Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam takie pytanie, planuje kupić 325, znalazłem faja ale....(zawsze jest to ale), gościu mówi że jak dodaje gazu to mu siada jeden cylinder. Wymienił kable, swiecę, cewke itd i pupa jest to samo.

Może ktos wie co to może być...żebym się w kupe nie wpakował :wink:

 

Z góry dzieki za odp. i pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
palec i kopułke można by sprawdzić, a poza tym możliwe, że nadmiar paliwa zalewa iskrę i dlatego siada - np. wtryskiwacz szwankuje - jak wyglądają spaliny?

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

Aparat podobno tez zmieniony, co do spalin to jeszcze nie wiem bo w sobote ma jechać dopiero oglądać (ponad 300km). Silnika ma 300tyś (podobno) to pewnie i tak jakiś remoncik by się przydał.

Chyba odpuszcze bo za drogo mnie ta zabawa może wynieść..

 

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Miałem kiedyś taki problem. Powodów może być około 15. Ni bedę wszsytkich wymieniał, ale powiem któy na 99.99% zaważy.

 

 

1. sprawa nie droga

2. sprenżynka pod szklanką do wymiany na tłoku. W pewnym wieku one pękają jak nadużywasz mocy. dlatego siadł cylinder.

3. jeżeli sama spręzynka, to koszt 15zł + mehanik za podniesienei klawiatury i ponowne zalanie olejem.

4. jeżeli wogóle masz szklamki do kitu no juznawet do 2000,- to już się nazywa remont silnika.

 

5. koleś nie mógł wymieniać kabli wysokiego, bo bmw 6 cylindrowe ich nie mają. Proponuje obejrzeć silnik.

 

pzdr.,

Opublikowano

zresztą to może dalej ulec degradacji...

 

1. fajki cewek po przepalne i puszają iskrę na bok. (tu się charaktreyzuje objawowym utraceniem na mocy)

2. filtr paliwa - zapchany

3. zwalona cewka

4. napewno nie aprat zap.

5. ustawienia tłoków etc.

wyślij link do ogłoszenia...

Opublikowano
Miałem kiedyś taki problem. Powodów może być około 15. Ni bedę wszsytkich wymieniał, ale powiem któy na 99.99% zaważy.

 

 

15. koleś nie mógł wymieniać kabli wysokiego, bo bmw 6 cylindrowe ich nie mają. Proponuje obejrzeć silnik.

 

pzdr.,

:jawdrop: najpierw należy przeczytac dobrze temat a później udzielac rad!!!ewentualnie zapraszam do dokladniejszego przestudowania katalogów bo z taką znajomością tematu to pomoc raczej slaba będzie :twisted2:

 

ps.bez obrazy oczywiście nie piszę tego zlośliwie.

Opublikowano

Dla rozjaśnienia myśli poprzednika:

 

silnik M20B25 w E30 ma przewody wysokiego napięcia od rozdzielacza do świec zapłonowych oraz cewkę w ilości sztuk 1,

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1421&mospid=47283&btnr=12_0120&hg=12&fg=05

 

silnik M50B25 lub M52B25 w E36 nie ma rozdzielacza, a osobną cewkę zapłonową dla każdego cylindra, ,,montowaną na,, świecy.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF31&mospid=47430&btnr=12_0425&hg=12&fg=05

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=BF81&mospid=47429&hg=12&fg=05

Pozdrawiam
Opublikowano
Dla rozjaśnienia myśli poprzednika:

 

silnik M20B25 w E30 ma przewody wysokiego napięcia od rozdzielacza do świec zapłonowych oraz cewkę w ilości sztuk 1,

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1421&mospid=47283&btnr=12_0120&hg=12&fg=05

 

silnik M50B25 lub M52B25 w E36 nie ma rozdzielacza, a osobną cewkę zapłonową dla każdego cylindra, ,,montowaną na,, świecy.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF31&mospid=47430&btnr=12_0425&hg=12&fg=05

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?

model=BF81&mospid=47429&hg=12&fg=05

 

 

:cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.