Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
od 3 latek jestem posiadaczem bawarji e36 318i rok92.Od 3 miesiecy mam z nia straszny problem :mad2: zaczela strasznie szarpac,obroty jej faluja,wszystkie,wskazniki na tablicy rowniez wariuja,opadaja do dolu i wracaja!spaliny wtedy sa az czarne.wczasie jazd (na kazdym biegu)auto potrafi sie zadusic po ponownym odpaleniu idzie juz ok ale to chwilka i wraca do stanu poprzedniego.gdy postoi w garazu pare dni jest ok przez jakies 100km i znow wariacja!bylem juz 2 razy u roznych mechanikow na kompie i lepa nie wykrywaja zadnego bledu!!!!wymienilem kopulke,palec,kable,swiece,filtr powietrz i paliwa a nawet pompke paliwowa w zbiorniku i nic!wtrysk przeczyszczony,kompresja na tlokach ok!boje sie juz jechac do mechanikow bo tylko wymyslaja cos nowego i kasuja dobrze :jawdrop: a basia w garazu stoi :( moze ktos mial cos podobnego u siebie?bede wdzieczny za podpowiedz :modlitwa:
Opublikowano

Hmm... Jeśli zmieniłeś świece, filtry itp i nadal szarpie to jeszcze można się zainteresować przepływomierzem i sondą lambda.

Co do zegarów to mam to samo i wybieram sie juz kilka miesięcy do elektryka :D No cóż albo wykryje jakieś zwarcie albo całe zegary trzeba będzie wymieniać :(

A tak jak napisał bono. Dla swojego spokoju przeczyść krokówkę i przepustnicę :wink:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

wr75010 - może być głupstwo kostka połączeniowa z licznikiem/brudne styki/ mój znajomy tak miał

odnośnie głównego tematu to faktycznie wyczyść krokowca, może coś być z powietrzem, lub z zaworami.

Opublikowano
Spróbuj podać dodatkowy przewód masowy bezpośrednio z akumulatora na silnik i na karoserię .Bo po tym co napisałeś wygląda że sterownik i zegary tracą na chwilę zasilanie.Wtyczka sondy nie jest przypadkiem zawilgocona?
Opublikowano
no wlasnie to bedzie chyba cos z elektryka!wczoraj wymienili mi czujnik polozenia walu korbowego i dalej nic!dzis podlaczyli ja w trzeciej renomowanej stacji diagnostycznej na kompa i znow nic nie pokazal sonda ok przeplywomierz juz kiedys od kumpla wymienilem i tez nie to! pasek byl wymieniany razem z napinaczami pilnuje takich rzeczy na biezaco!facet na diagnostyce wlasnie mowil o tej masie ze to moze byc wlasnie to tylko musze dobrego elektryka znajsc!mam nadzieje ze do swiat sie z nia uporam bo walcze juz z nia dlugo a jaka to przyjemnosc przeciez pokrecic baczki na sniezku :twisted:
Opublikowano

Dla spokoju przeczyść krokówkę. Nie zaszkodzi ;)

Jak tam z tą wtyczką sondy? Ja ze swojej podczas wakacji wylałem ponad 100 ml. wody :duh: Uszczelniłem i mam spokój a objawy były bardzo podobne.

Opublikowano
a wtyczke sprawdzali dzis .bawili sie 3godz.sami byli ciekawi co jej jest i stwierdzili zeby jednak zajac sie to masa bo awarie jakiegokolwiek pdzespolu silnika wykluczyli
Opublikowano
no mogli odrazu to zrobic ale ja juz nie mialem czasu!wczoraj odkrecilem satre kable masowe byly w niezlym stanie przeczyscilem je i spryskalem wd40 nic to nie dalo jutro zaloze ten dodatkowy kabel ale to chyba raczej nie bedzie to!juz sam nie wiam czego sie chwycic,praktycznie zostal juz tylko komputer do wymiany :mad2:
Opublikowano
poszperalem troche i znalazlem jak sie robi ten reset kompa jutro go zrobie ale czytalem ze niektorym on zaszodzil zamiast pomoc :D mojej juz chyba nic nie zaszkodzi :twisted2:
Opublikowano
ja bym stawiał na sondę-komputer niew widzi błedu,bo sonda pracuje,ale pewnie podaje błędne napięcia-tez tak miałem-sonda pokazywała najpierw napięcie(na mierniku,bo Modic nie widział uszkodzenia)rzędu 0,15volta,czyli mieszanka uboga,komputer dodawał czas otwarcia wtrysków,paliwo zalewało silnik,analizator w rurze pokazywał takie stężenie co2 że hoho,a ona dalej ubogo.Za chwilę dostawała hopla i dalejpokazywać 1,2 volta-bogato,motronik ciął dawki ,przestawiał zapłon itp.Wczesniej czterech mechaniorów nad nią siedziało i każdy mówił wszystko ok ,przepływki podmieniali.Załatwiłem sprawę tak-pewnie powinienem nową sondę-ale prościej było walnąc emulator,oscylował napięciem w granicach od 0,3 do 0,5volta i problemy jak ręką odjął.Tak że żadne krokówki-one moga chwiać wolnymi ale nie powodowac czarne spaliny-ewidentnie za bogata mieszanka
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano

ja bym stawiał na sondę-komputer niew widzi błedu,bo sonda pracuje,ale pewnie podaje błędne napięcia-tez tak miałem-sonda pokazywała najpierw napięcie(na mierniku,bo Modic nie widział uszkodzenia)rzędu 0,15volta,czyli mieszanka uboga,komputer dodawał czas otwarcia wtrysków,paliwo zalewało silnik,analizator w rurze pokazywał takie stężenie co2 że hoho,a ona dalej ubogo.Za chwilę dostawała hopla i dalejpokazywać 1,2 volta-bogato,motronik ciął dawki ,przestawiał zapłon itp.Wczesniej czterech mechaniorów nad nią siedziało i każdy mówił wszystko ok ,przepływki podmieniali.Załatwiłem sprawę tak-pewnie powinienem nową sondę-ale prościej było walnąc emulator,oscylował napięciem w granicach od 0,3 do 0,5volta i problemy jak ręką odjął.Tak że żadne krokówki-one moga chwiać wolnymi ale nie powodowac czarne spaliny-ewidentnie za bogata mieszanka

 

 

 

 

a jakie TOMCIO miales konkretne objawy? bo ja dalem juz dodatkowa mase i zresetowalem kompa i dalej nic mam juz zalamke na maxa! nawet sprzedac jej nie moge bo jak ktos wsiadzie to mnie wysmieje szarpie jak cholera i dusi sie a wglada swietnie szerokie zdezaki brewki ladne szerokie alusy sportowy wydech biale lampy nie wspomne o sprzecie grajacym i cb-i radiu a naprawde jak juz zlapie to na 1.8 buta ma niezlego motor zdrowy tylko ten jeden obiaw ja boli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano
no i jeszcze kilku moich kumpli twierdzilo wlasnie ze to cos z zaplonem bo nieraz strzeli sobie w rure.ale zaplon jest ok moze faktycznie ta sonda?ja juz nie wiem czego sie lapac,napewno kazda wskazowke sprawdze dzieki koledzy od bawarek za kazda wskazowke.dziekuje!!!!!!!!!!!!!!!! :cool2: zadnej 100% nie ignoruje!!!szukam cierpliwie i wierze ze wkoncu ta przyczyne znajde i ja konkretnie wtedy opisze zeby pomoc innym bo kocham to swoje bmw!!!!!!!!!! :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.