Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pewnie zostane zaraz zjechany bo juz bylo na forum no ae niestety nic nie znalazlem kakretnego....

 

:modlitwa:

 

Panowie jak w temacie chodzi mi o plusy i minusy silnia 1.8 is, jaki jest w eksploatacji, czasci, czy czesto trzaba przy nim grzebac itp itd.

W mojej buni mam 1.8 M40 i chce go zastapic 1.8 is ale czy ni przejade sie na nim, tzn czy nie wyssie mi portwela.... :?: :?: :?:

Opublikowano
Mam is-a ponad 2 lata i jestem bardzo zadowolony.Pomimo że silnik jest zagazowany to nie sprawia mi żadnych problemów .Jest ekonomiczny a swoje potrafi jak trzeba :twisted:
Opublikowano

Również mam is-a ponad 2 latka i nic w nim nie robiłem poza wymianą świec i oleju.

Jak dla mnie minusem is-a jest elstyczność. Max moment przy 4500obr. A do tego przedziału mogło by sie dziać trochę więcej :wink:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Zgadzam się z przedmówcą. ISa jest dość ekonomiczna (praktycznie jak 1.6i czy 1.8i) i ma nawet nienajgorszego kopa ale (i tu minus) trzeba ją wysoko kręcić bo zaczyna jechać dopiero od 3 tys obr. Wcześniej nic się nie dzieje. Usterkowość? Przez 2 lata przy silniku zrobiłem tylko świece i olej.

Pozdrawiam

Opublikowano

IS....fajny silnik..ale szybko się nudzi...

Plusy....Moc, ekonomia,

Minusy...drogi rozrząd, trzeba dbać o stan klawiatury, uszczelniacze potrawią często sie syppnąć, miska olejowa nisko osadzona(przy glebie trzeba uważać)

 

Ale ogólnie......Plusy przewyzszają te kilka minusików...a ha....i IS-ów lepiej nie gazować....odczuwalna strata mocy na LPG....nie wiem jak na sekwencji ale na tych zwykłych instalkach..niestety.

Opublikowano
ja mam iske 2 lata chodzi w sekwencji pali 10l gazu wiecej jak 12 to chyba nie spalilem. co do silnika nic nie robilem jeszcze wiec nie wiem jak jest z czesciami. zrobilem 40 tys i teraz bede robil zawieszenie ale to normalana rzecz. jakie minusy-- jest tak jak koledzy pisza is jedzie od 3,5 tys. ale krecenie go powyzej 5 staje sie nieprzyjemne silnik leci perzed samochodem. (brakuje mu 2 garkow.) i nie poszalejesz iska.(jesli dbasz o nia.)
Opublikowano
plusy to koledzy juz wymienili wiec ja nie bede sie rozpisywal. Mialem kiedys ISa i musze powiedziec ze nie bylem do konca zadowolony. Zagazowalem go sekwencja i zaczely mi sie problemy z falujacymi obrotami itp. Ogolnie silnik jest dobry i polecilbym go ale gazu do niego nie zakldaj. Inne minusy to tak jak ktos juz zaznaczyl drogi rozzadi drogie kable WN. Puszczaja tez uszczelniacze szczegolnie w M42. a 2 razy wymienialem uszczelniacz walu korbowego a mialem auto tylko troszke ponad rok. No i tak jak byl mowione jedzie dopiero od 3.5k i ma wysoko max moment

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.