Skocz do zawartości

Jakie kondensatory podchodzą do zegarów w E-36 ? Dzieki !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie jest takie jak w temacie.

Chciałem sie sam za to zabrać tylko nie wiem w co mam sie zaopatrzyć do wymiany.

Z góry dziekuję za podpowiedz i pozdrawiam

Bartek W.

Pozdrawiam.

Bartek

Opublikowano (edytowane)
Pytanie jest takie jak w temacie.

Chciałem sie sam za to zabrać tylko nie wiem w co mam sie zaopatrzyć do wymiany......

Bartek W.

 

A co Ci się dzieje że chcesz wyminiać kondensatory ??....

A tak swoją drogą płytka elektroniki jest zanitowana do obudowy ...i strona elementów jest niewidoczna......więc chyba będziesz musiał sobie sam poradzić.....nigdzie nie widziałem na stronach www wzmianek o wymianie kondensatorów.

W e32 i e34 owszem, w e30 i pewnie w starszych modelach wymiana akumulatorków ale e36 nie spotkałem.

Edytowane przez johnny
Opublikowano

Cześć !

Może opisze Ci mój problem z moim maleństwem tj. BMW 320i z 1995 roku tzn. Nie raz podczas jazdy wyłączają mi się wszystki zegary i za jakąś chwilę znowu sie uzbrajają tak jak przy zapalaniu. Czasami przy zapalaniu wogóle sie nie uzbrajają i nic nie działa oprócz prędkościomierza. czasami zdarza się, że świecą sie jeszcze ciagle kontrolki od ręcznego i od niskiego poziomu płyny hamulcowego. Nie złe czary, ale juz mnie to rozpier... Jeżeli nie ma tam tych kondensatorków tak jak podobno w E-34 to co może to powodować ?

Z góry dziekuję za pomoc i pozdrawiam.

Bartek

Pozdrawiam.

Bartek

Opublikowano

Nie napisałem że kondensatorków nie ma ( nie wiem czy są bo nie miałem potrzeby rozwiercania kilku nitów i grzebania w elektronice zegarów ) napisałem ze nie spotkałem się żeby ktoś wymieniał kondensatory w liczniku z e36.....najprawdopodobniej nie jest to typowe uszkodzenie....gdyby tak było napewno ktoś gdzieś na sieci by to opisał i zfotografował :wink:

 

A u Ciebie przyczyn takiego zachowania może być kilka.....od obluzowanej wtyczki z tyłu zegarów, przez zwarcie gdzieś na instalacji.....( może dzieją Ci się jakieś inne dziwne rzeczy?? ) a kończąc na zgrzebanych zegarach przez jakigoś magika :?

 

Najszybszym sposobem wyeliminowania uszkodzenia zegarów jest podstawienie innych sprawnych ale ważne żeby były od 6 cylindrówki (benzyniaka )

Opublikowano

Dzięki za radę !

Własnie jeżeli chodzi o E-32 i E-34 to też znalazłem jak się wymienia te kondensatorki wraz ze zdjeciami i opisem krok po kroku. Natomiast jeżeli chodzi o E-36 to zgadałem sie z jednym Gościem, który miał ten sam problem i w efekcie końcowym musiał wymienić zegary bo koszt naprawy przewyzszył koszt zegarów. Tak wiec myślałem, że jednak ktoś miał z tym przygodę. Może bedę pierwszy to postaram sie potem opisać to na forum co i jak.

Pozdrawiam.

Bartek.

Pozdrawiam.

Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.