Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
koledzy mam powazny problem z układem chlodzenia w mojej 320. kupilem ja po atrakcyjnej cenie 2 tyg temu. podejrzewalem ze jest uszkodzona uszczelka pod glowica. po rozebraniu okazalo sie ze mialem racje. powodem przedmuchow byl rozrzad. pasek przeskoczyl o jakies 2 zabki i tloki daly w pupsko zaworom. zmienilem jeden zawor bo byl krzywy i oczywiscie pasek rozrzadu. po zlozeniu problem nie zniknal. wiec co tu duzo myslec zmienilem glowice. problem jest nadal. dodam, jeszcze ze probowalem z wyjetym termostatem i nadal nic. auto do momentu osiagniecia temp,90 stopni jest oki. a jak dojdzie to sie gotuje i wyrzoca wode. moze ktos mial taki problem i wie co to moze byc. czy moze walniety blok???
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
witam ponownie. czyzby nikimu nie zdarzylo sie miec takiego problema.mechanik u ktorego bylem po porade mnie zjebal boto juz moja 4 beta i ze niby nie wiem o tym ze 2 litrowke odpowietrza sie na zamknietym zbiorniczku wyrownawczym. cos mi sie zdaje ze sie myli. w poprzedniej mialem walnieta uszczelke i po wymianie bez problemow sie odpowietrzyl. teraz jak zamkne zbiornik to mi sie cisnienie takie robi ze nie wytrzymuja weze. temperatura powinna chyba wskazywac srodek zegara a u mnie dochodzi do nastepnej kreski. podejrzewam jeszcze wine termostatu. jak myslicie???
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
sprawdzalem termostat domowym sposobem i w garku rozciagal sie przy temp bliskiej wrzenia. wiec moze dlatego sie gotuje. pisze niby na nim 92 stopnie ale w książce wyczytałem ze powinien sie otwierac od 80 a przy 88 byc calkiem otwarty. zastanawiam sie tez czy problem z odpowietrzeniem nie jest przez parownik od gazu bo jest tak jakby ciutke wyzej niz mialem w poprzedniej. a i jeszcze jedna uwaga. jak go rano odpalam to cieka na 5 garkow.
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
Skoro cieka na 5 garkow to przewody kopulka palec swiece-nic innego nie widze.A co odpowietrzania to w e30 z silnikiem m20 przechuu jest to zrobic.Jak chcesz to podjedz wieczorkim do Belchatowa i pomoge Ci.Tel wyslalem na pw
Opublikowano
jeszcze moze byc tak ze dlatego tak pali bo ma wode w cylindrze. mialem tak jak byla walnieta uszczelka. najpierw cisnienie szlo w wode a potem po zgaszeniu wracala do cylindra
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.