Skocz do zawartości

BMW e-34 M50 520 24V Potrzebuje pilnie pomocy i rady.!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam BMW 520 24V M50 bez Vanosa z 91 roku na osprzęcie :idea: SIMENSA :idea: . Mam do wymiany silnik i z tego, co mechanik mi powiedział to musze tylko szukać takiego samego silnika jak chce wymienić go, jaki mam w samochodzie. Bo on woli mi naprawisz ten, bo uważa ze tak jest lepiej za ok. 2500zł regeneracja głowicy itp.: A silnik mogę kupić od 1500zł do 2000zł.

 

Czy ktoś może mi powiedzieć czy mogę kupić silnik E-34 z osprzętem Boscha i przełożyć cala swoja elektronikę ( czujniki itp.:) czy będzie pasował?

 

Druga sprawa znalazłem na allegro silniki od E-36 podobno pasują do E-34, ale mechanik mi powiedział ze w żadnym wypadku, bo on jest inny i ma, co innego i jest na osprzęcie boscha i ze bym nie kupował.

 

Wiem ze na 100% nie mogę kupić silnika Vanosa, bo trzeba cale wiązki zmieniać i komputery to odpada chyba.

 

Proszę bardzo o pomoc czy pasuje silnik, od E-36 a jak pasuje to, co trzeba zrobić. :?: :?: :?: :?: :?: :idea:

:( :( :( :cry2: :cry2: :cry2: :mad2: :idea:

 

Może ktoś ma na sprzedaż taki silnik, ale w bardzo dobrym stanie.

Edytowane przez Kosiara
Opublikowano
Napewno w e36 jest inna miska olejowa, wiec bedzie trzeba zmienic miske i smoka ze starego silnika. Co do osprzetu nie mam pewnosci wiec nie bede sie wypowiadal na ten temat
Opublikowano
kup goly silnik i przeloz caly swoj osprzęt.

 

Panowie potrzebuje pomocy co mam zrobic jak kupie silnik od e-36 M50 520 24v z osprzetem boscha a mam simensa co mam zrobic i czym sie rozni ten silnik od e-34??? Mocowaniami czy czyms jeszcze miska???

Opublikowano
kup goly silnik i przeloz caly swoj osprzęt.

 

Panowie potrzebuje pomocy co mam zrobic jak kupie silnik od e-36 M50 520 24v z osprzetem boscha a mam simensa co mam zrobic i czym sie rozni ten silnik od e-34??? Mocowaniami czy czyms jeszcze miska???

Witam! przerabiałem ten temat, u mnie pękły dwa zawory i małe pękniecie było na głowicy. mechanik mówił że lepiej drugi silnik i tak zrobiłem. od e36 nie bardzo pasuje -miałem taki na oku ale zrezygnowaliśmy bo tam rzeczywiście jest inna miska i mocowanie.

Kup od e34 i spisz na papierze umowę w której zaznaczysz że gwarancja jest przynajmniej na tydzień. Ja tak zrobiłem. Silnik który kupiłem działa, ale potem okazało się że chroboli i nie wiem czy Vanos czy łańcuch. Boje się na razie zaglądać, poza tym ok. A pochodził z samochodu z Anglii o rok co najmniej młodszego od mojego. Po drugie nie bierz z po stłuczce bo może być mikro pęknięcie którego nie zdiagnozujesz od razu a potem wyjdzie.

Dałem za silnik goły ale z czujnikami 1800 zł + przekładka, olej,paski = 3350zł . Twój bez Vanosa powinien max 1500 kosztować.

 

Poza tym on Ci naprawi a potem będzie coś nie tak i powie że i tak dobrze chodzi bo stary jest i "musi się ułożyć" a kasa prysnie! Lepiej kupić drugi a to co zostało Ci z tego sprzedasz na Allegro. Z 500zł Ci się zwróci.

Życzę Pozytywnego zakońcenia bo sam wiem co znaczy 2 mies bez samochodu! (w moim przypadku 2 mies. pięknych wakacjii :duh: )

Opublikowano
Uwazam ze wymiana miski i łap nie jest problemem dyskwalifikujacym dany zakup. To jaki miał osprzęt jest niewazne- przecież wlozysz swój. Ja za silnik dałem 700 + płyny, uszczelki i dopalacze wyszlo mi ok 1100 - 1200. Silnik rozbitka walonego w zad. 170 000, gazu nie widział. Przejechalem ok 1200km po wymianie. Pszczoła. Wymienialem sam. potrzebny kanał, wyciagarka i jeden ludek do pomocy. Ogólny czas ok 24h. Zwroc uwage na rozmiar lożyska w kole zamachowym.
Opublikowano

To moze ktos mi napisac czy moge kupic silnik od E-36. I co mam zrobic ze by pasowal do E-34 co mam przelozyc. Bo silnik to sobie sam wymienie bo krzynol mi za wymiane 1500zł to myslalem ze go zabije smiechem. Wiem ze mozna silnik wymienic w 24 H ale jak chce sie idealnie to robic lepiej 2 dni na spokojnie. To jak panowie z tym silnikiem od e 36 ze by pasowal do e-34 co musze zrobic??

Dzieki sliczne??

Opublikowano

Ja juz wiedzy wachowej zaczerpnolem.

Otoz tak jak wczesniej pisalem silnik z 36 ma inna miske olejowa ale nie jest to problemem gdyz zdejmiesz miske i smoka ze swojego silnika i zalozysz to tego z e36. Inne mocowania?? Rozumiem, ze chodzi o lapy, to tez nie jest problem gdyz tez wezmiesz ze swojego motoru. Osprzet/czujniki to rowniez wszystko masz.

 

Jednym slowem, jezeli silnik jest w dobrym stanie i za logiczne pieniazki to go bierz i wstawiaj. Troche czasu spedzisz przy wymianie osprzetu ale bedzie radosc jak juz bedzie chodzil.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.