Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No ale kiedyś Ci pokazywał wyższą temperaturę niż w rzeczywistości... a teraz niższą... No i taka tendencja mogłaby świadczyć o zwiększeniu oporu na stykach... W co i tak nie wierzę, to wtyczki AMP są bardzo dobrze zabezpieczone...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
To pozostało mi grzebanie w module... ciekawe... no zobaczymy czy sobie poradzę z tym... Oczywiście jak uporam się to powiem co i jak w miare moich umiejętności i wiadomości...
Aż nastał czas zmian, czas walki, Czas Pogardy...
Opublikowano
Więc dziś w nocy ok5 rano pokazywał mi +4st. Więc co mam jeszcze zrobić aby pokonać ten problem?? Mam nowy czujnik co nie zmieniło nic, wymienić wtyczkę po uprzednim sprawdzeniu w taki sposób jak napisałeś wcześniej? Jak sprawdzić sprawność układu?

Sorry za dziwne pytania ale dopiero "uczę się" tego autka :)

 

a po przejechaniu sie ile masz :?: ..bo jak bedzie zalozony dodatkowo alarm to mozesz miec odciecie napiecia i dopiero w czasie jazdy bedzie prawidlowo pokazywal :norty:

Opublikowano
Nie mam czasu podjechac do mechanika a na błocku leżeć nie będe narazie więc nie sprawdziłem jeszcze wtyczki. Dziś podczas jazdy pokazywał 12,5 st. poprostu głupieje i się tylko wkurzam :(
Aż nastał czas zmian, czas walki, Czas Pogardy...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jaki kolor mają kable do termometru w e46? (wtyczka gdzieś "się ucięła")
Opublikowano

Dwa kabelki:

 

NIEBIESKI/BRĄZ - podłączony do pinu 2 zestawu wskaźników

 

NIEBIESKI/CZERWONY - podłączony do pinu 1 zestawu wskaźników

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.