Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam koledzy

wymienialem w mojej buni uszczelke pod glowica, wszystko ok fajnie ladnie pieknie, tylko ze kopci po tym wszystkim jeszcze gorzej jak gdy uszczelka byla do wymiany..

nie wiem w czym problem, wymienilem oczywiscie tez olej na taki sam jaki byl, wymienialem termostat ale to chyba malo wazne, ale mam teraz problemy z krokowcem, nie trzyma za bardzo wolnych obrotow(przed wymiana uszczelki bylo ok! , nie wiem czy ktorys z pracownikow w serwisie mi nie podmienil krokowca..) i teraz pytanie - czy mozliwa rzecza jest zeby kopcil nadmiernie wlasnie z powodu krokowego? mnie sie wydaje ze nie ale moze jednak... dodam tez ze nawet przy nagrzanym silniku dymi

z gory dzieki za podpowiedzi

 

pozdrawiam

Opublikowano

Warto też sprawdzić

czy nie ubywa wody w ukladzie

czy węże nie twardnieja

sprawdz olej czy sie nie maśli np na korku od oleju i czy nie ma w nim wody.

A czemu wymieniałeś uszczelke jaka była przyczyna.Może uszczelka była ok tylko głowica ma mikro pękniecie.Zawsze warto sprawdzić przy wymienie uszczelki stan głownicy czy jest szczelna.Pozdrawiam

Opublikowano
no to kolego wyglada na to ze masz peknieta glowice .skoro przed wymiana uszczelki mniej kopcila to na to wyglada .musisz dokladnie sprawdzic ja w zakladzie specjalistycznym koszt ok 100-150 zł ale tylko tak bedziesz pewien
Opublikowano

w odpowiedzi na wszystkie pytania:

nie sprawdzalem szczelnosci,

jak sie nagrzeje do 90st. to jest podobnie, tzn mniej ale tez troche kurzy

i co dziwne, jechalem dzisiaj jeszcze raz i nie puscil ani dymka... nic! nawet przy zimnym.. nic nie rozumiem

jak bedzie mnie to dalej niepokoic to sprawdze szczelnosc

 

dzieki panowie bardzo za odpowiedzi

Opublikowano

kolego Loki o tej porze roku jest to normalne, poprostu woda w ukladzie wydechowym

pozdro

Opublikowano

Jak ja wcisnę moco gazu to osoba za mną musi włączyć przeciwmgielne. Winą jest to ze pokonuje bardzo krótkie odcinki 4km do pracy i z pracy. Jak jadę gdzieś dalej auto się rozgrzeje i biada temu co za mną :twisted2:

 

Normale, auto trochę stało i się nakapało wody, pojeździj teroszkę, najlepiej trasa lub miejska drzungla i napewno minie. Długi dyststans na ciepłym silniku odparuje całą wodę czego nie da się zrobić 30minut.

Opublikowano

Hmmmm

Normalną rzeczą jest para wodna w wydechu, zwłaszcza gdy auto na gazie jeździ. Jednak przyczyna zaistniała PRZED (SIC!) wymianą uszczelki. Przypomnij sobie czy czasem nie nalałeś do silnika oleju "na gorąco". W takich przypadkach głowica potrafi (a tak naprawdę się dzieje w 90% przypadków) pęknąć. Od tego gdzie strzeliła zależy co się dzieje dalej. Albo sadzi chłodziwem do wydechu, albo miesza chłodziwo z olejem. W skrajnych wypadkach auto jest chłodzone olejem lub smarowane glikolem.

Opublikowano

Przy wymianie uszczelki należy:

1. Planować głowicę (ale pierw sprawdzić, czy jeszcze jest co)

2. Sprawdzić szczelność (wanna z wodą + guma +powietrze)

3. Dotrzeć gniazda zaworów

4. Mocować do korpusu nowymi śrubami. Stare w kosz.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

dzieki wszystkim Wam koledzy za odpowiedzi

poczekam poki co przejezdze, moze minie, ale nie slabnie jak sie nagrzeje, chodzi dobrze - tak jak zawsze - moc jest;)

jak bedzie tak przez dluzszy czas to wtedy podejme jakies nastepne kroki..

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.