Skocz do zawartości

[E??] wymiana nastawnika pompy wtryskowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam kolegów i prosze o porade bo powiem tak ze co mechanik to inna diagnoza ,a moje pytanie jest następujace : czy do wymiany nastawnika potrzebne jest wymontowanie całej pompy czy nie ? oraz jezeli nie jest konieczny demontaż to czy po załozeniu nastawnika reguluje się dawke paliwa na samochodzie czy nic sie nie reguluje ,bo taką sieczke mi zrobili w głowie ze nie wiem juz teraz jak sie temu przyjrzeć ,bardzo prosze o jakies wskazania. Zapomniałem dopisac że pompa była juz w całosci uszczelniana i ta czynnośc nie jest brana pod uwage Edytowane przez meho
Opublikowano

pompe trzeba wyjac to znaczy nalezaloby bo moze sie pozniej okazac ze gdzies cieknie i znow koszty dodatkowe i o wile szybciej i latwiej jest z powodu niezbyt duzej ilisci miejsca. regulacja tez powiin byc przeprowadzona bo moze sie okazac ze po wymianie nastawnika nie jest super idealnie i znow koszty.

generalnie zawsze w cenie wymiany nastwanika w koszty wchodzi regulacja i nowe uszczelnienie, bez tych czynnosci tz operacja tansza byla by o 350-400 zl a istnieje szansa ze moga byc problemy i reklamacje.

jestem w trakcie wymiany nastawnika +regulacja+uszczelnienie odbieram w czwartek i bede lzejszy o 1400zl

PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano
regenerowany kupuja mi mechanicy. tak z rynku to koszt podobno regenerowanych to 800-900zl. w boschu chyba dobrze niepamietam ale 1500 lub 1800 z gwarancja 12m-cy
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano
ustawienie tak ale z tym wyjęciem to chyba nie. przecież tam jest spoko dojście oczywiście po zdjęciu kolektora ssącego. A uszczelnienie to zgoda w przypadku jak jest zalana przed naprawą nastawnika i leje się gdzieś od spodu pompy. Od kilku osób juz słyszałem co takie rzeczy robią ze nie stosuje się tego ze względu na dużo więcej roboty. No napewno w Boshu wymontują bo oni za to biorą grubą kasę. Uszczelnienie pod nastawnik jest od górnej części pompy wiec dostep jest wystarczający. To tylko moje zdanie na ten temat. pozdrawiam
Opublikowano
mi gosc powiedzial zaraz po tym jak mi uszczelniał pompe nastawnik masz do wymiany bo bieznie są wytarte i wtrysk sterujacy i tak krzyknął za ta usługe 2500 zł nastawnik nowy 1700zł wtrysk 600zł i robocizna 200 zł. na razie zmykam do pracy jak wróce to poczytam wasze sugestie ,porady
Opublikowano
tak wiec jestem po wymianie nastawnika w pompie.gosc zdjal kolektor ssacy i odkrecil nastawnik od pompy - nie ruszajac jej.wymienil, ustawil na kompie i chodzi ladnie.jesli chodzi o roznice w odpalaniu to nie widze wiekszej - na cieplym nadal pare razy musi obrocic zeby zapalila, ale skonczyly sie wszelkie klopoty z gasnieciem i falowaniem obrotow.silnik pracuje idealnie.ogolnie wydatek uwazam za udany.mam nadzieje ze bedzie smigalo autko dlugo i namietnie.
Opublikowano
no ja jade w srode na wymianke nastawnika i wtrysku sterujacego zobacze jak po wymianie bedzie chodzic , napisze jak będe po operacji
Opublikowano

Witam

widze wszyscy placa slone piniadze moze ja sie zaczne tym zajmowac :PPP w tamta sobote wymienilem sobie nastawnik i ustawilem dawke SAM !!! jestem z siebie zadowolony i moge powiedziec ze jestem bogatszy w nowa wiedze :) autko oczywiscie na sprawdzeniue u pompiarza ale pompiarz stwierdzil ze wszytsko gra i jest gitara

 

Pozdrawiam

 

Łukasz

Opublikowano
friti to otwieraj warsztacik i kasa sama bedzie leciała jak sie na tym tak dobrze znasz no i gratulacje ,wielki brat jest pod wrazeniem :)
Opublikowano

kolego robie na garazu jak mam czas bo pracuje sobie a mechanika to jak czas jest :) mam 2 bemy jedna 2.5 tds a druga 2.4 td i do zadnej nie zagladalmechanik tylko ja :P hehe moze troch sie przechwalam ale ejstem z siebie zadowolony

 

 

Pozdrawiam

 

Łukasz

Opublikowano
Ci pompiarze to kske niezłą na tym robią, a wystarczy zdemontować (bez wyciągania całej pompy) rozebrać i wyczyścić. Problem może być jedynie z ustawieniem dawki bez kompa i trzeba uważać przy montażu żeby wszystko spasować tak jak było. Ja zrobiłem to pół roku temu i od tego czasu nie wiem co to falowanie obrotów czy gaśnięcie na skrzyżowaniu. dokładna instrukcja jak to zrobić jest w dziale zrób to sam.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

cześć,

ja w sumie do Łukasza,

gratuluję dokonania naprawy samemu,

jęsli byś był tak uprzejmy i podał jakieś wskazówki na co zwracać uwage i jak ustawić dawkę to byłbym wdzięczny bo też do tego się przymierzam

 

Piotrek

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.