Skocz do zawartości

krokowy czy przeplywomierz do wymiany???


cool_wicia

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie gaz 2 gen bez komputera.faluje na gazie wstawilem swiece ,filtry nowy reduktor dalej faluje ,ma delikatne falowanie tez na benzynie nieznacznie o jakies moze 50 obrotow na wskazowce prawie nie widoczne zas slychac ze nim lekko buja ,gaz jest bardziej czuly i buja duzo wiecej.teraz krokowy czyscilem i nic .spalanie na benzynie rzedu 10lit na gazie rzedu 12lit

zrobile taki test na :

benzynie odlaczylem przeplywomierz obroty delikatnie przerywaja,odlaczylem krokowy obroty od 1200-1500 delikatnie skacza

na gazie odlaczylem przeplywomierz obroty wzrosly do 2000 i stoja

odlaczylem krokowy obroty ida do 1800 i stoja.

 

gdzies wyczytalem ze jak odlaczy sie przeplywke i przestanie falowac to moze byc winna przeplywki a jesli dalej faluje to cos innego

teraz co to moze byc. instalacja chyba miala wybuch bo klapka od miksera byla wygieta ale to nie przy mnie,czy przeplywomierz da sie naprawic ,przeczyscic czy konieczna wymiana jesli to to ??wlasnie na ktore byscie stawiali??

 

pozd i dzieki za info.

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wybuch to przepływomierz, węże na krokowym są tak osadzone że prędzej zlecą podczas wybuchu aniżeli ciśnienie miałoby cokolwiek uszkodzic w silniczku, chyba że ktoś pozakładał opaski zaciskowe:). Jeżeli masz miernik można pomierzyć wartości rezystancji na przepływomierzu i krokowcu. Sugerowałbym jednak zacząć zabawę od przeczyszczenia krokowca dobrym środkiem czyszcząco smarującym jak penetrator droższy wd40. Następnie posprawdzaj szczelność układu dolotowego dokladnie przeglądając wszystkie gumy i ich osadzenie.
arop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec nieszczelnosci nie mam krokowy 2 razy czyszczony wstawilem nowe swiece ,filtry powietrza i gazu nowy reduktor dalej faluje.

teraz dalej faluje ale zauwarzylem ze na gazie sie jakos zbiera za to na zmnym na benzynie dusi sie dlawi zamulka az do kiedy sie nagrzeje oco chodzi??

 

pozd

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie wtryski zapiekaja to juz nic z tego.przynajmniej ja tak slyszalem i taki sam proble jak ty mialem w starej BMW 318.nie dawalo nic czyszcenie ''wszystkiego'' i awsze efekt byl ten sam.Sprzedalem ja w koncu ,teraz jest 320 i gaz na wtryskach i jest swietnie.zero strzalow i innych dziwnych rzeczy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilem dzis INJECTION-REINIGER firmy LIQUI MOLY do czyszczenia wtryskow zalalem benzynki do pelna i wlalem 300ml tego cuda zrobilem prawie 50 km na benzynie efekt jest taki ze jak odpalam na zimnym juz nie muli wczesniej tak bylo czyli pomoglo ale jeszcze pojezdze niech je lepiej poczysci.SRODEK POLECAM.

odnosnie przeplywki i krokowego co lepiej wymienic mam falowanie na gazie i delikatne na benzynie niie chce wymieniac wszystkich podzespolow bo to bez sensu auta musze sie pozbyc w przyszlym roku ze wzgledu na zmiany w przepisach niemieckich trzeba kupic nowsze dlatego nie chce w to auto juz pakowac pieniedzy

 

 

pomuzcie

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W twoim przypadku stawiam na przepływomierz, jednak aby nie wyrzucać pieniędzy w błoto proponuję odczyt błędów na stacji diagnostycznej. Jak poszukasz to mozna to zrobic za 30 do 50 zł. Falowanie obrotów na zimnym silniku może być również początkiem końca czujnika temperatury silnika. Jeżeli odpalasz ciepły silnik i wszystko jest ok to odpuść krokowy i przepływomierz.
arop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam falowanie na zimnym i cieplym, diagnostyka odpada za duze koszta w niemczech wiec wole sam sie pobawic ,blosa wstawia sie miedzy przeplywke a przepustnice??czyli mozna tym ominac przeplywomierz tak??

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W twoim przypadku stawiam na przepływomierz, jednak aby nie wyrzucać pieniędzy w błoto proponuję odczyt błędów na stacji diagnostycznej. Jak poszukasz to mozna to zrobic za 30 do 50 zł. Falowanie obrotów na zimnym silniku może być również początkiem końca czujnika temperatury silnika. Jeżeli odpalasz ciepły silnik i wszystko jest ok to odpuść krokowy i przepływomierz.

 

Mam pytanie, szukam przyczyny falowania silnika na zimnym silniku (po calej nocy zimnym, jak sie rano odpala, pozniej juz nie ma klopotow).

Sprawdzilem juz silnik krokowy, a takze czujnik temperatury (diagnostyka wykazala, ze jest walniety), jednak nie mam poprawy, co jeszcze moze byc przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobisz daj znać jakie są efekty. Wielu urzytkowników tego forum po rozwiązaniu problemu nie odpisuje i wiele wątków jest bez finalnej odpowiedzi a to właśnie jest sednem tego forum. Co do resetu dme powoduje to wykasowanie błedu w komputerze. Jeżeli tego nie zrobiłeś faktycznie może wariować i stąd wciąż opisany przez ciebie problem. Osobiście na Twoim miejscu nie jechałbym na stację diagnostyczną wykasować błedy a jedynie odłączył aku na noc. dokładnie jak resetować można znaleźć na forum. Jedyne co powiem to że robiąc u siebie reset początkowo silnik wariowal dopóki nie ściągnął parametrów z czujników. Za pierwszym uruchomieniem nawet zgasł, potem falował ale na tyle był stabilny że wyjechałem i jak tylko sie rozgrzal pociągnąłem do 4500 tys/min na każdym z biegów do 4-ki, dalej to już niebezpiecznie ze względu na drogi:) i radary, a moja beata nisko siedzi.
arop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzisiaj sie przymierze do resetu, pozniej opisze wszystko.

 

Zastanawiam sie czy przyczyna moich bolaczek z zimnym silnikiem nie sa jakies nieszczelnosci dolotu, ale to bedzie nastepny krok do sprawdzenia, jesli nie bedzie poprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Niestety reset dme nie pomogl.

Zastanawiam sie co moze byc przyczyna moich problemow?

Obroty faluja tylko na zimnym silniku, jak zlapie minimum temperatury, to juz jest dobrze.

Kiedys zmienilem sonde i wsadzilem uniwersalna, moze to jest przyczyna? Zamienic ja na oryginal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.