Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

od wczoraj mam powazny problem, po odpaleniu auta po nocy samochód zapala, przez ok 30s nie równo pracuje. Potem spokojnie ruszam i w pewnym momencie wyłacza się jeden rząd cylindrów, musze stanąc zgasic silnik i odpalić ponownie. I już później jest wszystko ok. I o co tu chodzi? :cry: wczoraj z moja 8-ką bylismy się "polansować"po warszawce i musze przyznać że spisała się przepięknie ;)

If BMW is a relligion M5 would be a mesiah

http://picasaweb.google.com/napi1982/MojeBeemeczki

Opublikowano
Witam

od wczoraj mam powazny problem, po odpaleniu auta po nocy samochód zapala, przez ok 30s nie równo pracuje. Potem spokojnie ruszam i w pewnym momencie wyłacza się jeden rząd cylindrów, musze stanąc zgasic silnik i odpalić ponownie. I już później jest wszystko ok. I o co tu chodzi? :cry: wczoraj z moja 8-ką bylismy się "polansować"po warszawce i musze przyznać że spisała się przepięknie ;)

 

Jakie komunikaty pokazały sie na kontrolkach ?Miałeś EML albo CHECK ENGINE?

Opublikowano
Ja miałem podobny problem tylko, że u mnie był wyciek paliwa i silnik nie dostawał go na czas co skutkowało chwilową pracą na połowie silnika. Co by nie mówić to dużo bolączką są teraz wycieki, za sprawą parciejących gum, lub przepuszczających opasek.Nie śmierdziało Ci przypadkiem benzyną po pierwszym odpaleniu? Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Ja miałem podobny problem tylko, że u mnie był wyciek paliwa i silnik nie dostawał go na czas co skutkowało chwilową pracą na połowie silnika. Co by nie mówić to dużo bolączką są teraz wycieki, za sprawą parciejących gum, lub przepuszczających opasek.Nie śmierdziało Ci przypadkiem benzyną po pierwszym odpaleniu? Pozdro.

 

Kincek problem przecieków paliwa z przewodów przy silniku nie jest wcale taki straszny. Niestety pogłębi się wraz ze wzrostem ujemnych temperatur. Aby to zrobić potrzebujesz kupić na metry przewód paliwowy bodajże 18mm plus ewentualnie nowe opaski jeśli chcesz zrobić na super tip top.

Aby zmniejszyć wyciek paliwa przed zdjęciem jakiegokolwiek przewodu wyjmij dwa bezpieczniki od pompek i uruchom auto aż silnik stanie z braku paliwa.

Zaczynając od najłatwiejszego przewodu czyli nadmiaru paliwa-prawa strona silnika,tuz przy bagnecie od skrzyni automatycznej.Po drugiej stronie masz dwa przewody na każdą listwę paliwowa jeden. Tu jest już gorzej z dojściem ale jest metoda. Trzeba zaopatrzyć sie w klucz na przedłużce który złapie łepek od opaski i idzie bez wielkiej gimnastyki. Pomocne może być zdjęcie plastikowej osłony, tej od strony koła które jeśli zdejmiesz chyba da lepsze dojście ale dokładnie nie pamiętam. Następne przewody to w sumie strasznie ukryte przewody nadmiaru wychodzące z listw paliwowych. Ujrzysz je zdejmując osłonę górna z silnika. Mi kiedyś udało sie wymienić je bez zdejmowania przepustnic ale polecam Ci ułatwić sobie sprawę o ile chcesz lepszego dostępu.

Po wymianie wkładasz bezpieczniki pozycja 1 i nabicie ciśnienia i odpalasz obserwując czy nie leci z któregoś miejsca.

Warto to zrobić gdyż z paliwem nie ma żartów a silnik potrafi złapać spora temperaturę jak wiesz. Poza tym smród i przy większych mrozach objawy sie pogłębia, szczególnie gdy odpalasz zimne auto. W tej chwili masz sytację podobna do mojej tamtej zimy.Po jakimś czasie dziurawe przewody się naturalnie ogrzewają no i ''uszczelniają'', jednak to nie tędy droga jak myślę.

Opublikowano
Właśnie z braku dostępu, nie bardzo mi się chce zabrać za to, choć wiem, że jeden wieczór by wystarczył, by się z tym uporać, na razie auto i tak stoi i nabiera wartości :D Jakoś ta pogoda tak działa czy coś? W każdym razie dzięki za podpowiedź, może to mnie zmobilizuje do działania. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.