Skocz do zawartości

Compact - tak twardy ze az niebezpiecznie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od ponad pol roku jezdze E46 Compact z 2002 roku (przebieg 115 tys). Od poczatku mialem wrazenie ze auto to jest duzo twardsze niz zwykle e46 sedan lub combi ktorymi mialem okazje sie przejechac. W tym aucie czuje sie kazda dziure, koleine czy jakakolwiek nierownosc. Przy predkosci 160 i wiecej na nierownej drodze jest problem zeby utrzymac kierownice bo tak mna rzuca w srodku. Czy Compacty standardowo są aż tak kosmicznie twarde czy trafil mi sie utwardzony egzemplarz. Dodatkowo mam tez wrazenie ze autko jest bardzo wrazliwe na koleiny - tzn. wyszarpuje mi kierownice z rak. Nie ma mowy o trzymaniu kierownicy jedną rączką na luzie.
Opublikowano
wszystkie compacty mają standardowo obniżone i utwardzone zawieszenie, dosyć sztywno jest ale za to super na zakrętach i na prostej
tylko 1.8 ale daje rade;)
Opublikowano
a na koleinach rzeczywiście może rzucać, wszystko zależy od rozmiaru opon
Szczęśliwy posiadacz pierwszej swojej beemki :)
Opublikowano
Od ponad pol roku jezdze E46 Compact z 2002 roku (przebieg 115 tys). Od poczatku mialem wrazenie ze auto to jest duzo twardsze niz zwykle e46 sedan lub combi ktorymi mialem okazje sie przejechac. W tym aucie czuje sie kazda dziure, koleine czy jakakolwiek nierownosc. Przy predkosci 160 i wiecej na nierownej drodze jest problem zeby utrzymac kierownice bo tak mna rzuca w srodku. Czy Compacty standardowo są aż tak kosmicznie twarde czy trafil mi sie utwardzony egzemplarz. Dodatkowo mam tez wrazenie ze autko jest bardzo wrazliwe na koleiny - tzn. wyszarpuje mi kierownice z rak. Nie ma mowy o trzymaniu kierownicy jedną rączką na luzie.

 

1. Kompakty sa twarde ale nie az tak jak opisujesz :)

2. jesli Cie rzuca na koleinach i wyrywa kiere to sprawdz 2 rzeczy:

- rozmiar opon

- uklad kierowniczy

 

W pierwszym przypadku jak sa kapcie zbyt szerokie to efekt rzucania na koleinach jest dosyc mocny. W drugim przypadku mialem to samo, zmienilem drazki kierownicze bo mialy luzy + "pletwy", przeguby etc...

 

Sprawdz jakie masz zawieszenie, bo moze poprzedni wlasciciel wymienil albo moze Ci sprezyny popekaly :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.