Skocz do zawartości

temat - wksaznik paliwa - pompa - problem


dobrychlopak1984

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

2 tyg temu padla pompa paliwa,zostala zalozona nowa uzywana . auto zostalo tymczasowo naprawione.

Od kilku dni pali sie rezerwa non stop i wskazowka lezy calkowicie na glebie.

W baku jest ok 15 litrow beznyny.

Pompa dziala , plywaki nie sa zawieszone lub zaciete , wszytko zostalo przeczyszczone , nie ma zadnego urwanego kabla ,

Teraz najwazniejsze - w jednej komorz jest paliwo a w 2 komorze nie ma i rozumiem czemu sie pali rezerwa.. ale nie wiem czemu poziom paliwa sie nie wyrownal ??!!

Wszystkie wezyki zostaly przedmmuchane .Prosze o jakies wskazowki ..

Tak jakby to wina cisnienia , czy niewydajnosci pomppy .. juz nie mam pojecia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Wyjmij jeszcze raz pompę z cała obudową i pływakiem, i sprawdż czy czasem nie wygiąłeś pływaka, a raczej tego "drutu" na ktorym jest "zainstalowany" lub czy nie uszkodziłeś przy wymianie jakiejs jego części. Miałem podobny przypadek po wyjęciu pompy, tylko, że u mnie wskaznik poziomu paliwa stal nieruchomo dokładnie na połowie, wyjąłem pompe, poruszałem pływakiem, włożyłem spowrotem i wszystko jest póki co ok ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.