Skocz do zawartości

Było za nisko.. a teraz za wysoko : |


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprawa jest paranoiczna.. :roll:

moja niedawno zakupiona w niemczech e30 318 is była masakrycznie obniżona (7cm prześwitu) płyta pod miskę nic nie dawała - auto tarło o koleiny i raz za razem uderzało w asfalt na naszych drogach. Stwierdziłem z zoną, że podniesiemy samochód - nowe amortyzatory i sprężyny - fura poszła do góry o chyba z 6 cm - na mój gust to strasznie dużo /wystarczyło by ze 2-3 !/ nie wadzi już o nic ale wygląda mało ładnie.. a wręcz okropnie : [

co ja mam teraz zrobić, żeby to auto wyglądało jak bmw, a nie fiat albea..

co radzicie?

 

- z powrotem tamto zawieszenie + większe koła

- przycinanie nowych spręzyn /znajomy mechanik mi mówił cos że w tym typie lepiej tego nie robić bo sa sztywne/

- hamskie boczne ospojlerowanie :shock:

 

tragedia..

Opublikowano

A ja mam inny pomysl. Zainstaluj "coilovery" cos w stylu bilstein PSS9 i ustawisz sobie wysokosc wedlug wlasnych upodoban. :cool2:

Przycinanie sprezyn jest dobre ale w samochodzie typu lada albo fiat 125p. :nienie:

Opublikowano
a czy jest taka opcja ze kompletne nowiutkie zawieszenie trochę "siądzie" po jakimś czasie?
Opublikowano
ja jak jeszcze mialem kanta (125p) za starych dobrych czasow to pamietam ze jak sobie go za bardzo na resorach klepnalem to przez poł roku wozilem kraweżniki w bagażniku zeby troche siadl :lol: :lol: :lol:

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.