Skocz do zawartości

Trzepanie kierownicą przy hamowaniu e36.


jacek126

Rekomendowane odpowiedzi

może Ci źle wyważyli opony jedz do innego zakładu koszty małe a zawsze można to zrobić co do piasty to już troszkę więcej roboty i kosztowniejsze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może Ci źle wyważyli opony jedz do innego zakładu koszty małe a zawsze można to zrobić co do piasty to już troszkę więcej roboty i kosztowniejsze

 

Lepiej: dowazyc kola dynamicznie, na aucie.

Jak wszystko wymienione i sprawdzone , zazwyczaj tutaj jest przyczyna.

Po dowazeniu u mnie - jak reka odjal (bylo bicie przy hamowaniu, i przy predkosci ok. 120-140 km/h).

 

Dowazanie na aucie robia przy niektorych stacjach Shella (np. http://www.autobalans.pl/ ) i w dobrych zakladach wulkanizacyjnych - warto sprobowac.

Edytowane przez gato
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodze sie z wyważaniem ale wyważałem koła u sprawdzonego gościa, a poza tym wrzuciłem na chwile letnie kółka i było to samo. Tylko niewiem dlaczego jak przekręce kołem to słuchać w jednym miejscu jak tarcza przyciera mocniej o klocki aż przytrzymuje koło. A tarcze sprawdzałem i jest OK.
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy możliwe jest żeby piasta była minimalnie przykrzywiona? Bo jak przekręce kołem to w jednym miejscu tarcza przyciera dosyć mocno o klocki, a tarcza na 100% prosta. Czy ma ktoś jakieś pomysły jak temu zaradzić?

No i sam sobie napisales odpowiedz, choc teoria z piasta jest malo prawdopodobna. Tarcza moze zle siedziec na piascie, wystarczy odrobina rdzy, brudu i juz mamy klopot, sprawdz tez, czy nie masz zapieczonych prowadnic plywajacego zacisku hamulcowego, w takim przypadku moze "krzywo" atakowac tarcze. Podstawa jednak to dokladny i czyst montaz tarcz na piascie.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem o jakichś zanieczyszczeniach na piaście ale to nie to bo wszystko dokładnie wyczyściłem i nic nie pomogło. Ale czy naprawde jest tak mało prawdopodobne żeby to była wina piasty? Bo zacisk hamulcowy równo bierze bo klocki równiótko sie zużywają, a z tego co zauważyłem to auto było stuknięte z lewej strony z przodu.
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś byłem na stacji diagnostycznej, gość przepatrzył mi całe zawieszenie i wyszło, że wszystko jest naprawde super, to samo amortyzatory. Puścił później koła na podniesionym samochodzie i z lewej strony koło w momencie sie zatrzymało i słychać jak ociera tarcza o klocki a na przyrządzie sprawdzał klocki i wyglądają na proste. Łożyska zachowują się cicho i nie mają żadnych luzów. Zostaje chyba tylko sprawdzenie piast. Ale czy ciężko jest wymienić piaste?
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.