Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie wiem ze nie to forum ale ostatnio nekają mnie bardzo dziwne sny ze stalem sie posiadaczem SECa. I coraz bardziej mi sie ta mysl podoba. ładnie by mi oba wygladały na podjezdzie. Tylko kiedy ja znajde czas by jezdzic i 7 i SEC. Panowie a teraz na powaznie czy jest tu ktos kto miał przyjemnosc tym jezdzic i jest w stanie udzielic mi jakiegos porównania tych dwóch modeli. Tzn osiagi, komfort, wyposazenie, spalanie. Kurcze niby auta z tych samych lat. Pewnie SEC blizej do 850 ale ja mam 750w iL
Opublikowano
SECowi daleko do 850 bo to nie jest auto sportowe, ani usportowione. Wielki piękny tapczan. Miałem przyjemnośc jeździć kilkoma SECami w tym 560tką kolegi. Bardzo miłe auto tylko w częściach droższe od 750. Jednemu znajomemu pękł blok silnika w 560 i nie wiadomo dlaczego. Przyznaj się że sie na Blachowskiego napatrzyłes w TVN :mrgreen: .
Opublikowano

i jak widze w tych mercedesach zegary to zaraz mi sie sprintery przypominają :mrgreen: :mrgreen:

 

u mojego znajomego stoi taki samochód w garażu ostatnio jak go oglądałem to powietrze juz z opon poschodziło tak gługo stoi. Kupił go jakieś 10 lat temu pojeździł może z 3 lata i stoi.

BMW wieczna miłość...
Opublikowano
dla mnie SEC to najładniejszy merc :cool2: a ten ze świadka był całkiem całkiem :) i tylko ten merc w porównaniu do innych ma charakter...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Masz racje Tony. Kurcze gosc jest nawet troche podobny do mnie wiec wiesz musze sie w SECu pokazac :mrgreen: A tak powaznie to jak sie spisuje ten SEC? Warte to uwagi? Nie chodzi mi o wygląd bo ten mnie powala na kolana zarówno jak wygląd e32 na niskim zawiasie i 18". Sec jezdzi porównywalnie do 750? czu jest słabszy bo to w koncu tylko v8 a wagowo pewnie nie jest za lekki
Opublikowano

Hej

 

Jeździłem mercedesem (co prawda nie s-klass), wejdź na forum

www.mb.org.pl

 

najlepsze kompendium wiedzy na temat MB, sporo ludzi ma i ujeżdza SEC.

 

Ciężko porównac te auta, bo SEC to jednak coupe o innym zacięciu niż 750iL , inny był cel tworzenia tych aut.

 

poszperaj po forum MB - na bank znajdziesz odpowiedź

 

pozdr.

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
Opublikowano

Mialem kiedys W126, wprawdzie 280 SE, a nie 560 SEC, ale...

Po pierwsze, W126 to raczej odpowiednik E23, a nie E32.

Ma wiele sprawdzonych, chociaz lekko archaicznych rozwiazan (np. mechaniczny wtrysk, zamiast elektronicznie sterowanego, ktory byl juz w E23).

Po drugie, SEC to fantastyczny samochod, ale podobnie jak seria 8, dosc drogi w codziennym utrzymaniu.

Po trzecie - komfort jazdy IMHO nieco wyzszy w Mercu, ale przyjemnosc z pokonywania zakretow wyzsza w BMW (jak zreszta mozna sie bylo domyslac).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
No i jestem juz po pierwszych ogledzinach SECa. Macie racje to jest duzy i wygodny tapczan przypominający tylko odrobine auto sportowe. Nie powiem bo to się nawet dobrze zbiera. Róznicy nie odczułem pomiedzy 5,6 v8 a 5,0 v12. Natomiast na zakretach lusterkami po asfalcie. Ja chyba zbyt wiele wymagam od limuzyn. W swojej 750 tez cały czas mam włączone EDC na "S". Pozostało mi to po 325 sznycel :mrgreen:, Auto raczej archaiczne w budowie. Chociaz prostota czasem jest zaletą a juz napewno w tak starych autach jakie są te SEC i nasze e32. Auto piekne takie akuratne na imprezke (oczywiscie przetoczyc się przez miasto a nie tylko smignac) bo do koscioła to mam 7. Ale chyba jeszcze nie tego szukam. Moze jak przekrocze 40. Panowie na jednym z wątkow w dziale 7 natrafiłem na link z odbudowa 8. Nie powiem bo to tez jest dl amnie nielada kąsek no i miesci się w budzecie SECa. Moze to bedzie lepszym wyborem. Przez swieta to sobie przemysle w rodzinnym gronie.
Opublikowano

Zarejestruj się na mb.org.pl i pogadaj z adminem (JareG) miał już kilka SECów. A nie mówiłem że SEC to nie sport. :D Ale kiedyś chciałbym go mieć i nie koniecznie 5,6l byle był ładny.

Co do wtrysku mechanicznego to może jest archaiczny, ale póki nie dostanie strzała od LPG, albo papu typu rozpuszczalnik to poprostu sie nie psuje. Niedawno Motronic obchodził swoje 25te urodziny, a był po raz pierwszy zastosowany w E23. Tylko jakoś wszyscy zapomnieli o wtrysku D-Jetronic który z powodzeniem działał jeszcze przed wszystkimi K i KE np. w mercedesie W109.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.