Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam taki problem w 318tds

mam problemy z zapalaniem jak jest zimny, tzn rozrusznik normalnie kreci ale nie chce zapalic, auto ma kolo 160 tys. (oczywiscie wedlug wskaznikow pewnie ma troche wiecej) i ma napewno nieznaczne przedmuchy do skrzyni, czy to mozliwe ze sie koncza pierscienie ???, moze gdzies jest jakis czujnik ktory powijnien przestawic pompe wczasie rozruchu zimnego silnika lub spadek napiecie na jakims elemencie powodujacy ze pompa dostaje zle informacje albo napiecie, wnioskuje to po tym ze gdy chcialem zobaczyc jak zapali na zaciag to zastarowal praktycznie w momencie wrzucenia 2 i puszczeniu sprzegla, moim zdaniem jesli silnik ma zla kompresje to trzeba bylo by go troche pocholowac zeby zlapal pewna predkosc obrotowa

prosze o pomoc pozdrawiam dobi

Opublikowano

sprawdzalem swiece i byly dobre, dla pewnosci sprawdze jeszcze raz bo ostatnio to bylo jakies 3 tygodnie temu, wrazie jeszcze jakis innych sugestji prosze o informacje

pozdrawiam

Opublikowano
chcialem jeszcze dodac ze zastanawia mnie dlaczego silnik zapalil odrazu w czasie ciagniecia linka, nie trzeba bylo go jakis dluszszy czas holowac po wrzuceniu dwojki odrazu zastartowal
Opublikowano
Mialem taka sytuacje u siebie.Na zaciag palil odrazu.Po ponad pol roku meki zrobilem rozrusznik ktory niby krecil ale pbieral mksymalna ilosc pradu.Moze to jest przyczyna.
Opublikowano

Spotkałem się kiedyś z opinią, że zdarza się w tds-ach, że rozrusznik zaczyna powoli szwankować w ten sposób, że pobiera zbyt dużo prądu- tak że jemu starcza ale może być zbyt mało np. na pompkę paliwa (lub też jakieś zawory w pompie wtryskowej - nie znam się) i efekt jest taki że kręci spoko ale nie chce odpalić bo nie dostaje paliwa.

Może to coś z tych okolic, skoro na pych rusza bez problemu?

 

:) Oooo widzę, że pisaliśmy z saszą to samo róznocześnie - a więc nie nakłamałem :P

Pozdrawiam

- Sim One -

Opublikowano

czy wymienial ktos moze pierscienie ???

moj tds ma napewno przedmuch, sprubuje wymienic pierscienie, ale nie chcial bym dotykac sie tuleji cylindrowych, wziazku z tym moje pytanie czy wymienic na pierscienie nominalne czy moze juz nadwymiarowe ???, powtarzam nie chcialbym dotykac sie tuleji (nawet nie chce ich honowac)

pozatym czy operacja ustawienia rozrzadu w tds-ie jest skaplikowana ???, bo wedlug mniw demontarz glowicy i odkrecanie korbowodow wiaze sie z przestawieniem rozrzadu ???

Opublikowano
SPRAWDŹ ROZRUSZNIK jak koledzy napisali znam już wiele takich przypadków, że to on powodował problemy z rozruchem w TDS.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Witam ,czy mierzyles cisnienie?Kolega mial ok 20 i palil mu bez problemu,a wydawalo by sie ze to koniec.Moj ma w granicach 26 i jest super a przy walnietym rozruszniku ,ktory niezdradzal objawow zmeczenia kazde palenie bylo ciezkie. Zalozylem rowniez zaworek zwrotny uniwersalny na weza i jest super ,nawet dzisiaj przy -8 odpalil od pierwszego . Wczesniej tez myslalem o pierscieniowaniu ,ale po zmierzeniu cisnienia szukalem czegos innego.Powodzenia i napisz jakie sprezanie.
Opublikowano
W niektórych autach na przykładzie mercedes-ów z common-raily :!: W instruk. użytkowania jest napisane że auto lepiej jest zapalić na linke niż na rozrusznik ale do 500m :!:
0 261 200 520 ;-)
Opublikowano

sprawdzalem cisnienie sprezania nawet dwa razy za pierwszym razem w boschu za pomoca manometru i bylo kolo 24-25 bar na wszystkich, pozniej jeszcze raz sprawdzalem u znajomego za pomoca indykatora (na calkiem zimnym silniku po nocy na dworze) i na wykresie wyszlo miedzy 26-28 bar, nie wiem ktora proba byla bardziej wiarygodna,

w TIS napisali ze cisnienie powinno byc wyzsze od 22bar, dla pewnosci sprawdze ten rozrusznik,

jak zapalalem go na zaciag to wlasnie wydalo mi sie dziwne ze zapalil zaraz po puszczeniu sprzegla, a tak jak probowalem na rozrusznik to silnik niby krecil normalnie ale nie chcial zapalic

w razie jeszcze jakis innych spostrzezen prosze o kontakt

pozdrawiam

Opublikowano
Pierscieniowanie przy tym sprezaniu jest niepotrzebne .Twoj silnik jest w b.dobrym stanie . Do sprawdzenia:swiece zarowe ,rozrusznik,akumulator.
Opublikowano

swiece musisz spr. przy odpietym przekazniku swiec zarowych !!! jesli sa ok to sprawdz czy dziala pompa paliwa w zbiorniku a najlepiej to zaloz sobie zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym

:lol:

Opublikowano
W niektórych autach na przykładzie mercedes-ów z common-raily :!: W instruk. użytkowania jest napisane że auto lepiej jest zapalić na linke niż na rozrusznik ale do 500m :!:

 

Mnie zawsze uczono by unikać holowania a szczególnie dizzlii.Mozna posadzić pasek lub łańcuch :roll:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
W niektórych autach na przykładzie mercedes-ów z common-raily :!: W instruk. użytkowania jest napisane że auto lepiej jest zapalić na linke niż na rozrusznik ale do 500m :!:

 

Mnie zawsze uczono by unikać holowania a szczególnie dizzlii.Mozna posadzić pasek lub łańcuch :roll:

Chyba coś pomyliłeś :)

Holować diesle można. Nie można za to holować samochodów z automatem jak Twój... :)

Słyszałem za to że podobno lepiej nie odpalać samochodu na pych czy podczas holowania bo wtedy można zerwać pasek. Ale samo holowanie niczemu nie szkodzi.

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano
a najlepiej to zaloz sobie zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym

Delikatnie się podepne... dzwoniłem w kilka miejsc i albo już nie mają (przestali sprowadzać do sklepu) ale nigdy nie mieli zaworków zwrotnych :x

Gdzie tego cholerstwa szukać? W jakich sklepach?

W Norauto nie pytałem... mogą to mieć?

> Pozdrawiam <

*MariuszBurgi*


(OO=[][]=OO)

"""""""""""""""

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Z tym zaworkiem to problem sam szukalem i nigdzie nie maja. Co do pierscieniowania diesla to porażka, jak Wam ktos to zaproponuje to tylko po to by pieniądze wyciągnąć:) pozostaje tulejowanie.
Opublikowano
a najlepiej to zaloz sobie zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym

Delikatnie się podepne... dzwoniłem w kilka miejsc i albo już nie mają (przestali sprowadzać do sklepu) ale nigdy nie mieli zaworków zwrotnych :x

Gdzie tego cholerstwa szukać? W jakich sklepach?

W Norauto nie pytałem... mogą to mieć?

 

W Swidnicy, Diesel Service 50 km od Wrocławia. Z zalożeniem zaplaciłem cos ok. 100 zl.

Pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.