Skocz do zawartości

Wyjąca pompa wspomagania - czasami - nie zawsze...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak w tytule. Zimny silnik i płyn wspomagania - niewielkie opory na kole kierownicy i niewielki spadek obrotów silnika. Wymieniłem płyn z układu łącznie z odsysaniem, bo samo spuszczenie dało ok 500 ml płynu. Po odessaniu doszły ze 3 setki. Zamiast lepiej jest gorzej. Sytuacja ma miejsce tylko na zimnym silniku. Na nakrętce wlewu mam napisane ATF only i taki też wlałem. Wymiana pompy czy coś z przekładnią :?: :mad:

Czy olej z beczki (ponoć Mobil ATF 220, czerwony) był jakiś lewy? Jak otworzę zbiorniczek to mam duzo piany. Czyżby gdzieś łapało powietrze i stąd te objawy?

Jaki olej kupić? Jakiej firmy? Na nakrętce zbiorniczka napisane ATF only a w Autodata napisane Dexron II.

Pomóżcie plz!!

Edytowane przez BlacKSmitH
Opublikowano (edytowane)

Do BlacKSmitH

Na początek proponuję zapoznać się z pkt. 1 i 2, cz. II Regulaminu BKP i niezwłocznie poprawić temat wątku.

 

Właściwe tytułowanie wątków zmniejsza bałagan na forum i ułatwia innym użytkownikom udzielenie pomocy, jak również znalezienie podobnego problemu

 

Brak reakcji na w/w sugestie, może spowodować jego usunięcie. :police:

Edytowane przez Grafi
Opublikowano

Ja zawsze odpowietrzalem w ten sposob, ze krecilem na odpalonym silniku w prawo do konca a pozniej w lewo do konca. Musisz tak robic do skutku az sie odpowietrzy. Jezeli bedzie dobrze odpowietrzony to nie powinno byc (oczywiscie po pewnym czasie, musi odstac) piany w zbiorniczku

 

PS

BlacKSmitH - to nie twoj pierwszy post i powinienes wiedziec jak sie zaklada watki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.