Skocz do zawartości

brak podgrzewania i pompowania w fotelu kierowcy


wienniio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jest teraz drugi problem zacząłem montować fotele i zwróciłem uwagę że w kostkach z auta jest mniej kabli w białej kostce niż w tej w fotelu.

 

Kiedy podpiąłem kostki zapaliły się tylko podsiwetlanie podgrzewania foteli a pompowania nie zapaliło się kiedy chciałem sprawdzić czy działają siedzenia okazało się że grzeje tylko fotel pasażera a kierowcy nie co robić czy jest jakiś bezpiecznik czy co bo sprzedawca mówił że fotele działały proszę o pomóc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jest teraz drugi problem zacząłem montować fotele i zwróciłem uwagę że w kostkach z auta jest mniej kabli w białej kostce niż w tej w fotelu.

 

Kiedy podpiąłem kostki zapaliły się tylko podsiwetlanie podgrzewania foteli a pompowania nie zapaliło się kiedy chciałem sprawdzić czy działają siedzenia okazało się że grzeje tylko fotel pasażera a kierowcy nie co robić czy jest jakiś bezpiecznik czy co bo sprzedawca mówił że fotele działały proszę o pomóc :D

 

Na podświetlenie przycisków nie zwracaj uwagi, b często są poprostu przepalone żarówki. Z drugiej strony często jest tak że jak dokładasz wyposażenie to w wiązce do danego przycisku działa tylko podświetlenie, reszta kabelków jest martwa. Podświetlania wszystkiego wewnątrz to całkiem osobna instalcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
tyle że do podgrzwania foteli 2x maty , do regulacji lędźwiowej i elektrycznego zagłówka i elektrycznego fotela w kostce wystarczają tylko dwa piny ( + i - ) sprawdziłem i działa , reszta kabli jest prawdopodobnie do wersji z "pamięcią".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz nie miec doprowadzonego zasilania do kostki zoltej (chyba) za glosnikiem przy lewej nodze kierowcy. porownaj kolory kabli przy wtyczce pod fotelem i w tej zoltej (albo bialej) wtyczce. od fotela kabel dochodzi a po drugiej stronie wtyczki nie ma kabla - podlacz z bezpiecznikiem jak wyzej ktos pisal albo z innego punktu wez 12V po stacyjce. jesli nie ma napiecie to nie dziala i podgrzewaniae i silnik ledzwi. podswietlanie swieci razem z swiatlami ale tylko ledzwi. przycisk grzania swieci dopiero po podaniu napiecia 12V po stacyjce i zalaczeniu swiatel pozycyjnych.

jak ci zalezy to daj info, pojde do auta i podam kolory kabli we wtyczce pod fotelem. u mnie dziala , montowalem 2 tygodnie temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik wytwarza moc wyrazana w kilowatach - kW da sie to przeliczyc na konie mechaniczne, jesli obciazysz silnik czyms innym niz jazda - np kompresor klimy i on zezre ci iles tam kilowatow czyli np 12 koni mechanicznych to sie okazuje ze auto jest slabsze i do pokonania tego samego odcinka potrzebuje 1l wiecej benzyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz nie miec doprowadzonego zasilania do kostki zoltej (chyba) za glosnikiem przy lewej nodze kierowcy. porownaj kolory kabli przy wtyczce pod fotelem i w tej zoltej (albo bialej) wtyczce. od fotela kabel dochodzi a po drugiej stronie wtyczki nie ma kabla - podlacz z bezpiecznikiem jak wyzej ktos pisal albo z innego punktu wez 12V po stacyjce. jesli nie ma napiecie to nie dziala i podgrzewaniae i silnik ledzwi. podswietlanie swieci razem z swiatlami ale tylko ledzwi. przycisk grzania swieci dopiero po podaniu napiecia 12V po stacyjce i zalaczeniu swiatel pozycyjnych.

jak ci zalezy to daj info, pojde do auta i podam kolory kabli we wtyczce pod fotelem. u mnie dziala , montowalem 2 tygodnie temu.

 

 

ja wyciągnąłem fotele ściągłem tapicerkę z podłogi i bingo , wtyczki są pod jednym i drugim fotelem , wystraczy wetknąc bezpiecznik nr. 16 i wsio . Np. kostka fotela pasażera znajdowała się pod tunelem powietrznym - pod tapicerką podłogi dokładnie w miejscu fotela , trzeba było sie naprawde nieźle nagimnastykować żeby ją znaleść .Pozdrawiam

 

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images34.fotosik.pl/158/3b021d7f26706870.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz juz rozumiem. a czy to normalne ze na wolnych obrotach silnik ma ok 650-700 obr a po wlaczeniu klimy wzrastaja one o ok 100 obr????

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i jeszcze mam takie glupie pytanie a mianowicie jezde bmw od 2 lat i ost sie mnie ktos spytal czy to jest silnik na jedno czy wielopunktowym wtrysku a ja nie wiedzialem co odp. moglby mi kots na to pytanie dac odpowiedz. mam bmw 520i 24v

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.