Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak jest na dworze dodatnia temperatura silnik odpala bez dodawania gazu wchodzi na 800obr/min i jest oki ale jak jest tylko zimniej zaczynaja sie problemy po odpaleniu silnik gasnie po prze gazowani te to momentu jak sie silnik nie zagrzeje czyli odpalam auto daje gaz i jakde dojezdzam do skrzyzowania luz i stoje :/ i tak az sie silnik nie zagrzeje a jeszcze nie bylo konkretnych mrozow az sie boje co sie bedzie dzialo jak nadejda co moze byc przyczyna takiego zachowania i jak to ucunac dodam ze zostaly wymienione elementy takie jak :

sonda lambda

termostat

kable wn

swiece

przeplywomierz

wszystki filtry

i dalej dzieje sie to samo juz nie mam pomyslow ???

i jeszcze jedno nawet jak jest cieply przy bardzo gwaltownym hamowaniu lub przy hamowaniu z duzej predkosci na luzie silnik tez gasnie

HELP

HELP

HELP

Opublikowano
jak jest na dworze dodatnia temperatura silnik odpala bez dodawania gazu wchodzi na 800obr/min i jest oki ale jak jest tylko zimniej zaczynaja sie problemy po odpaleniu silnik gasnie po prze gazowani te to momentu jak sie silnik nie zagrzeje czyli odpalam auto daje gaz i jakde dojezdzam do skrzyzowania luz i stoje :/ i tak az sie silnik nie zagrzeje a jeszcze nie bylo konkretnych mrozow az sie boje co sie bedzie dzialo jak nadejda co moze byc przyczyna takiego zachowania i jak to ucunac dodam ze zostaly wymienione elementy takie jak :

sonda lambda

termostat

kable wn

swiece

przeplywomierz

wszystki filtry

i dalej dzieje sie to samo juz nie mam pomyslow ???

i jeszcze jedno nawet jak jest cieply przy bardzo gwaltownym hamowaniu lub przy hamowaniu z duzej predkosci na luzie silnik tez gasnie

HELP

HELP

HELP

 

sprawdz czy gdzies slepe powietrze nie dostaje...moze jakis wezyk spadl lub sie przetarl itd....... :cry2:

Opublikowano
mam identyczne problemy, i już nie mam zielonego pojęcia co to może być!!!dołanczam się do postu i proxby o pomoc:)
(OO( )( )OO)
Opublikowano

a chodzi równo jak zapalisz bo ja miałem cos podobnego i jak był zimy to chodził jak krowa u mnie padł kom i zalewało silnik paliwem a niema tam czegoś jak automatyczne ssanie może to padło

jak żle myśle to sorki

 

Pozdro

Opublikowano
chodzi rowno kiedys plywaly obroty wymienilem sonde i przestalo ale jak zimo to gasnie jak cieplo normalnie jest automatyczne ssanie ale nie mam pojecia jak dziala znaczy na jakiej zasadzie to wiem ale nie wiem co nim steruje i daje sygnal co do lewego powietrza to all szczelne sprawdzoane
Opublikowano
a czy ssanie nie polega na tym ze komp odczytuje temp i w zależności jak jest zimny wstrzykuje więcej paliwa ?? a jak już jest ciepły to dostaje normalną dawkę?? wtedy by coś w kompie nie działało ale to jest tylko moja teoria no bo co niby innego jeszcze może być
Opublikowano
wymienie jeszcze te czujniki jak to to nie bedzie to juz niemam pojecia zostanie mi juz wtedy tylko do wymiany tylko silnik ktory jest po remoncie :/
Opublikowano

Ja moze troche z innej strony - jak mi pompa paliwa padala to jakby przy nizszej temperaturze zacinala sie, silnik nie potrafil utrzymac wolnych obrotow w efekcie czego gasl. Na skrzyzowaniach musialem trzymac auto na min. 1500 obrotow. Zaznacze, ze moje autko na starej pompie przejechalo 260 tys.

 

Ew. tak jak podpowiadaja koledzy - byc moze czujnik temperatury silnika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.