Skocz do zawartości

Przeróbka...


przemo_mdc

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie mój kuzyn chce sobie ściągnac samochód z angli E46 i niestety na mnie spoczoł by ciężar przełożenia środka, układu kierowniczego, pedałów i innych pierdół..

Lecz chciałbym sie dowiedzie aby nie miec niespodzianek czy są jakieś problemy z przekładką no i potem jaka jest procedura jeśli chodzi o rejestracje samochodu w polsce... czy są z tym jakieś problemy... bo sprowadzenie samochodu i sam jego koszt jest śmieszny samochody są bardzo tanie i jak dla mnie wydaje sie że jest jakiś chaczyk prosze o pomoc bo nie mam w tym temacie doświadczenia...

.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deska rozdzielcza, instalacja, kierownica, ledaly, nie wiem jak z serwo od hamulcow....wiesz co dajcie sobie spokoj, takie ayuta sie kupuje po to aby zrobic szczepana na jakis poznijeszy walek, albo cos. bylo juz o tym konkretnie jak sprawa wyglada z umocowaniem pozniej kolumny kieroniczej i ni etylko.poszukaj a ci sie odechce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u Ciebie ale w Wawie z tego co słyszałem aby przerobić anglika to trzeba się udać do specjalistycznej firmy i dopiero po ich przeróbce i z ich zaświadczeniem dopiero można zarejestrować samochód. Gdy się chce samemu przerobić to się nie zarejestruje samochodu.

Lepiej sie dowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to oplacalne tylko w przypadku kupna auta w b. dobrym stanie, stosunkowo nowego i z niezajechanym silnikiem. Pamietaj ze przy przerobce bedziesz mial doczynienia z wszechobecnymi rdzawymi podbarwieniami- taki niestety tam maja klimat.

Moj ojciec przerabial puga 406 coupe, zajelo mu to ok. pol roku, ale robil popoludniami i przy tym wszystko na biezaca wymienial, konserwowal, czesci ktore trzeba bylo wymienic tez wymienial.

był problem z przeladka kolumny kierownicy, wycinana byla sciana grodziowa i wspawana punktowo nowa zeby zachowac wszelkie katy, miary itp. Tam silnik byl na swoim miejszcu jak w europejczyku wiec nic nie trzeba bylo robic. W bmw prawdopodnobnie odpadnie ci dlubanie w elektryce szyb, natomiast elektryke lusterek chyba trzeba przelozyc.

W takiej przerobce nie ma miejsca na polsrodki na pewno.

Po tym wszystkim cena czesci ktore kupiles + materialy moze zblizyc sie do ceny samochodu ktory kupilbys w Polsce, ale przynajmniej wiesz co masz.

 

Moje zdanie jest takie, jak przerabiac i rozgrzebywac auto to juz robic wszystko na biezaco. Jest to robota dla zapalenca

Przy rejestracji nie bylo zadnego problemu, przetlumacz dobrze dokumenty

Sprzedam czesci do BMW E36 1.8(115KM)!!!

Kontakt: 502278481 lub pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.