Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wadą tych wszelkich Alpin jest to, że ceny tych specyficznych oryginalnych części są kosmiczne, chyba nawet droższe niz tych z M, niemniej jednak uważam wersje Alpina za bardziej oryginalne od wersji M.
Opublikowano

Bardzo podoba mi sie ta Alpina, ale trzeba przyznać że Sznycel też sie postarał w tym roku

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img413.imageshack.us/img413/7329/2008acschnitzeracs3spordu5.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img508.imageshack.us/img508/411/2008acschnitzeracs3sporlo4.jpg

http://img508.imageshack.us/img508/7383/2008acschnitzeracs3sporhx9.jpg

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
też sie zastanawiałem z tym bagażnikiem cyz to nie jakiś błąd, 60l to jest spora róznica

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Chyba w ostatnim Auto Świecie zrobili test pojemności bagażników i odnieśli to do deklarowanej przez producenta pojemności. Tylko wyjatki zdarzały się takie, ze w rzeczywistości wchodzilo wiecej niż na papierze, a bardzo czesto norma producenta byla zawyżona o kilkadziesiat litrów. Roznie to bywa.

 

Alpina jako marka szanująca sie podaje wyniki testów, przyspieszen itd jak najbardziej zblizone do rzeczywistości, a wiec scenariusz mogl wyglądac tak, ze BMW zaniżylo pojemność bagażnika, albo mierzyli innymi normami.

Opublikowano
Mogli mierzyć innymi normami - raz liczą np. z kołem zapasowym/dojazdówką/zestawem naprawczym i wyniki rozmijają się o kilkanaście/dziesiąt litrów. Jankesi np. mierzą pojemność do dachu (w przypadku SUV'ów czy kombi) a nie jak u nas do linii okien/rolety.

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano

W sieci znalazłem taki opis:

Metoda VDA - stosowana p5rzez Verbund der Automobil Industrie (VDA) w Niemczech. Pomiar kubatury metodą VDA polega na zliczeniu ilości 1-litrowych cegiełek o wymiarach 200x100x50 mm mieszczących się w przedziale ładunkowym.

Metoda SAE ( Society of Automotive Engieers) polega na zmierzeniu objętości materiału drobnoziarnistego ( np. żwiru lub ryżu) mieszczącego się w przedziale ładunkowym.

Ford preferuje metodę VDA jako bardziej realistyczna przy pomiarach użytecznej wewnętrznej

 

I tu ciekawy link ogólnie o pojemnościach bagaznika:

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Kuferologia,a,79666.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.