Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam coś sie zrobiło ale niewiem co w mojej 730iA jak jest temp poniżej zera obroty spadają i gasnie jak na gzie tak i na paliwe ,odpala elegańsko tylko musze przytrzymać go troche na obrotach zalezy jak jest zimno im zimniej tym dłużej ale to nie jest długo i to tylko na zimnym ,sonda ? albo jakiś czujnik? albo co innego , co to może być? dziękuje pozd.
Opublikowano
witam i jak żadnych pomysłów? a czujnik cieczy zimnej albo jakoś tak co, ? jak by go szło sprawdzić ? czy jest dobry ?
Opublikowano

Jaki to gaz? Jeśli pierwsza albo druga generacja, to odpadają wszystkie czujniki poza lambda, ale tę też skreślam, gdyż nie ma ona znaczenia przy rozruchu zimnego silnika.

Skupiłbym sie na częściach wspólnych dla obu układów zasilania czyli tzw. "elektryka" -> cewka, kopułka, przewody, świece.

Trwa ładowanie podpisu...
Opublikowano
Witam coś sie zrobiło ale niewiem co w mojej 730iA jak jest temp poniżej zera obroty spadają i gasnie jak na gzie tak i na paliwe ,odpala elegańsko tylko musze przytrzymać go troche na obrotach zalezy jak jest zimno im zimniej tym dłużej ale to nie jest długo i to tylko na zimnym ,sonda ? albo jakiś czujnik? albo co innego , co to może być? dziękuje pozd.

 

Kolego, przede wszystkim, jak jest zimno, to odpalamy na Pb i trochę auto rozgrzewamy (wiem, "0" ekonomii :-) ). Ale dopóki parownik jest zimny (a jest podłączony do układu chłodzenia), nie powinno przełączać się na gaz. Oczywiście można tak robić (wiem, bo sam zapalałem na gazie przy -15), ale parownik musi być nówka (tzn nowe membrany). Przy dłuższym czasie (zima) taniej jest chyba wymienić membrany niż rozgrzewac auto na paliwie (pomijam zużycie silnika etc).

Oczywiście przyczyna może tkwić gdzie indziej: układ zapłonowy, lewe powietrze, silnik krokowy jałowego etc. Tak na prawdę to są tysiące kombinacji :-)

 

pozdr

Mariusz

 

PS. Jeśli na ciepłym (nie rozgrzanym) jest OK to stawiam na parownik.

Opublikowano
witam ,a co z tym czujnikiem sasycanego powietrza kaj on jest???, może to to ,ale na parownik też bym stawił bo ma przejechane ohho tyś km hehe pozd.
Opublikowano
a co z tym czujnikiem sasycanego powietrza kaj on jest???

W zespole przepływomierza. Nie ma on nic do pracy na gazie 2-generacji. W przypadku sekwencji znaczenie identyczne dla obu paliw.

Trwa ładowanie podpisu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.