Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W poście pt: Jak kupować BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4367

przeczytałem, że przy dużych przebiegach aparat zapłonowy praktycznie na 100% jest zużyty, niesprawny i powoduje ogromne spadkui mocy i takie same wzrosty zużycia paliwa.

No i mam w związku z tym pytanie: Jak zdiagnozować jego stan i ewentualne kwalifikowanie się do wymiany?

Opublikowano
Tam nie masz aparatu tylko cewki na każdy gar oddzielna!. Nawet w starej 12V nie było aparatu tylko był rozdzielacz (kopółka) Zapłon zczytywał czujnik Hala z koła pasowego z przodu silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.