co ciekawe, do tej pory miałem suchutki silnik, a braki w oleju i plamy zauważyłem w okresie praktycznie zaraz po wymianie oleju. :mad2:

 

Ma ktos może jakiś pomysł którędy to może lecieć? / jak zatamować? :roll:

 

Aha, silnik to 2,5 na 24 zaworach - 192km w budzie e34 sedan z '91

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//invo.pl/filtr.jpg

Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Opublikowano
Tez mi sie tak na początku wydawało, z resztą tak jak patrze na zdjęcie - to tak wygląda.. Ale czy możliwe żeby pucha z filtrem wyschła dość szybko? bo trochę ja "pomacałem" i wydaje sie nie być wilgotna.. :)
Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Opublikowano
tak jak pisze Stach jęśli nie uszczelka to...u góry mogło się polać przy wymianie filtra..wytrzyj do sucha... odpal silnik i patrz z kąd cieknie...a jeśli będzie sucho to może ktos kto wymieniał olej to mógł przerwać uszczelkę na śróbie od spustu oleju w misie...więc popatrz na misę..
Opublikowano

Absolutnie sie nei zgadzam z tym co napisali moi poprzednicy. Gdybys uzył opcji :search: znalazłbys post w którym opisalem przyczynę:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD51&mospid=47375&btnr=11_0526&hg=11&fg=30

 

Uszczelka nr 11. Koszt w BMW około 15 zł. Jesli ją wymienisz i nie pomoze to bedzie oznaczało ze masz problem w innym miejscu. z tyłu obudowy znajduje się miejsce z taką jakby zaslepką, a pod nią jest okragły i z racji wieku plastikowy oring który kiedys był gumową uszczelką. W moim aucie własnie w tym miejscu tkwił problem. Niestety BMW nie przewiduje rozbierania tej czesci obudowy i nie polecam Ci osobiscie. Lepiej kupic obudowe od dowolnego silnika M50 w całosci. U mnie borykałem sie z tym około 2 tygodni zanim udało sie usunac nieszczelnosc na stałe.

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

hmmm... a więc tak: jutro rozkminiam uszczelkę od tej puszki (od góry), jak ona będzie ok - ruszam po tą za 15 zł z BMW... a jak i to nie pomoże... zaczynam poszukiwania obudowy....

Dzięki za podpowiedzi. Jak uda mi się namierzyć przyczynę to zapodam info o co biegało...

pozdr.

Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.