Skocz do zawartości

zapach palonej gumy wewnatrz autka


loku_zrw

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam pytanko. gdy jezdze spokojnie jest wszystko ok. w takiej sytuacji gdy szybko przyspieszam albo po prostu szybko wkrecam ją na obroty to po chwili czuc w srodku zapach palonej gumy. od czego to moze byc???? pasek klinowy czy co?????? nie wiem. pomozcie. moje autko to e36 2.0 z 1991 roku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestańcie jezdzić bokiem po rondach !!! :norty:

 

 

tzn??

 

 

Bo nie bardzo wiem o co Ci chodzi!? :roll:

 

 

 

Jeżeli Ci chodzi o piratowanie to od razu powiem ze nie jestem zwolennikiem takiej jazdy!

 

ale z tym zapachem to niekiedy mam kłopot i niw wiem od czego to zależy! ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to przepraszam myslalem ze jestes w temacie :mrgreen:

He he, dobre. :mrgreen:

 

A tak na poważnie. Ja również czuję swąd w samochodzie. Tylko tak się zastanawiam, czy to nie:

1 - wydech, ewentualnie okolice (np.:konserwacja podwozia);

2 - silniczek od nawiewu;

3 - jakiś mały wyciek na/z silnika i to po nagrzaniu się tak czuć.

 

Najbardziej stawiam na nr 2. :roll: :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na sprzęgło prosty sposób...na sprawdzenie..

 

odpalasz, zapinasz jedyneczke, wciskasz hamulec do oporu i powoli puszczasz sprzęgło..bez gazu oczywiscie...i na suchym..tak w okolichac połowy pedału powinien zacząć przygasać a później zgasnąć....jeżeli pod samą górę pedał puszczasz i jeszcze nie gaśnie tylko na ostatnich cm. to sprzęgło..tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie także brałem sprzęgło pod uwagę. Ale często i gęsto u mnie czuć ten zapach na zimnym silniku i po włączeniu zapłonu, a zawsze mam włączony wiatrak na I biegu.

Sprzęgła do końca nie wykluczyłem a prędzej stawiam na na silniczek nawiewu. Ale to podejrzewam w moim samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie także brałem sprzęgło pod uwagę. Ale często i gęsto u mnie czuć ten zapach na zimnym silniku i po włączeniu zapłonu, a zawsze mam włączony wiatrak na I biegu.

Sprzęgła do końca nie wykluczyłem a prędzej stawiam na na silniczek nawiewu. Ale to podejrzewam w moim samochodzie.

 

silniczek raczej nie bo bylby juz spalony...predzej moze palic sie kostka na polaczeniu :P sprawdz polaczenie elastyczne na rurze wydechowej...u mnie tez tak bylo..po wymianie problem zginal :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniczek raczej nie bo bylby juz spalony...predzej moze palic sie kostka na polaczeniu :P sprawdz polaczenie elastyczne na rurze wydechowej...u mnie tez tak bylo..po wymianie problem zginal :P

 

Czemu nie, jakoś o tym nie pomyślałem. Gdy będzie okazja wbijam się pod samochód. Dzięki. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim przypadku to moze byc to sprzeglo. jak porzadnie sie rozgrzeje jak jezdze w korkach wiec przez caly czs wciskam to sprzeglo to chyba tarcza sie nagrzewa i straszne wibracje mi przenosi na bude podczas ruszania wiec calkiem mozliwe ze mam cos ze sprzeglem. myslalem tez nad silniczkiem ale chyba nie... poniewaz u mnie takze jest wlaczony przez caly czas na 1 a to czuc tylko wtedy gdy dynamicznie przyspieszam wiec raczej odpada. wiec obstawiam sprzeglo albo pasek.... sprawdze jeszcze. widze ze nie tylko ja mam ten problem... chociaz nie jestem odosobniony....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.