Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

problem jak w temacie... Pomyslalem sobie ze poprzedni wlasciciel (Włoch) mógł lać jakis płyn chlodzący odpowiedni dla ichnich zim ;), czyli niekoniecznie na nasze warunki. Wymieniać na nowy?

I jeszczej jedno pytanko - czy stając na swiatłach nie jest na dłuzsza mete szkodliwe dla automatu przelaczanie na N albo P ?

 

pozdro

konrad

Opublikowano
moim zdaniem warto wymienic płyn. to nie jest duży koszt, a szkoda np chłodnicy jeśli zalany płyn jest jaikmś badziewiem, prawda? :norty:
Opublikowano

Sprawdź temperature zamarzania płynu ale najlepiej wymień i tak. Ja też mam auto z Włoch (Sycylia) i jak sprawdzałem to płyn miał temp. zamarzania -10st.C. Mechanik (Bartek z Carfix Szn) powiedział że chyba nie był wymieniany od nowości. Teraz mam bodajże koncentrat Rivanol i po teście wyszło -29st.C. Pozdr

Piotr

Opublikowano
Sprawdź temperature zamarzania płynu ale najlepiej wymień i tak. Ja też mam auto z Włoch (Sycylia) i jak sprawdzałem to płyn miał temp. zamarzania -10st.C. Mechanik (Bartek z Carfix Szn) powiedział że chyba nie był wymieniany od nowości. Teraz mam bodajże koncentrat Rivanol i po teście wyszło -29st.C. Pozdr

Piotr

 

no dzięki, w takim razie wymienie dla pewności przy najblizszej okazji ;)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
problem jak w temacie... Pomyslalem sobie ze poprzedni wlasciciel (Włoch) mógł lać jakis płyn chlodzący odpowiedni dla ichnich zim ;), czyli niekoniecznie na nasze warunki. Wymieniać na nowy?

I jeszczej jedno pytanko - czy stając na swiatłach nie jest na dłuzsza mete szkodliwe dla automatu przelaczanie na N albo P ?

 

pozdro

konrad

 

Ja bym wymienił bo włosi to mało kiedy nawet olej w silniku wymieniają :wink:

Opublikowano
co do automatu to nie ma potrzeby przelaczania na N - chociaz nie sadze zeby to bylo jakos koszmarnie szkodliwe, natomiast na P .... ? nie spotkalem sie z takim przypadkiem :)
The Ultimate Driving Machine
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
co do automatu to nie ma potrzeby przelaczania na N - chociaz nie sadze zeby to bylo jakos koszmarnie szkodliwe, natomiast na P .... ? nie spotkalem sie z takim przypadkiem :)

 

Instrukcja podaje"na pozycję P lub N przełączać w czasie dłuższego postoju"

Opublikowano
co do automatu to nie ma potrzeby przelaczania na N - chociaz nie sadze zeby to bylo jakos koszmarnie szkodliwe, natomiast na P .... ? nie spotkalem sie z takim przypadkiem :)

 

wiem ze nie ma potrzeby, tyle ze czasem chce dać nodze na hamulcu odpocząc...po pół godzinie spedzonej w korku :mad2:

 

k.

Opublikowano
Sprawdź temperature zamarzania płynu ale najlepiej wymień i tak. Ja też mam auto z Włoch (Sycylia) i jak sprawdzałem to płyn miał temp. zamarzania -10st.C. Mechanik (Bartek z Carfix Szn) powiedział że chyba nie był wymieniany od nowości. Teraz mam bodajże koncentrat Rivanol i po teście wyszło -29st.C. Pozdr

Piotr

 

Rivanol jest na rany, a chemię, niezbyt górnych lotów robi Ravenol :)

Bandite Motor Wagen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.