Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio mierzyłem ciśnienie sprężania cylindrów, niestety wynik nie był obiecujący bo na 4 i 6 cylindrze wynosił 6 ale na pozostałych mam po 12,5

dodam ze mam silnik m52b20. Nie robiłem jeszcze próby olejowej będę robił ją jutro i mam takie pytanie ile wlać oleju do tych cylindrów??czy 20gram to nie będzie za dużo??i czy możliwe jest że padły dwa cylindry tzn. pierścienie na tłokach a pozostałe są ok(nie powinny wycierać się jakoś jednocześnie??)

dodam jeszcze że silnik nie bierze oleju, ubywa tylko trochę płynu chłodniczego ale to nieznacznie jakaś 100 na 1000km

Opublikowano
hmm.. być może..ale to możliwe żeby płyn przedostawał sie do komór spalania??a nie powinno pompować ciśnienia do układu chłodzenia??jutro będę robił próbę olejową to zobaczymy czy padł dół czy góra silnika..20 gram oleju do cylindra wystarczy??
Opublikowano

heh dzisiaj jeszcze raz mierzyłem ciśnienie i wyszło że tylko na 6 mam 8 a reszta 12,5. Po próbie olejowej 6 gara wyszło że chyba pierścienie poszły bo ciśnienie się podniosło:(

I teraz sam nie wiem co robić olać to w sumie tylko na 6 jest mniejsze ciśnienie czy robić..a co wy poradzicie??

Opublikowano
heh dzisiaj jeszcze raz mierzyłem ciśnienie i wyszło że tylko na 6 mam 8 a reszta 12,5. Po próbie olejowej 6 gara wyszło że chyba pierścienie poszły bo ciśnienie się podniosło:(

I teraz sam nie wiem co robić olać to w sumie tylko na 6 jest mniejsze ciśnienie czy robić..a co wy poradzicie??

 

HeHe,jak ja bym wiedział że w mojej Beci,jest coś nie tak,to bym spać nie mógł!!!,ja bym naprawił :)

  • 1 rok później...
Opublikowano

Jakie ciśnienie sprężania w cylindrach powinien mieć silnik M62 4.4 ?

zamierzam kupić 540i E39 i chciałbym jej zmierzyć ciśnienie zeby się rozeznać czy nie zajeżdżony silnik ma, tylko musze wiedzieć jaki przyjąć punkt odniesienia...

Płyń pod prąd, z prądem płyną same śmieci...
Opublikowano
Jakie ciśnienie sprężania w cylindrach powinien mieć silnik M62 4.4 ?

zamierzam kupić 540i E39 i chciałbym jej zmierzyć ciśnienie zeby się rozeznać czy nie zajeżdżony silnik ma, tylko musze wiedzieć jaki przyjąć punkt odniesienia...

Wg TIS ciśnienie sprężania dla silnika M62B44 powinno mieścić się w granicach 12-14 bar.

Opublikowano
heh dzisiaj jeszcze raz mierzyłem ciśnienie i wyszło że tylko na 6 mam 8 a reszta 12,5. Po próbie olejowej 6 gara wyszło że chyba pierścienie poszły bo ciśnienie się podniosło:(

I teraz sam nie wiem co robić olać to w sumie tylko na 6 jest mniejsze ciśnienie czy robić..a co wy poradzicie??

 

Kolego zbadaj tą kompresje innym urządzeniem, bo ja już kiedyś w poprzednim bmw które miałem mierzyłem kompresje w warsztacie i też miałem podobnie, czyli dwa cylindry od strony szyby miały najsłabszą kompresje ok 8barów a kolejny cylinder bliższy szyby tylko 4 bary. Warsztat który specjalizował sie w BMW stwierdził że są zużyte pierścienie na tłokach, pojechałem do innego warsztatu i również dwa ostatnie cylindry wyszły słabo. Byłem wściekły wsiadłem zły do samochódu i pojechałem na autostrade, osiągnołem prędkośc na GPS 198km/h a na liczniku coś koło 203km/h, silnik był o poj. 1.8L - 318i z 92r SEDAN oleju brał ok 500ml na 2000km, czasem więcej, zależy jak się śmigało, jak oszczędnie to brał jeszcze mniej. Postanowiłem kupic dynamometr z allegro za ok 50zł lub 60zł. Kupiłem sam zrobiłem pomiar i na wszystkich cylindrach było po 12 barów. Doszedłem do wniosku że warsztatach albo źle wkręcą tą końcówke lub mają dynamometr na gumkę, czyli trzeba mocno trzymac końcówke żeby pomiar był dobrze zmierzony. Sugeruje źle zrobiony pomiar bo to są za duże różnice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.