Skocz do zawartości

conrader

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia conrader

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Od ponad pol roku jezdze E46 Compact z 2002 roku (przebieg 115 tys). Od poczatku mialem wrazenie ze auto to jest duzo twardsze niz zwykle e46 sedan lub combi ktorymi mialem okazje sie przejechac. W tym aucie czuje sie kazda dziure, koleine czy jakakolwiek nierownosc. Przy predkosci 160 i wiecej na nierownej drodze jest problem zeby utrzymac kierownice bo tak mna rzuca w srodku. Czy Compacty standardowo są aż tak kosmicznie twarde czy trafil mi sie utwardzony egzemplarz. Dodatkowo mam tez wrazenie ze autko jest bardzo wrazliwe na koleiny - tzn. wyszarpuje mi kierownice z rak. Nie ma mowy o trzymaniu kierownicy jedną rączką na luzie.
  2. Rozmawialem z mechanikiem i podobno to moze byc bezpiecznik. Sprawdze dzis.
  3. Witam, od wczoraj pojawił mi się taki problem. Przy każdorazowym włożeniu do stacyjki kluczyka licznik średniego spalania, średniej prędkości i przebytych kilometrów wskazują na 0. Po odpaleniu normalnie działają - tzn. podczas jazdy pokazują mi normalne wartości ale liczą od zera. Trochę upierdliwe - prawda? Czy to kwestia samych zegarów czy grubsza sprawa? Może komputer się posypał?
  4. Witajcie, wiem, że ten temat był już poruszany wielokrotnie aczkolwiek pewne objawy mi nie pasują. Słyszę odgłos metaliczny - taki stuk. Dobiegający z tyłu samochodu w okolicach dyfra w momencie przeniesienia napędu. Tzn. Zmieniam bieg, puszczam sprzęgło i dodaje gazu - w tym momencie jest puk. Pojawia się też kiedy puszczam całkowicie gaz i znowu go dodaje. Żadnych innych objawów nie ma. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Dwumasówka znajduje się chyba z przodu samochodu i jak już zacznie chrobotać to cały czas ją słychać?
  5. Ja ostatnio założyłem HIDy 8k i jest super.
  6. Pytanie czy można gdzieś dostać kopie zderzaków/progów do tego auta z laminatu. Bardzo trudno jest dostać tylni zderzak i progi a jeżeli już są to w zawrotnych cenach. Słyszałem, że są firmy które zajmują się wykonywaniem tego typu odlewów z laminatu. Zna ktoś może takie?
  7. A czy jest mozliwe kupić ten tańszy, a samego carsofta sobie sciągnąć z sieci? Będzie działało?
  8. Mam Xsenony. I tez twierdze ze tu o to chodzi - ale pytanie gdzie ten sensor dokladnie sie znajduje?
  9. Wczesniej czegos takiego nie miałem. A u mnie za kazdym razem szyby zjezdzaja.
  10. Witam, na diagnostyce pojawił się taki błąd. Diagnosta ani ja nie jesteśmy w stanie stwierdzić o co chodzi. Może ktoś miał już do czynienia z czymś takim?
  11. Witam, posiadam powyższe autko i zastanawiam się nad: http://www.allegro.pl/item276940739_interfejs_diagnostyczny_bmw_carsoft_1987_2006.html czy tańszym: http://www.allegro.pl/item276737765_interfejs_do_opel_97_2004_bmw_87_2004_vag_92_2004.html Pytanie czy ten tańszy oferuje uboższe funkcje? Jest zdecydowanie bardziej uniwesalny i zawsze mógłbym jakoś kolegom pomóc.
  12. Witam, moje autko stało nieużywane kilka miesięcy i rozładował się mu całkowicie akumulator. Nie wiem dlaczego ale chyba całkowicie się rozprogramował. Jak otwieram auto pilotem to po 2 sekundach szyby od strony kierowcy i pasażera również się otwierają. Opuszczanie szyb mogę zatrzymać naciskając przycisk otwierania drugi raz. Pytanie brzmi: czy można jakoś programować funkcje kluczyka? Czy musze jechać do ASO?
  13. Czy to oznacza, że trzeba: 1. Rozebrać cały kokpit 2. Poświęcić około 3 dni pracy? Pozdro, Konrad
  14. Witam, mam problem z klimatronikiem. Niezależnie od tego jaki rodzaj nawiewu wybieram, cały czas wieje mi prosto w twarz. Komputer wyrzuca błędy o otwartym obwodzie silniczków sterujących klapami kierunku powietrza i obwodu zamniętego/otwartego. Czy wie ktoś gdzie te silniczki dokładnie się znajdują bo nie chce, żeby mój mechanik rozerbał mi połowę auta ;-) Konrad
  15. W sumie wieści są dobre: - tylnie koło to tylko zgięty wachacz. - słupki nie ruszone więc wymieniać będę samo poszycie górne dachu (moze zaloze szyber ;D) - za blacharke (dach) + lakierowanie wszystkich wymaganych elementow blacharz wezmie 5 000. Licze na to ze naprawa zamknie się w 7000. Nie ma tragedii :D Troszke mi ulżyło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.