Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam serdecznie. na forum udzielalem sie bardzo malo poniewaz bardzo krotko posiadalem BMW, z ktorym zreszta mialem problemy. Bylo to BMW E34 520i 24V z 1988 roku - wiem nie monotowali wtedy takich silnikow ale on go mial :roll2: mial zamonotwany zwykly prosty gaz na mikserze , i sterowany sruba ;-). przebieg ponad 220 000 tysiecy. samochod ogolnie drutowany pozniej zauwazylem pewne rzeczy, miedzy innymi drutowane kable instalcyjne itd. Od razu zaczelo sie od problemow, padl termostat , niedogrzany byl, ogrzewania bylo tragiczne a byl luty i mrozilo niezle, dzial jednie 1 i 3 bieg dmuchawy pod warunkeim ze sie trzyamlo pokretlo reka ;-), ciagle sie co chrznailo z gazem , a to sie zawieszal przekaznik, a to pekl trojnik i polecial caly plyn chlodniczy (jedyny samochod ktory lawetowalem), wyciekal plyn chlodniczy, zbiornikiem wyrownawczym,podobno dosc czesta usterka. W sumie takie pierdoly, ale irytujace. takie wtedy byly fundusze wtedy i na taki bylo mnie stac. Wiem ze BMW trzeba kupic dobre i zadbane a nie parcha jkaiegos wtedy sie odwdzieczy. Choc w porownaniu z tym co mi sie stalo z Audi S4 C4 2.2T to nic, poszedl mi kompeltnie silnik i oddalem go na zlom ;-), palil po minucie chechlania, patrzac teraz z perspektywy czasu mimo poisadani wielu smaochodow BMW nie bylo takie zle, trafil sie parch z cholernym gazem moze dlatego. Silnik palil na dotyk pracowal ladnie , zawieszenie bylo fajne, musze przyznac ze prowadzil sie najlpeiej ze wszystkich samochodow jakie mialem (Golf mkI, ford mondeo, Audi coupe quattro, Nissan Priemra P11 GT, Audi s4 c4), przede wsyztskim patrzac ze strony kierowcy - ewidentnie nastawiony w strone kierowcy - to milo wspominam. No i ten dzwiek ;-) hmmmm, palil na dotyk. Ale naprzykrzyl mi sie troche jak pojechalem do warsztatu to czesto slyszlaem "eeee BMW nie naprawiam" :-) myslalem ze spale go. nie moglem go sprzedac dlugo ale sie udalo. Teraz chce wrocic do BMW. MAm zamiar kupic e46 328i w manualu i BEZ GAZU!!!!!!!!!! fundusze sie zminily i nie mysle o gazie do BMW. chce ten silnik dlatego ze ma lepszy moment obrotowy od 325i i dostepny troche nizej. chyba ze ktos mnie przekona do 325 ;-) , myslalem o takich :

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4034650

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4044912

 

wiadomo ze przebiegi raczej malo relane, w sumie nie znam metody na sprawdzenie tego w samochodzie sprowadzonym, nawet w autoryzowanym serwisie BMW :duh: wiem, ze musze zwrocic uwage na chlodnice (zbiorniczek wyrownawczy, temperature i dogrzanie silnika, ogrzewanie) ale chodzi mi o silnik. czy trwaly jest i nie awaryjny???, reszta mozna zawsze naprawic a silnik to juz koszta potezne. nie pytam sie o filtry , oleje klocki i elementy zawieszenia ;-) , po prawie roku czasu zaczynam myslec spowrtoem o BMW tylko juz konkretnym a nie parchu za 7 tysiecy w gazie!! sorry za wywod ale chce sie przekonac do tej marki znowu bo przyznaje ze sie obrazilem na nia i nie moglem patrzec na te samochody :( ale z perspektywy czasu nie bylo tak tragicznie. wiekszosc problemow i usterek bylo przez gaz :mad2: , i czy 328 jest dobrym wyborem czy lepiej 325 (choc w 328 zdecydowanie moment obrotwy jesy wyzszy i dostepny nizej) a to ma znaczenie w jezdzie po miescie np. W Warszawie

Edytowane przez rossi20
Opublikowano
przebieg ponad 220 000 tysiecy

 

wątpliwy ten przebieg

 

 

 

 

Ta druga 328i podoba mi się ;) Zółte kierunki wywalić i fajna bryka ;) No i te fotele ;)

http://images.spritmonitor.de/575756.png
Opublikowano
pewno ze watpliwy , mowie tylko ile mial na liczniku , mimo to calkeim niezle sie trzymal. teraz glownie chodiz mi o 328 lub ....325???? drugi tez WYGLADA na niezly a roznica az 6 tysiecy miedzy nimi. W e46 ogolnie spotkalem sie z opinia ze sa to samochody dosc niezawodne , ja natomiast jezdze bardzo malo glownie dla przyjemnosci ;-) wiec nie robie jakies kosmicznych przebiegow ;-) moze 15 tys rocznie ;-) max 20 tys. ale chcialbym sie skupic na e46 i tych 2 silnikach. wiec jak??
Opublikowano
ja bym wybral tego pierwszego...przebieg do sprawdzenia /moze byc realny/ ja kupilem diesla z 2000r i mial 133tkm.przejechane..ten 1 lepiej wyposarzony...ogladac trzeba na zywca bo zdjecia przeklamuja :norty:
Opublikowano
przebieg realny mozna sprawdzic za pomoca podpiecia pod komputer w ASO ??? :-) tez pierwsza bardziej mi sie podoba :-) ale nadal nic nie wiem o trwalosci i bezawaryjnosci tych silnikow ;-)
Opublikowano

Przebieg można sprawdzić przez telefon do ASO. Wystarczy podać im VIN pojazdu i jeśli mają jego historię serwisową w bazie danych,to powinni podać. Uprzedzam,że nie każde ASO jest chętne pomóc i warto wiedzieć, które to robi. Jest w tym dziale forum temat o tym!

Można też oczywiście zczytać przebieg z kluczyka,ale takie rzeczy są wałkowane przez "specjalistów" więc metoda jest mało pewna.

Mam nadzieję,że nigdzie się nie pomyliłem :roll:

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.