Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

wczoraj rano palę auto jadę i zaczyna mi coś strasznie walic z tyłu,myślałem że poleciała mi poducha na amortyzatorze ale gdy dzisiaj chciałem ustalić przyczynę okazało się że to nie poducha na amorku tylko

tuleja gumowo-metalowa przy lewym tylnim wachaczu według ETK pozycja nr 4

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA11&mospid=47434&prod=19911000&btnr=33_1004&hg=33&fg=30

kupiłem ją dzisiaj za 55zł i poleciałem uzdrawiać swoją lalę! zajeło mi to 2 h i wszystko gra!

ale mam pytanie!

Czy muszę teraz jechać na ustawienie zbieżności? łapa do której przykręcona jest ta tuleja ma trzy otwory na śruby ale są one podłużne czyli jak do regulacji!

przykręciłem to tak samo po śladach ale wydaje mi się że lekko ściąga !jak jadę

może ktoś już to robił i wie o co chodzi??

Opublikowano
Należałoby ustawić zbieżnośc , ja tydzien temu wymieniałem wszystkie tuleje z tyłu i musiałem ustawiać zbierzność . Ale teraz jest cicho jak makiem zasiał i auto prowadzi sie idelanie :D

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

witam!

no i jednak trzeba było ustawić zbieżność po wymianie tych gum bo była duża rozbiezność kół na zewnątrz.Ale teraz pojawił sie nowy problem.

otóż przy okazji sprawdziłem przednie koła i zbieżność okazała się dobra ale okazało sie że oba koła są trochę za bardzo pochylone górą do wewnątrz czyli mają za duży kąt przechyłu a le lewe to już całkiem! auto nie było nigdy bite, więc w czym tkwi przyczyna? podobno tego się nie reguluje!

Opublikowano

fajna robota! tak jak pisałem to 2 godzinki na stronę ze ściągnięciem i założeniem koła,bo jedną robiłem w sobotę a drugą wczoraj, jak wymieniać to obie naraz!

odkręcasz tylko trzy śruby w łapie i wachacz w dół! ale trzeba pamiętać jeszcze aby odkręcic uchwyt przewodu hamulcowego aby go nie urwać.

musisz jeszcze zaopatrzyć się w sciągacz albo długą śrubę i parę podkładek ja wykorzystałem stare łożyska bo ściągacza nie miałem. zresztą te gumuy łatwo wyłaża jak są zerwane a stary pierścień jest aluminiowy wiec parę razy młotkiem w przecinak i wyskakuje!!

powodzenia!

Opublikowano
Z tego co sie orientuje to z przodu nie bardzo jest jak ustawić pochylenie, no ale miejmy nadzieje że sie myle

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

a co może być przyczyną większego pochylenia koła niż nominalne?

sprężyna? wachacz? amortyzator chyba nie!

Opublikowano

Ponawiam zapytanie w temacie pochylenia przedniego koła lekko do środka. Taki efekt patrząc z przodu auta /----\. U mnie akurat występuje to tylko w prawym przednim kole /----! . Nie jest to aż tak mocno pochylone jak na tym prowizorycznym schemacie , ale jednak zauważalne. Przypuszczam, że pochył do wewnątrz to około 1-1,5cm.

Ponawiam zapytanie GRACUS7'a.

Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.