Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Lipe mam z szybami przednimi :?: ... poniewaz jak je zamykam to jest szpara od slupka okolo 4mm i niewiem jak to zrobic zeby szły po prowadnicy i zeby dobrze sie zamykaly. kupilem bete od kolesia co szyby przyciemnil (przednie tez) ale cos chyba XXXXXX popsul w tych prowadnicach. rozebralem je i od nowa skladalem i to samo sie dzialo. niewiem co mam robic??!!?? HELP ME :mad2:
Opublikowano
spróbuj wyregulować śrubami pod drzwiami. musisz opuścić szybę na maksa i wtedy masz dostęp do śrub regulujących przez 2 dziury w drzwiach (od spodu zakryte gumowymi zaślepkami)
Opublikowano

nie jestem ekspertem w tej sprawie, ale znajomy miał compacta i u niego /ale to podobno przypadłość compactów/ winna jest plastikowa kostka w drzwiach. ona odpowiada za równe prowadzenie szyb.

 

tyle że nie powiem jak ona wygląda i gdzie się znajduje bo ja nie wymieniałem u siebie.

Opublikowano
mam bmw 93r sedan 1,8 . no wlasnie te kostki biale wymienilem na nowe, a o tych sróbach mi nic nie wiadomo. musze zobaczyc czy cos u mnie takiego istnieje. tez mi sie tak wydaje ze mogl byc bity ale....nie w dwoje drzwi z dwóch stron :( normalnie mnie to doprowadza do nerwow. jade to tylko piiiiiiii wieje jak byq :(
Opublikowano
o rany najpierw zdejmij tapicerke . potem zobacz czy te szyby sa orginalne bo jak nie to szkoda twojej pracy i niema co sie nawet zabierac a nastepnie najlepiej jak bys albo kupil albo porzyczyl ksiazke zrob to sam e36 tam to jest bardzo dobrze opisane a jak nie dasz rady to ci napisze jak po kolei do tego podejsc 1/2 roku sie tego uczylem na pozur nie jes to takie proste bo oprocz opisu reszta nalerzy porzadnie ustawic (drzwi , zamek . Uszczelke )
Opublikowano

nie wiem czy sciagales boczek... ja u siebie kiedys w miałem identycznie... była wstawiona szyba która nie pasowała...

konkretnie miałem z elektryka a byla wstawioan od nie... i prowadncia była przyklejona w złym miejscu... i jak domykałem szybe to schodzi w bok..i robiła lukę

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
Spokojnie nie ma co sie denerwowac regulacja jest ogromna nawet jak byl by bity da sie wyregolowac tylko spokoj i po woli zarezerwoj sobie mase czasu od razu to tylko sie na odwal robi tam karzdy detal jest warzny !!!!!!!!!! Najpierw czy szyby sa orginal ze znaczkiem !!!
Opublikowano
wlasnie byllem sprawdzic i MOJA szyba czyli od kierowcy jest inna niz te reszte tzn moja nazywa sie BMW SPLINTEX a reszta BMW sekurit. ale mi sie tak zle domykaja te dwie szyby z przodu czyli ta i ta :( i oco tu kaman :(?
Opublikowano
Musisz wyregulować prowadnice :) Opuść szybe z prowadnicą na sam dół popuść śruby mocujące prowadnice (4szt.) a następnie powoli najlepiej we dwojke podnoś szybę az do zamknięcia. Gdy masz tą przerwę między słupkiem a szybą to wyreguluj ją za pomocą dłuższego ramienia od prowadnicy (ma podłużny otwór do regulacji) jak ustawisz posrkręcaj śruby mocujące.
Opublikowano

Te białe plastyki nazywają się "ślizgi" "bądź ślizgacze". Nie są drogie tylko trzeba pamiętać, że są po 2 szt. na drzwi. a tak wyglądaja na allegro(zaznaczam przykładowa aukcja)

 

http://moto.allegro.pl/item308243877_oryginalne_slizgi_szyb_bmw_3_e36_5_e34_7_e32_z3.html

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Opublikowano
własnie kupilem te slizgacze i to nie od tego... ale musze zrobic to co kolega pisal wyzej. narazie mam malo czasu i niema kiedy za to sie wziasc:( szkoda ze tu niema blisko mojego miasta nikogo kto sie na tym zna :(
Opublikowano
Najpierw szyby orginalne !! potem slizgi orginalne!!Ustawiamy drzwi jesli byly ruszone szpary rowne trujkat lusterka rownolegly do krawedzi slupka szpara miedzy trujkatem (KRAWEDZIA GORNA A SLUPKIEM > WIDAC USZCZELKE GUMOWA ok 4mm ). ajak spojrzymy z przodu to krawedz blotnika wyrzej niz drzwi . jak to sie zgadza to czy drzwi zamykaja sie latwo czy nie ustawiamy zamek krawedz drzwi rowna z blotnikem tylnim .regulujemy szybe wiec zdejmujemy boczek po lewej stronie sa sruby od prowadnicy i pod drzwiami sa tez a w srodku od szyby (wrzystkie te sruby ustawiamy na srodek regulacji ) UWAGA bardzo delikatnie te od szyby bo jak zle dokrecisz to szyba ci sie rozsypie ) nastepnie te od mechanizmu ktora jest kolo prowadnicy tylniej tez na srodek . to jest wstepne ustawienie nastepnie opuszcamy kilka razy i zamykamy drzwi powinno byc ok , jak nie to bierzemy flamaster i robimy kropki zaglebienie wszedzie o 2 mm wprowadzamy korekty pamietajac ze szyba ma 3 krawedzie ktore musza byc rownolegle do krawedzi a :slupka B: DACHU .C , TYLNIEGO czarnego slupka ( PRZERWA Okolo 6 mm ), Inna METODA to zamknac drzwi onasie dosunie nastepnie luzujemy sruby i ustawiamy ruwno w uszczelce nastepnie dokrecamy od sodka i otwieramy wprowadzaac nieznaczne poprawki uzyskujemy efekt . jeszcze pod spodem sa dwie sruby za gumkami ustawiamy dociag ale musimy miec plaster i po zamknieciu naklejamy go nad dolna uszczelka na szybie jak otworzymy drzwi i uruchomimy dociag to bedziemy widzieli czy zadurzo czy w sam ras sie dosowa . z Ksiarzka bylo by latwiej pomoc zdjciowa dodatkowa .zakladamy ze prowadnice sprawne i caly mechanizm niema zbytnich luzow chociasz ja wymienialem na nowe mechanizmy i rorznica byla kolosalna luz na glownym sworzniu dyskryminuje podnosnik .
Opublikowano
WIEKIE dzieki "witas" jezeli mam nadzieje ze mi sie uda z nimi zrobic. DZIEKI za fatyge bo torszke pisania miales ;) POZDROO :modlitwa:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.