Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bardzo proszę o przedstawienie dokładnych różnic pomiędzy modelami 330d i np. standardowym 320d

 

na pewno:

- silnik :-)

- większe tarcze hamulcowe,

- podobno tarcze ceramiczne...?

- ..... co jeszcze ?

 

ps. mam wrażenie że moja 330d jest troszkę niska z tyłu (choć widziałem podobną na ulicy i też była niska)

na 100% nie było nic ruszane w zawieszeniu,

 

link do fotki:

www.comex.pl/bmw/niska.jpg

Edytowane przez maciek1024

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tymi tarczami ceramicznymi to wyskoczyłeś :D

 

Większe hamulce, standardowo 17-ki felgi.

Podłokietnik z przodu w standardzie, elektryczne fotele, podwójna końcówka wydechu ;), 6 cylindrów zamiast 4ech :mrgreen:

Chyba nerka na masce jest inna, cała chromowana ale tego nie jestem pewien....

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Z tymi tarczami ceramicznymi to wyskoczyłeś :D

 

tak kiedyś słyszałem od gościa który sprowadził 330, tylko w jakiejś specjalnej wersji.... podobno ;-)

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A to nie wiedziałem :oops:

Na bmwfans znalazłem tylko nawiercane, nie ma tam wzmianki z czego są zrobione....

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
tylni i przedni wachacz inne i zawiecha m-technic

 

proszę o potwierdzenie tej informacji...

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano
tylni i przedni wachacz inne i zawiecha m-technic
:duh: :duh: :duh:

 

...chociaz masz racje z przodu jest inny wahacz a z tylu inny :mrgreen:

 

A ty maciek1024 zamiast czekac na odpowiedz wykaz sie odrobina inicjatywy wejdz na realoem lub bmwfans i sprawdz jakie wahacze/zawieszzenie bylo montowane w jakich modelach. Przy okazji mozesz tez sprawdzic inne rzeczy a zdobyta wiedza bycmoze ci sie przyda ...

:cool2:

Opublikowano
No to wreszcie jak z tymi wahaczami ? bo czeka mnie na pewno wymiana i wszędzie widzę '' do E-46 '' a nic że do R4 czy R6 albo przed czy po lifcie
Opublikowano
tylni i przedni wachacz inne i zawiecha m-technic
:duh: :duh: :duh:

 

...chociaz masz racje z przodu jest inny wahacz a z tylu inny :mrgreen:

 

A ty maciek1024 zamiast czekac na odpowiedz wykaz sie odrobina inicjatywy wejdz na realoem lub bmwfans i sprawdz jakie wahacze/zawieszzenie bylo montowane w jakich modelach. Przy okazji mozesz tez sprawdzic inne rzeczy a zdobyta wiedza bycmoze ci sie przyda ...

:cool2:

 

:lol:

OK, OK :-)

 

wiedze na temat autka zbieram cały czas, ......

 

ale może jednak jakiś szanowny posiadacz 330d może mi skomentować prześwit tylnego zawieszenia zamieszczonego na fotce ?

czy nie jest za mały ?

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano
...jakieś jeszcze wątpliwości ???

 

Ten tylni wahacz z piasta jest inny ale tylko dlatego ze sa grubsze poloski i wieksze lozyska (325i i 330i tez ma wieksze) tak samo jak sa wieksze tarcze hamulcowe lub inne sprezyny w ciezszej/mocniejszej wersji silnkowej. Natomiast dwa pozostale tylnie wahacze sa takie same w kazdym modelu. I jezeli ktos by chcial to da sie np. zalozyc do 320d wahacz od 330d bo np. ktos zrobil swapa albo zmienil dyfer i zeby mu nie ukrecilo polosiek to montuje te od wersji 330d.

Z przodu natomiast bez znaczenia wszystko jest takie samo. Fakt, na poczatku produkcji byly inne wahacze w przednim zawieszeniu (inaczej wyprofilowane i bez otworow) ale byly one montowane zarowno w 316i jaki i 330d. I tak samo sa one zamienne (wazne zeby byly dwa takie same).

:hand:

Opublikowano

Nie twierdze że sie nie da poprzekładać części z innego samochodu do 330, wymieniłem części które są inne w tych samochodach i tyle.

 

Z przodu natomiast bez znaczenia wszystko jest takie samo.
a tu też bym się kłócił ze wszystko jest takie same, to dlaczego sworzeń przy kole jest większy w 330 i raczej wahacza od 320 wsadzić się nie da od tak.
Opublikowano

ale może jednak jakiś szanowny posiadacz 330d może mi skomentować prześwit tylnego zawieszenia zamieszczonego na fotce ?

czy nie jest za mały ?

 

 

Wszystko jest ok, mam touringa 330d i też na poczatko dziwiło mnie to niskie zawieszenie, szczególnie, że to kombi... Ale juz wiele razy jeździłem załadowany na maxa i wszystko było w porządku, sprawdź VIN, ja mam tam: 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS i nie wiem, czy nie wszystkie 330d tak mają :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.