Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
może Ci źle wyważyli opony jedz do innego zakładu koszty małe a zawsze można to zrobić co do piasty to już troszkę więcej roboty i kosztowniejsze

 

Lepiej: dowazyc kola dynamicznie, na aucie.

Jak wszystko wymienione i sprawdzone , zazwyczaj tutaj jest przyczyna.

Po dowazeniu u mnie - jak reka odjal (bylo bicie przy hamowaniu, i przy predkosci ok. 120-140 km/h).

 

Dowazanie na aucie robia przy niektorych stacjach Shella (np. http://www.autobalans.pl/ ) i w dobrych zakladach wulkanizacyjnych - warto sprobowac.

Edytowane przez gato
Opublikowano
Zgodze sie z wyważaniem ale wyważałem koła u sprawdzonego gościa, a poza tym wrzuciłem na chwile letnie kółka i było to samo. Tylko niewiem dlaczego jak przekręce kołem to słuchać w jednym miejscu jak tarcza przyciera mocniej o klocki aż przytrzymuje koło. A tarcze sprawdzałem i jest OK.
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Opublikowano

Zastanawiam się czy możliwe jest żeby piasta była minimalnie przykrzywiona? Bo jak przekręce kołem to w jednym miejscu tarcza przyciera dosyć mocno o klocki, a tarcza na 100% prosta. Czy ma ktoś jakieś pomysły jak temu zaradzić?

No i sam sobie napisales odpowiedz, choc teoria z piasta jest malo prawdopodobna. Tarcza moze zle siedziec na piascie, wystarczy odrobina rdzy, brudu i juz mamy klopot, sprawdz tez, czy nie masz zapieczonych prowadnic plywajacego zacisku hamulcowego, w takim przypadku moze "krzywo" atakowac tarcze. Podstawa jednak to dokladny i czyst montaz tarcz na piascie.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
Też myślałem o jakichś zanieczyszczeniach na piaście ale to nie to bo wszystko dokładnie wyczyściłem i nic nie pomogło. Ale czy naprawde jest tak mało prawdopodobne żeby to była wina piasty? Bo zacisk hamulcowy równo bierze bo klocki równiótko sie zużywają, a z tego co zauważyłem to auto było stuknięte z lewej strony z przodu.
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Opublikowano
Wymieniłeś wszystko oprócz sworzni a to właśnie sworznie krótkie są odpowiedzialne za trzepanie kierownicą.
Opublikowano
Ale to możliwe żeby nie było na nich widać luzów? Przynajmniej gołym okiem? Najwyżej jutro podjade na stacje diagnostyczną. Może wykarze :shock:
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Opublikowano
Dziś byłem na stacji diagnostycznej, gość przepatrzył mi całe zawieszenie i wyszło, że wszystko jest naprawde super, to samo amortyzatory. Puścił później koła na podniesionym samochodzie i z lewej strony koło w momencie sie zatrzymało i słychać jak ociera tarcza o klocki a na przyrządzie sprawdzał klocki i wyglądają na proste. Łożyska zachowują się cicho i nie mają żadnych luzów. Zostaje chyba tylko sprawdzenie piast. Ale czy ciężko jest wymienić piaste?
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.