Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam Zbyszku juz raz mi pomogles w temacie czyszczenia xenonöw w e39.operacja przebiegla pomyslnie swiatla sä o wiele lepsze dziekuje.ale mam jeszcze jedno pytanie do ciebie.pisalem o problemach z temperaturä.jeden z kolegöw napisal o drugim termostacie agr.podaj mi jakies informacje gdzie on jest w e39 530d 98rok.bo kopie w aucie ale nie za bardzo wiem gdzie on jest.cos znalazlem jakäs plastikowä rurke ok 2cm srednicy ale jest dosc dluga i nie pasuje wcale do zdjec zamieszczanych przez innych kolegöw.prosze o pomoc i dziekuje pozdrawiam
W...x jest... x razy lepiej...
Opublikowano (edytowane)

witam.tu tez sprawdzalem.i sä takie schematy ktöre pokazujä ten drugi termostat.ale u mnie nie ma w tym miejscu tej czesci.sä rurki ale tej nie ma. :cry: u mnie jest taka dluga rurka idzie prosto a potem prawä stronä silnika w strone sciany grodziowej.i tam jest taki chyba odpowietrznik.moze w moim modelu jest jakos inaczej???????koledzy poprzesylali mi schematy widzialem tez realfoto ale u mnie jest to inaczej.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=505001#505001

Edytowane przez dario3103
W...x jest... x razy lepiej...
Opublikowano
moze i tak ale wiesz co jest ciekawe?u mnie idzie ta rurka co pisalem i potem jest tam tez zaworek.ale i tak jutro spytam w bmw.
W...x jest... x razy lepiej...
  • 2 lata później...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Odświeżę trochę temat

U mnie termostat do wymiany i widze ze mozna dostac z obudową plastikową lub bez. Czy te z obudową są zintegrowane? Mój silnik to 2.0 i 150 HP

e39 z 1997r sedan. Chcialbym go juz miec zanim sie zabiore za rozbiókę i nie wiem jaki kupic. Prosze o rade tych co wymieniali w tym samym silniku

 

Pozdrawiam

---------------------------------------------------------------------------------

e39.jpg

---------------------------------------------------------------------------------

http://forum-lines.ru/rez/ab194510.gif

Opublikowano
peyter u Ciebie jest osobno obudowa i osobno termostat. Jeżeli obudowa jest cała i nie ma śladów "zmęczenia" to zainwestuj w sam termostat. Jeżeli jednak skusisz sie na wymiane obudowy - polecam aluminiową. Miałem takie w dwóch swoich 5er :cool2:
Opublikowano

Panowie prosze o potwierdzenie czy w e39 528i po roku 98 wymiana termostatu wiąże sie z wymianą obudowy i termostatu?. Podobno termostat jest integralną częscią obudowy. Obudowa jest podłączona na szybkozłączkach z wężami wodnymi.

Czy pozostałe czynności pokazane za załączonym linku na początku tematu są identyczne? Czy należy się spodziewać jakiś dodatkowych problemów?

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
barto jeśli dobrze pamiętam to jeżeli masz auto wyprodukowane po 09.1998 to będziesz miał obudowę zintegrowaną z termostatem. Przed 09.1998 termostat i obudowa są osobnymi elementami. Wymiana identyczna jak w linku - grunt to dobre odpowietrzenie:) pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.