Skocz do zawartości

Panowie pomocy!! naprawde juz nie wiem ;/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

320i 95r lpg KME Diego

 

co to jest ze jak silnik sie rozgrzeje i go zgasze to nie mozna go odpalic? Musze oddczekac z 20-30 min i odpali za którymś razem. Dzisiaj wzielem go na pych to odpalil odrazu, a z kluczyka za chiny ;/ rozrusznik kreci kreci a tu 0 reakcji.

 

auto potrzebne, a u mechaniorow kolejki po 2 tyg, zrobil bym sobie sam gdy bym wiedzial za co sie brac ;/

 

juz o tym pisalem ale nikt nie umial mi pomoc.. moze teraz?? madra glowa sie znajdzie ?;]

Opublikowano

Kolego niewiem czy to ci akurat pomoże i nie wiem jak to sie ma do silników bmw ale miałem podobną sytuacje w innym aucie na wielopunktowym wtrysku a mianowicie sytuacja była podobna, sam nie wiedzaiłem o co chodzi , na pych palił a z rozrusznika ani rusz, krecił krecił i nic, aż pewnego pięknego popołudnia postanowiłem tak dla pewności przeżucić akumulator z kumpla samochodu i ku naszemu wielkiemu zdziwieniu problem zniknoł, po kilkukrotnym odpaleniu zmieniliśmy z powrotem akumulator na mój i nic cisza , kreci kreci a nie zapali a najśmieszniejsze było to że jego auto na moim akumulatorze gadało ładnie, postanowiłem zmienić akumulator na nowy i problem zniknoł.Ponoc był za mały prąd i szedł tylko na rozrusznik, nie wiem czy akurat to dobra teoria ale obeszło sie bez wizyt u elektryków.

Nie musisz odrazu kupywać bo szkoda kaski ale pogadaj z jakims kumplem i spróbój podmienić,zaszkdozić nie zaszkodzi ,a pomóc może.

Powodzenia.

Opublikowano
Kolego niewiem czy to ci akurat pomoże i nie wiem jak to sie ma do silników bmw ale miałem podobną sytuacje w innym aucie na wielopunktowym wtrysku a mianowicie sytuacja była podobna, sam nie wiedzaiłem o co chodzi , na pych palił a z rozrusznika ani rusz, krecił krecił i nic, aż pewnego pięknego popołudnia postanowiłem tak dla pewności przeżucić akumulator z kumpla samochodu i ku naszemu wielkiemu zdziwieniu problem zniknoł, po kilkukrotnym odpaleniu zmieniliśmy z powrotem akumulator na mój i nic cisza , kreci kreci a nie zapali a najśmieszniejsze było to że jego auto na moim akumulatorze gadało ładnie, postanowiłem zmienić akumulator na nowy i problem zniknoł.Ponoc był za mały prąd i szedł tylko na rozrusznik, nie wiem czy akurat to dobra teoria ale obeszło sie bez wizyt u elektryków.

Nie musisz odrazu kupywać bo szkoda kaski ale pogadaj z jakims kumplem i spróbój podmienić,zaszkdozić nie zaszkodzi ,a pomóc może.

Powodzenia.

 

dzieki bardzo ale juz to probowalem ;] tez podejzwealem aku ze zamala moc rozruchowa.. ale wsadzilem wiekszy i to samo ;/

Opublikowano
Pchasz, jest ciepły to pewnei przełacza się na gaz, więc może coś z pompeczką paliwa skoro kręcisz i nic?

 

hmm ale to sekwencja tak odrazu sie nie przelacza a na pych pali blyskawicznie

Opublikowano
320i 95r lpg KME Diego

 

co to jest ze jak silnik sie rozgrzeje i go zgasze to nie mozna go odpalic? Musze oddczekac z 20-30 min i odpali za którymś razem. Dzisiaj wzielem go na pych to odpalil odrazu, a z kluczyka za chiny ;/ rozrusznik kreci kreci a tu 0 reakcji.

 

auto potrzebne, a u mechaniorow kolejki po 2 tyg, zrobil bym sobie sam gdy bym wiedzial za co sie brac ;/

 

juz o tym pisalem ale nikt nie umial mi pomoc.. moze teraz?? madra glowa sie znajdzie ?;]

 

identyczne objawy mial znajomy cos było z reduktorem... i poprostu był zalany gazem... i z pychu odpalał... a normalnei to trzeba bylo poczkeac

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
jezeli reduktor to mozesz latwo sprawdzic, wykrec swiece wszystkie, pokrec troszke na rozrusznikiem aby wywietrzyc ten gaz, wkrec swiece i powienno odrazu odpalic
www.auto-optima.pl
Opublikowano
Pchasz, jest ciepły to pewnei przełacza się na gaz, więc może coś z pompeczką paliwa skoro kręcisz i nic?

 

hmm ale to sekwencja tak odrazu sie nie przelacza a na pych pali blyskawicznie

tak sekwencja ale zawsze troche gazu zostaje nie spalone po zgaszeniu auta
Opublikowano
jak zgasze na gazie to rano zamula dopuki temp.nie osiagnie ,a zgasze na bp to z rana moge sie scigac :roll2:
Opublikowano
Pchasz, jest ciepły to pewnei przełacza się na gaz, więc może coś z pompeczką paliwa skoro kręcisz i nic?

 

hmm ale to sekwencja tak odrazu sie nie przelacza a na pych pali blyskawicznie

tak sekwencja ale zawsze troche gazu zostaje nie spalone po zgaszeniu auta

 

tak ale jak wylacze gaz i pojezdze na benzynie to dzieje sie to samo.. ;/

Opublikowano
Ja uważam że wina gazu..

jedz do gazownika..

 

wlasnie wrocilem od gazownika..

 

przyczyna nie odpalania na rozgrzanym silniku jest to, ze nie otwiera wtryskiwaczy!

czyli sterownik nie podaje impulsu do wtryskow, ale dlaczego??

 

aa i co najciekawsze ze gdy nie chce odpalic z rozrusznika to na pycha odpali w moment

Opublikowano

Moze byc cos z zaworami ja tak miałem w e34, te same objawy

po ustawieniu :cool2: jak nowo narodzona

Opublikowano
Moze byc cos z zaworami ja tak miałem w e34, te same objawy

po ustawieniu :cool2: jak nowo narodzona

 

hmm przez zawory nie otwieraly by mi sie wtryski ?

Opublikowano
Objaw wskazuje na duzy spadek napiecia na zasilaniu sterownika (komputera), w trakcie krecenia rozrusznikiem napiecie spada za nisko i komputer sie resetuje wyłącza. Odłącz akumlator i oczyść styki przewodów przekaźnika ktory jest nad rozrusznikiem rozpoznasz po grubych przewodach, czy rozrusznik nie kręci sie zbyt wolno ? mozesz tez odłączyć złącze od komputera i przerysować igłą styki chodzi o to zeby styki oczyścić. Zawory nie mają nic wspólnego, u ciebie są popychacze hydrauliczne. Jeśli na którymś biegunie akumlatora masz dwa przewody to po odłączeniu akumlatora oczyść "oczka" przewodów przy klemach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.