Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chciałbym sie zapytać czy byłaby mozliwość załozenia manualnej skrzyni biegów do bmw 750i E38, ewentualnie jakie by byly tego koszty( zalezy mi na jakiejs lepszej bo odrazu myslałbym o uturbieniu jej dwoma garetami?? z góry dziękuje i pozdrawiam

Opublikowano

Co Wy do 3 się zmieściło :norty: , ale tak poważnie ta, operacja była by totalnie bez sensu i nie uzasadniona ekonomicznie, zupełnie. Pozdro.

 

http://videos.streetfire.net/video/4ba2c105-25e2-474a-824d-98d100c1f83c.htm

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
zmieścić się zmieszczą zamiast kolektorów .... ale jest masa innych problemów , a napewno więcej niż w silniku M70 w którym chociażby stopień sprężania pozwala na turbo .... w M73 trzeba go odprężyć przez montaż innych tłoków a to już są wielkie koszta , trzeba go całego rozebrać i zrobić remont bo przy turbo zaraz pierścienie będą puszczać.. ale największy problem będzie z elektroniką którą trzeba zestroić no i wzmocnić skrzynie biegów ... nie wiem czy 30 k zł wystarczy....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Ni i oprócz turbin trzeba tam uopchnąc intercoolery i takie tam:)

 

Popieram że 30 koła raczej nie starczy a te turbiny to chyba zamiast siedzenia pasażera:)

 

Po co komu w aucie z kopem do setki w 6,6 manual jak automat daje tyle frajdy z jazdy

 

Chcesz powoli toczysz sie że nawet nie poczujesz zmiany biegów a chcesz koppa wrzuć sport i zobaczysz co znaczy 750 E-38 na drodze:)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

sam manual do silnika m70 kosztuje w ASO grube pieniądze , chyba ze ktos nie mam co z kasa robic to tak ale jak dla mnie to limuzyna powinna byc z automate

 

i to turbo :duh:

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

Witam

Okś to juz wszystko tłumacze.. to ma byc taki nieco wiekszy tuning i to tylko mechaniczny... oczywiście nie bede tego robił sam a jakaś niezła firma. wchodłiło by w skład 2 turbospręzarki garrett a intercoolery greddy kute tłoki.. elektronika hks f-con pro(komp) wygech właśnego pomysłu totalna przelotówka z ujściem w progach ponadto zawory i inne badziewia to juz dobrane bedą.. niom i pozostaje sprawa skrzyni... niom bo tak ten automat niebardzo sie sprawdzi... myslałem nad dsg z audi s8 ale konstrukcja jak i spore rozmiary przekreśliły ten pomysł... niom jeszcze zostaje np jakiś super manualek lub smg z bmw m.... albo poprostu przeróbka bmw 740I

Pozdrawiam

Opublikowano

Ale chyba ten potwór nie będzie służył do jazdy na codzień bo jak tak długo nie pojeździsz i gdzie ty to wszystko chcesz w V12 upchnąc pod maską a to co piszesz profesjonalna firma zrobi pewnie za tak 40-60 koła pln

 

I czym jezdzisz na codzień mnie interesuje że 326 KM to za mało dla ciebie po takim tuningu utrzymanie tego E-38 to będzie mordęga już nawetr pomijam spalanie bo stopień komplikacji silnika zabójczy V12 biturbo:)

 

Sam pomysł nie najgorszy tylko ten wydech przelotowy w progach to trochę wieś tuning mi zalatuje ale ciekawi mi po co ci to E-38 to nie dragster:)

 

nawey jej zwykłej mocy na polskiej dordze nie wykorzystasz a jak przyjdzie zima to parodia kontorla trakcji oszaleje

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Może nitro, aż sam się dziwie, że to sugeruje, ale niech będzie mniej ingerencji i strzał 100 KM spokojnie, do tego sportowy program do silnika i skrzyni(zakładając, że zostanie automat - 6 biegowy manual z 850 nie jest najmocniejszą konstrukcją), do tego dobrze zrobiony wydech(tylko po ludzku :mrgreen: ) powinno przynajmniej teoretycznie wygenerować powyżej 450 KM, a to chyba wystarczy. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

według mnie to taka praca to mija sie z celem

 

jak chcesz duzo kucyków to kup toyote supre

 

a za taka cene co ty wydałbyś na 750 po tuningu to ja bym mial Alpinke B12 MVR ( 460 kucyków ) jak dla mnie to lepsze rozwiązanie ale to tylko takie moje skromne zdanie. nie myslisz ze bylo by to lepsze ???

 

znalazłem jedną

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lcawnd4wv4pb

 

pozdro

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Alpinka super... a ona ma zmieniane biegi za pomoca łopatek przy kierownicy??? a co do nitro troszke krótkotrwała inwestycja pomysł z Alpinka bardzo fajny... a co do wydechów to moze tak jak wiejski tuning zabrzmiało ale ja chciałem ją stylizowac na Audi DTM lub bmw GTR tylko te wersje torowe... Pozdrawiam
Opublikowano

no ona ma takie przyciski na kierownicy

 

powiem tyle nie wiem jak to jeździ ale jezdzilem B12 z 5,7 litra i naprawdę było czym poszaleć chociaż wiadomo ze tu nie o to chodzi ( jeśli chodzi o mnie ) ale znalazł sie koles który startował e36 ( nie pamietam jaką dokladnie ale chyba 325 ale muza na full i młoda sziksa z boku :mad2: )

 

jego mina jak odjeżdżałem ====> BEZCENNA !!! :cool2:

 

heh

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
E to spox bo to dlatego ze wyglada tak dość spokojnie. a ma Pan moze jakieś osiągi tej MVR nigdy o niej nawet nie słyszałem.. pozdrawiam
Opublikowano

no wyglada dosyc spokojnie ale az sie boje pomyslec jak to jezdzi a dane nie stety szukalem i nic napisalem do goscia maila moze odpisze

 

ale tak mysle ze kolo 5s do setki moze cos ponad

Pozdrawiam,


Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.