Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy ktos mogłby mi powiedziec czy kolektor dolotowy powietrza z silnika 2,5 12v bedzie pasował do silnika 3.0 12v ... moim zdaniem powinno pasowac ale wole się upewnic

 

z góry dzięki za odpowiedz

 

EDIT by solaris520:

kamil1986-21 , uzupełniłem brak kodu modelu w tytule wątku – dobrze jest wybrać te trzy literki, które są częścią tytułu – dzięki temu z daleka widać pełną informację. pozdrawiam

Opublikowano
dwa silniki są z roku 1990 i oba chodziły w BMW E34.. dokładnie mowiąc chodzi mi o to ze 3.0 ma kolektor ktory przechodzi nad pokrywa zaworów a w 2.5 jest skierowany w drugą strone, a ja chcem załozyc silnik 3.0 ale podzespołow nie zmieniac tzn : filtr zostawic po tej stronie co jest
Opublikowano
Porównaj gabaryty tych dwóch kolektorów ,średnice przepustnicy ,rury od przepływomierza ,wreszcie samego przepływomierza i dojdziesz do wniosku że taki zestaw udławi silnik.
Opublikowano

Też proponuję spożytkować energię na rozglądnięcie się za właściwym dolotem – to nie powinno być niewykonalne (a dalsze drążenie tematu będzie raczej stratą czasu).

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te silniki chyba dość znacznie różnią się rozstawem cylindrów. Wciśnięcie dolotu z małej '6' do dużej raczej nie przejdzie...
Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.