Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam wibracje (całej budy) na biegu jałowym, jak dodam gazu, to ustają, w czasie jazdy nie ma problemu. Dodam, że lekko faluje mi wskazówka od obrotów (minimalnie, ale nie stoi w jednym miejscu).

Uprzedzając Wasze komentarze, dzisiaj odebrałem auto, jest po regeneracji pompy wtryskowej w boschu, ale wibracje są nadal

Aha, wymieniłem również końcówki wtryskiwaczy.

Nie mam już pomysłu...

Czy gdyby do wymiany było koło dwumasowe, to jest możliwe, żeby z tym powiązane były te wychylenia wskazówki od obrotów?

Macie jakieś pomysły?

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź, ale nie powiem, żeby to rozwiało wszelkie moje wątpliwości...żadnych objawów typu szarpanie przy ruszaniu itd nie mam, jak mówię, tylko telepanie budą i wahania wskazówki od obrotów.

Moi mechanicy rozłożyli ręcę...baa, byłem nawet w bmw bawaria motors w w-wie i też nie wiedzą.

Nie wiem już co robić, a jest to naprawdę denerwujące:/

Opublikowano
aa, jeszcze takie moje luźne dywagacje, ale podkreślam, że nie znam się jakoś niesamowicie...koło dwumasowe łączy się z wałem korbowym, na wale korbowym jest czujnik położenia obrotów, więc może jeśli z koła dwumasowego są drgania, to może tym spowodowane są wahnięcia wskazówki od obrotów...jak mówię, nie znam się, co myślicie?
Opublikowano
aa, jeszcze takie moje luźne dywagacje, ale podkreślam, że nie znam się jakoś niesamowicie...koło dwumasowe łączy się z wałem korbowym, na wale korbowym jest czujnik położenia obrotów, więc może jeśli z koła dwumasowego są drgania, to może tym spowodowane są wahnięcia wskazówki od obrotów...jak mówię, nie znam się, co myślicie?

 

bingo, to samo powiedzieli mi w boschu jak dawałem pompę do regeneracji, że nawet niewielkie zużycie koła 2 masowego może zakłócać odczyty ze wspominanego czujnika i efektem będą wibracje budy(i minimalne wahania obrotów ), zwłaszcza po mocnym nagrzaniu silnika. pomimo sprawnej pompy wtryskowej.

Gosiu mówił mi , że mieli kiedyś taki przypadek, że ktoś podstawił im tds,a z falującymi obrotami i wibracjami i zregenerowali mu pompę: niewiele to pomogło, wstawili nowa pompę, tak samo, dopiero wymiana koła dwumasowego na nowe i regeneracja pompy przyniosły zamierzony efekt- zero falowania obrotów, zero wibracji

Co ciekawe, jak jest zimno - teraz w tą pseudo zimę to efekt ten u mnie w ogóle nie występuje :D

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

odświerzę temat a co jak pompa jest oki a BMW to automat? Drgania na niskich obrotach minimalnie ale wkurzają. Raz są raz nie ma. Przy zimnym też występują i to jakby mocniej niż na ciepłym. Są tylko w okolicy 700obr/min. Ma ktoś pomysła? Czy tez moze to być wina tego czujnika? Moze zabrudzony? Czy jak? Gdzie on jest jak się do niego dobrać z zewnątrz?

 

Zaglądałem pod maske i jak sie nie mylę to chyba jest zamocowany tuż pod rozrusznikiem. Czy to ten czujnik? Moze go wymontować i zajrzeć czy nie jest zasyfiony? Co koledzy o tym myślicie? Jest sens może to on to powodować?

Opublikowano
u mnie so drgania ale tlko gdy silnik lest zimny i gdy schodzi z tak zwanego ssania trwa to okolo 20sekund i przy okazji miedzy skrzynio a silnikiem dochodzo odglosy jakiegos warkotu i po tej chwili wszysto ucicha i jest spokuj do nastepnego rannego uruchimienia :?:
Opublikowano
Czy jest to normalne, że przy gaszeniu silnika w E39 530 d telepie troszke budą ?? przy starcie żadnego telepania ani podczas jazdy nic tylko przy gaszeniu to występuje...
Opublikowano

panowie a czasami w celach ekonomicznych nie kazaliście ustawić mniejsze wolne obroty ???

miałem zawsze w TDSie 950 obrotów i łaził równo a mój następca kazał zmniejszyć chyba na 600 i mu się teraz trzęsie "ale średnie zużycie paliwa spadło" a to w dodatku automat

Opublikowano
Poduchy pod silnikiem całe, to pierwsze co było sprawdzane...

 

.... u mnie uszkodzenie poduszek wyszło dopiero po wyciągnięciu silnika.

Opublikowano
A mogly sie uszkodzic po przejechaniu jakis zwierzatek ?? :( bo niestety przytrafilo mi sie to ;/ mowia mi ze jestem przewrazliwiony i ze jest ok, ale meczy mnie to , bo juz nie pamietam czy bylo tak wczesniej czy nie czy po prostu ten motor 3 litrowy jak sie go wylacza to tak musi zrobic bo w sumie to jest lekko ...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
kolego ja już wiem co u mnie trzęsło może warto to sprawdzić a może coś masz nie tak z wentylatorem,ja tak miałem raz trzęsło raz nie aż w końco oderwało się kawałek tej obręczy co trzyma łopatki wirnika i teraz trzęsie cały czas.i za chwile mi rozwali łożysko od pompy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.