Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

eee tam... zwyczajny Aaltoneen :)

na śliskim do zrobienia bez problemu, na szutrze tez robiłem choć autka szkoda trochę ale na asfalcie bym się chyba nie odważył - trzeba mieć ponad setkę, żeby to zrobić bo operacja jest bardzo energochłonna ;)

Opublikowano

Swoją drogą, ciekawe ile fur zniszczyli przy okazji reklamy ?

Polecam gościa Polody. Drift w jego wykonaniu (ten obrót też robił na o wiele węższej drodze) jest nie do podrobienia.

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano
W W140 nie ma czegoś takiego jak ręczny bo hebel postojowy obsługuje się pedałem, a jest on tak słaby ze nie zablokuje kół. W takim 600SEL do odstawiania takich cyrków służą: pedał gazu, kierownica, wyjęty przekaźnik ASR. Przy 100km/h robisz kickdown i słyszysz pisk opon!Wiem co piszę bo miałem okazję naprawiać 600SEL '91r. mojego kolegi z naprawdę dobrym motorem. Młody łepek w golfie V GTI też próbował nas wyprzedzić i czołg pokazał mu kto lepiej przyspiesza. Najbardziej przykre jest w tym wszystkim to, że już nie będzie takiej Eski jak W140, ani takiej 7mki jak E38 - aut zbudowanych jakby miały być dla samego Hitlera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.