Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Przepraszam Panowie za poruszanie znowu tego tematu, ale przeszukałem całe forum w poszukiwaniu Bentley service manual i żadne podane linki nie działają. Byłbym wdzięczny za pomoc w poszukiwaniu biblii :oops:

 

PS. Proszę o troszkę zrozumienia i litości dla nowego na forum :)

Opublikowano
Mam service manual BMW 7 series 735i 735il 740i 740il 750il w postaci księgi musze spytać kumpla bo od niego to dostałem czy nie ma tego w postaci pliku a ty jak sie domyslam do e 34 szukasz

E38E39.pl Zapraszamy



http://forum.7er.pl/images/signatures/1472529404c02d57a7de6b.jpg

Opublikowano

Szukam do e32. Z moim e34 odpukać jakoś sobie jeszcze radze:) a troszke kłopotów sprawia e 32 750iL ojca. Będe wdzięczny za pomoc w poszukiwaniu :modlitwa: , bo jak narazie koledzy z forum sa mało zainteresowani uproszczeniem życia innym :)

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki pomocy kolegów, którzy tak często pomagali mi w poszukiwaniach Bentley'a pisząc tak wiele ,hehe, postów na tym temacie :naughty: a może własnie pomimo tej pomocy :lol: udało mi się po paru zarwanych nocnych godzinach znaleść i sciągnąc to co mnie interesowało :dance:

Zatem zamykam ten temat,przynajmniej dla mnie :lol:

Pozdrawiam

Opublikowano

A zatem TC sytuacja wygląda następująco, moje e 34 daje rade i przyjemność mi z nawijanych 4 tyś km co miesiąc, sprawiając małe kłopoty :D . Poważniejszy problem sprawia e 32 750 iL ojca. Niestety widze ojca i jego cudo raz na 2 miesiące i jakoś telefonicznie konslutujemy operacje przeprowadzane na 750-ce :D

A wiec wymienie niedomagania autka:

- twarde NIVO z tyłu (szukam hydroakumulatorów - sfer- bo to chyba przyczyna i jedyne wyjscie z sytuacji- może znasz namiar na jakieś dobre używki bo inwestowanie w nowe jest cokolwiek kosztowne a po za tym w aucie jakby nie patrzec wiekowym, chyba każdy opiłek z pompy lub z przewodów może przebić baloniki azotowe i szlag trafi 1200 PLN)

- rozładowuje akumulator (świeci się non stop podswietlanie sterowania szyb (z przodu) nie wiadomo dlaczego)

- czasem odpali na połóweczke silnika

- czasem swieci ELM

- z baku i z filtrów paliwa wyciągnięte zostało chyba z 2 kilo rdzy (auto stało w germanii przez 5 lat nieruszane)

- czasem kurde, cięzko w ogóle ją odpalic

 

A po za tym to piękne autko z zenątrz i w środku idealnie utrzymane (długo stało i relatywnie mało używane w germanii) i jak już odpali i jeździ dzień w dzień to daje potężną przyjemnośc z jazdy i szkoda ją pchnąc ją dalej lub co gorsza pociąć. A ojca cierpliwośc ma swoje :lol: granice :lol:

Zatem jak możesz TC to może skrobnij coś o swoich doświadczeniach z 750

Pozdrawiam

Opublikowano

Co do NIVO to przerabiałm ten temat w swojej e32 740i,

U mnie auto podniosło się do góry i było bardzo twarde. Okazało się że to po prostu padł zawór od regulacji nivo, w serwisie koszt ok. 900zł + robota. Udało mi się dostać używkę z rozbitego auta za 100zł.

A co do reszty to może pełna diagnoza kom. auta pomoże, koszt ok 100zł a wiele może zmienić.

pozdrawiam

 

 

p.s. może jak byś porządnie zatytułował wątek, o co dokładnie Ci chodzi, to może więcej osób by Ci pomogło.

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

Opublikowano
Dzięki pomocy kolegów, którzy tak często pomagali mi w poszukiwaniach Bentley'a pisząc tak wiele ,hehe, postów na tym temacie :naughty: a może własnie pomimo tej pomocy :lol: udało mi się po paru zarwanych nocnych godzinach znaleść i sciągnąc to co mnie interesowało :dance:

Zatem zamykam ten temat,przynajmniej dla mnie :lol:

Pozdrawiam

witam a mógłbyś sie podzielić z tymi co nadal szukają? :modlitwa:

Opublikowano

misio_987 musisz mi dać parę dni, koniec roku jest i zapieprz taki w pracy że nie ma kiedy taczki załadować. Spróbuje podzielic to na pół i przesłać mailem. To jest w .pdf. Ale spoko, masz to u mnie, nie będe taki jak inni :lol: Zaczekaj parę dni.

 

A co do wpisu wczesniejszego. Busaart, który zawór Ci padł ten "mechaniczny" czy elektryczny???

Opublikowano

U mnie był nr 8 na schemacie:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/4182_p.png

 

ale też może być nr 1:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/4125_p.png

 

Wszystko zależy od rocznika i modelu. Musisz wejść pod auto i zobaczyć co masz przykręcone z tyłu do mostu po prawej stronie.

 

U mnie zaciął się ten zawór chydrauliczny z pierwszego schematu, udało mi się go zreanimować, ale tylko na chwile, później musiałem go kupić.

Szukaj w rozbitkach bo sporo osób nie wie do czego to służy i sprzedają mosty z przykręconymi tymi zaworami, a zawsze może Ci wykręcić i opchnąć za 100zł. :)

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

Opublikowano

Dzięki Busaart za pomocne info.

Zanim zakupie hydroakumulatory sprawdze jeszcze ten zawór hydrauliczny. Mam nadzieje że to to.

Opublikowano
misio_987 musisz mi dać parę dni, koniec roku jest i zapieprz taki w pracy że nie ma kiedy taczki załadować. Spróbuje podzielic to na pół i przesłać mailem. To jest w .pdf. Ale spoko, masz to u mnie, nie będe taki jak inni :lol: Zaczekaj parę dni.

 

A co do wpisu wczesniejszego. Busaart, który zawór Ci padł ten "mechaniczny" czy elektryczny???

wielkie dzięki :cool2: jeśli będziesz potrzebował jakiej kol wiek pomocy to wal śmiało a na pewno ci pomoge

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.