Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
To ja może rzucę trochę światła na sprawę, jeżeli miałbym wybierać, to samochód bez EDC jest rozsądniejszym rozwiązaniem, w serwisie raczej Ci się nie opłaci kupić, nie chcę skłamać ale komplet coś około 8k, ale jest rada w Gdańsku regenerują amorki za 200 od szt. Marcin regenerował 2 w swojej 8 i z tego co wiem jest zadowolony. Natomiast co do różnicy w jeździe to według moich odczuć kolosalnej różnicy nie ma, fakt auto robi się sztywniejsze i bardziej precyzyjne, o dziwo nie czuć bardzo dziur przy nastawieniu na sport, większość czasu i tak na ustawieniu komfort. Oczywiście wszystko to dotyczy E31, nie wiem jak w E32, ale chyba nie będzie inaczej. Pozdro. Edytowane przez KinceK

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

tylko taka różnica z EDC na sporcie ze jest sztywniejszy i bardziej czuć dziury... na zakretach najbardziej czuc róznice,bys musial sie przejechac i samemu stwierdzic czy ci sie to przyda czy nie.

 

Kiedys jak przewozilem naklady na silke nawaliłem ok 120 -140 kg do bagaznika i tyl nie siadl ale niewiem dokonca czy przez to ze jest EDC czy tylko dzieki tylnym siłownikom...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.